Novella Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Kanskje lettere å få svar her. Jeg har skrevet en del erotiske noveller (omtrent alle er kun delt med et knippe personer), men nå vil jeg utvide til å lage en serie - kanskje en bok. Jeg er mann, så jeg trenger tips til hvordan en kvinne tenker og opplever livet. Svar på det som gjelder deg. Det kommer nok flere spørsmål - Når du er på byen, blir du sjekket opp? Hvor ofte? - Hvis ja, hvor blir du sjekket opp? I baren? Dokøen? Dansegulvet? - Blir du sjekket opp andre steder? - Blir du sjekket opp når du er ute med venninner? - Hvor ofte fantaserer du om andre menn? - Flørter du med andre menn (ute på byen, på jobb, på reise etc)? - Hvilke tanker går gjennom hodet ditt når du møter enn kjekk mann for første gang (ny kollega, PT, butikkansatt, megler etc)? - Tillater du deg å tenke hvordan han ser ut uten klær? Tenker du på sex med han? - Har du havnet i situasjoner der du kunne vært utro, men vært veldig nær? Kan du fortelle kort om denne episoden?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Så, andre skal gjøre jobben din, gi deg ideer og beskrivelser, som du så skal kopiere og gi ut bok med? Tror du vil måtte betale en del til Kvinneguiden/Egmont også da, gitt, for det som skrives på sidene her er deres eiendom. Så tar du direkte ting herfra så bryter du nok loven. Og du - du blir ikke original om du ikke gjør jobben selv. Lettvinte, latmannsløsninger blir sjeldent vellykket. Du sier du er mann - vel, ta utgangspunkt i hvor du ville sjekket opp kvinner, hvordan du ville gjort det osv. Anonymkode: 4d4f1...19a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Min erfaring er at noveller skrevet med inspirasjon fra egne erfaringer er best. Vanskelig å få med de viktige detaljene om man henter inspirasjon fra andres erfaringer. Ytterst sjeldent får menn til å skrive erotiske noveller med fokus på et kvinnelig ståsted. Anbefaler deg å skrive egne erfaringer (kan jo selvfølgelig modifiseres og blandes med noe fantasi) og fokuser på detaljene du erfarer. Hvordan foregår opptakten til sex fra ditt ståsted eller sett utenfra, hva sier hun, hvordan kjennes hun ut, hva lukter hun, hvordan er kroppsspråket hennes, hvilke lyder lager hun, hva gjør hun, hva føler du etc. Anonymkode: 34bb0...2d4 2
Novella Skrevet 14. juni 2024 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 18.10): Så, andre skal gjøre jobben din, gi deg ideer og beskrivelser, som du så skal kopiere og gi ut bok med? Tror du vil måtte betale en del til Kvinneguiden/Egmont også da, gitt, for det som skrives på sidene her er deres eiendom. Så tar du direkte ting herfra så bryter du nok loven. Og du - du blir ikke original om du ikke gjør jobben selv. Lettvinte, latmannsløsninger blir sjeldent vellykket. Du sier du er mann - vel, ta utgangspunkt i hvor du ville sjekket opp kvinner, hvordan du ville gjort det osv. Anonymkode: 4d4f1...19a Hæ? Jeg gjør jo research, og vil vite hvordan en kvinne tenker. At novella mi er basert på hvordan en kvinne tenker, betyr ikke at novella ikke er skrevet av meg. Jeg ønsker ikke skrive en novella som absolutt ikke har rot i virkeligheten. Jeg ber ikke om noen avhandling i svarene deres. At jeg spør rundt hvordan en kvinne tenker er ikke latskap. Jeg gjør en jobb i forkant for å ikke gjøre novella usannsynlig.
Novella Skrevet 14. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 18.58): Min erfaring er at noveller skrevet med inspirasjon fra egne erfaringer er best. Vanskelig å få med de viktige detaljene om man henter inspirasjon fra andres erfaringer. Ytterst sjeldent får menn til å skrive erotiske noveller med fokus på et kvinnelig ståsted. Anbefaler deg å skrive egne erfaringer (kan jo selvfølgelig modifiseres og blandes med noe fantasi) og fokuser på detaljene du erfarer. Hvordan foregår opptakten til sex fra ditt ståsted eller sett utenfra, hva sier hun, hvordan kjennes hun ut, hva lukter hun, hvordan er kroppsspråket hennes, hvilke lyder lager hun, hva gjør hun, hva føler du etc. Anonymkode: 34bb0...2d4 Mine erfaringer vil jeg naturligvis benytte, men jeg kan ikke ene og alene skrive en novelle utelukkende basert på hva jeg har opplevd. Da mister jeg dybde. Jeg vil vite hvordan en kvinne i forhold tenker - derav spørsmålene mine. Jeg vil skrive fra en kvinnes ståsted. Det er jo derfor jeg vil vite mer om kvinnen. Det du skriver i siste avsnitt kjenner jeg godt til. Det er jo hvordan jeg skal skrive novella jeg lurer på, men hvordan en kvinne tenker.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 Novella skrev (1 minutt siden): Mine erfaringer vil jeg naturligvis benytte, men jeg kan ikke ene og alene skrive en novelle utelukkende basert på hva jeg har opplevd. Da mister jeg dybde. Jeg vil vite hvordan en kvinne i forhold tenker - derav spørsmålene mine. Jeg vil skrive fra en kvinnes ståsted. Det er jo derfor jeg vil vite mer om kvinnen. Det du skriver i siste avsnitt kjenner jeg godt til. Det er jo hvordan jeg skal skrive novella jeg lurer på, men hvordan en kvinne tenker. Men det må du jo erfare…ved å være nær kvinner i virkeligheten. Og så kan du gjøre research ved å lese. Og så gjenstår det man egentlig tenker forfattere skal gjøre: Å DIKTE. Anonymkode: 2e9dc...6a1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 Novella skrev (12 timer siden): Mine erfaringer vil jeg naturligvis benytte, men jeg kan ikke ene og alene skrive en novelle utelukkende basert på hva jeg har opplevd. Da mister jeg dybde. Jeg vil vite hvordan en kvinne i forhold tenker - derav spørsmålene mine. Jeg vil skrive fra en kvinnes ståsted. Det er jo derfor jeg vil vite mer om kvinnen. Det du skriver i siste avsnitt kjenner jeg godt til. Det er jo hvordan jeg skal skrive novella jeg lurer på, men hvordan en kvinne tenker. Du vil uansett miste dybde ved å som mann forsøke å skrive fra en kvinnes ståsted. Det går ikke. Vi kan forklare opp og ned, men du vil aldri kunne skrive med dybde fra en kvinnes ståsted. Har ikke funnet en eneste erotisk novelle hvor en mann skriver fra en kvinnes ståsted som er i nærheten av bra. Ingenting jeg klarer å leve meg inn i - det er det kun kvinner som har klart å skrive. Derav mine råd. Anonymkode: 34bb0...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vil uansett miste dybde ved å som mann forsøke å skrive fra en kvinnes ståsted. Det går ikke. Vi kan forklare opp og ned, men du vil aldri kunne skrive med dybde fra en kvinnes ståsted. Har ikke funnet en eneste erotisk novelle hvor en mann skriver fra en kvinnes ståsted som er i nærheten av bra. Ingenting jeg klarer å leve meg inn i - det er det kun kvinner som har klart å skrive. Derav mine råd. Anonymkode: 34bb0...2d4 Og for å legge til: finnes menn som skriver gode noveller, men de skriver naturlig nok med et utenfra-blikk eller fra eget perspektiv. Anonymkode: 34bb0...2d4
Novella Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men det må du jo erfare…ved å være nær kvinner i virkeligheten. Og så kan du gjøre research ved å lese. Og så gjenstår det man egentlig tenker forfattere skal gjøre: Å DIKTE. Anonymkode: 2e9dc...6a1 Det et begrensen hva jeg kan erfare uten å brue flere år. Derfor henvender jeg meg hit. For å få vite hvordan enkelte kvinner tenker. Tro meg, dikte skal jeg selvsagt gjøre, men det må ha et snev av sannsynlighet. Derav mine spørsmål.
Novella Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du vil uansett miste dybde ved å som mann forsøke å skrive fra en kvinnes ståsted. Det går ikke. Vi kan forklare opp og ned, men du vil aldri kunne skrive med dybde fra en kvinnes ståsted. Har ikke funnet en eneste erotisk novelle hvor en mann skriver fra en kvinnes ståsted som er i nærheten av bra. Ingenting jeg klarer å leve meg inn i - det er det kun kvinner som har klart å skrive. Derav mine råd. Anonymkode: 34bb0...2d4 Hvis det er en sannhet at ingen menn kan skrive fra en kvinnes ståsted, så får jeg heller håpe uvitende menn liker novella. Så får kvinnene lese noe annet. Jeg skal i hvert fall skrive fra en kvinnes ståsted. Jeg ber ikke om råd til hvordan jeg skal skrive, men tips til hvordan en kvinne tenker.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #11 Skrevet 15. juni 2024 Novella skrev (På 12.6.2024 den 14.44): Kanskje lettere å få svar her. Tydeligvis ikke. Anonymkode: 907b1...9f6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #12 Skrevet 15. juni 2024 Novella skrev (47 minutter siden): Jeg ber ikke om råd til hvordan jeg skal skrive, men tips til hvordan en kvinne tenker. Men du spør jo spørsmål på en måte som ingen kvinne tenker. Anonymkode: b9e6f...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #13 Skrevet 15. juni 2024 De ideene du her fremlegger, er ikke i min go to fantasy 😎 Mange kvinner fantaserer om seksuelle opplevelser de har hatt som var spesielle eller gode. Så det blir jo veldig individuelt. Ellers har du fastlegen, massøren, læreren, den fremmede i skogen,på stranden,på toget/ bussen, den dominante, den subdominante . Men sjeldent en random fyr på byen...sorry 🙃 Anonymkode: 6a760...736
Novella Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men du spør jo spørsmål på en måte som ingen kvinne tenker. Anonymkode: b9e6f...ce5 Så kvinner på byen blir aldri sjekket opp? Eller uansett? Kvinner fantaserer heller aldri om andre menn? De flørter heller ikke med andre menn? De tenker heller aldri noe når de ser en kjekk mann? Tenker heller ikke seksuelle tanker om denne mannen?
Novella Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men sjeldent en random fyr på byen...sorry 🙃 Anonymkode: 6a760...736 Men det må jo ikke være en random fyr på byen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå