anon_ww_ww Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 (endret) ... Endret 25. juni 2024 av anon_ww_ww
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Jeg hadde absolutt reagert, og vært interessert i å høre hans side av historien. Ville nok ikke stolt blindt på Beate, tenker det alltid er to sider av en sak. Anonymkode: 1e99a...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Jeg hadde blitt skeptisk til han, ja. Hvis hun virket troverdig så hadde inntrykket mitt av han fått en real knekk. Anonymkode: 12b6e...cc9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Hadde neppe havnet i en sånn situasjon, men OM hadde jeg tenkt dårligere om han Anonymkode: 79126...645
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 anon_ww_ww skrev (51 minutter siden): Jeg så en tråd på Reddit, der en dame (Mari) og kjæresten hadde vært i leiligheten hans, og så var det en annen (Beate) dame som banket på døra. Det viser seg at Beate var bekymret for kjæresten, og trodde kanskje noe galt hadde skjedd, fordi han hadde sluttet å svare på meldingene hennes. De hadde datet i noen måneder (ikke bare et par dates), og hun skjønte ikke at han dumpet henne ved å ghoste. Hva ville du tenkt hvis du var Mari, den nye kjæresten? Er dette noe som ville plaget deg, eller endret inntrykk av kjæresten? Eller ville du ikke brydd deg, siden det ble dere? 1. Hvem kjærrsten min har ghostet FØR min tid bryr jeg meg ikke om 2. Hvis han hadde pratet/ghostet damer etter han møtte meg? Da hadde vi hatt et stort problem for å si det slik. Hadde aldri akseptert det. 3. Hvis ei dame skulle banke på hans dør nå å spør hvorfor sluttet du å svare meg i mai 2023? Da hadde jeg tenkt hun burde tatt et hint🤷 Jeg møtte min juni 2023. Så igjen spørs hva tid dette hadde skjedd. Anonymkode: f6943...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå