AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Jeg ville bare advare på det sterkeste om at HVIS du skal gjøre det slutt med en gal/voldelig mann/dame: IKKE GJØR DET I SAMME ROM SOM DENNE PERSONEN! Dra i sikkerhet først og fremst!!!! Dessuten: vær obs på å være alene! Sjekk gjerne din bil for gpsovervåkning osv.osv.! Bedre å være føre var! Jeg ser ikke at f. eks. politiet advarer om dette! Folk må vite dette mye tydeligere! Anonymkode: 13645...6a4 4 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Det aller beste er om de blir lei av deg og slår opp først. Jeg prøvde å slå opp med eksen og jeg endte nesten på legevakta. Anonymkode: ef0ef...9e0 1 6
Maleficenta Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville bare advare på det sterkeste om at HVIS du skal gjøre det slutt med en gal/voldelig mann/dame: IKKE GJØR DET I SAMME ROM SOM DENNE PERSONEN! Dra i sikkerhet først og fremst!!!! Dessuten: vær obs på å være alene! Sjekk gjerne din bil for gpsovervåkning osv.osv.! Bedre å være føre var! Jeg ser ikke at f. eks. politiet advarer om dette! Folk må vite dette mye tydeligere! Anonymkode: 13645...6a4 Det beste er vel å ha noen med seg. At man ikke er alene med vedkommende, evt dra i sikkerhet først, men ikke alene? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Barnevernet hjalp meg og barna på krisesenteret og så informerte de far at vi var dratt og krisesenteret hadde de noen som hjalp med juridisk som skilsmisse. tryggere for mor, og så fikk han samvær med barn med beskyttelse i begynnelsen, men det var ikke barna han tok, altså meg, men jeg er fri Anonymkode: 550e1...d17 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnevernet hjalp meg og barna på krisesenteret og så informerte de far at vi var dratt og krisesenteret hadde de noen som hjalp med juridisk som skilsmisse. tryggere for mor, og så fikk han samvær med barn med beskyttelse i begynnelsen, men det var ikke barna han tok, altså meg, men jeg er fri Anonymkode: 550e1...d17 Er de barna med faren?? Tragisk...... Anonymkode: 13645...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Skrevet 12. juni 2024 Maleficenta skrev (4 minutter siden): Det beste er vel å ha noen med seg. At man ikke er alene med vedkommende, evt dra i sikkerhet først, men ikke alene? Det er ikke alltid man har et nettverk...! Anonymkode: 13645...6a4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ville bare advare på det sterkeste om at HVIS du skal gjøre det slutt med en gal/voldelig mann/dame: IKKE GJØR DET I SAMME ROM SOM DENNE PERSONEN! Dra i sikkerhet først og fremst!!!! Dessuten: vær obs på å være alene! Sjekk gjerne din bil for gpsovervåkning osv.osv.! Bedre å være føre var! Jeg ser ikke at f. eks. politiet advarer om dette! Folk må vite dette mye tydeligere! Anonymkode: 13645...6a4 ATs her! Angående dette: Jeg har lest gjennom nærmest alle årsaker til drap nå....som oftest gjorde kvinnen eller mannen det slutt med mannen i en krangel....dette bør man IKKE gjøre.... en må ikke svare voldelige folk...., ikke krangle....men ha en rømningsplan! Anonymkode: 13645...6a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #8 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det aller beste er om de blir lei av deg og slår opp først. Jeg prøvde å slå opp med eksen og jeg endte nesten på legevakta. Anonymkode: ef0ef...9e0 Ikke sant....noen mister hodet i en krangel og da så kan man drepe....farlig!!!!! Anonymkode: 13645...6a4
Gjest Blåmonster Skrevet 12. juni 2024 #9 Skrevet 12. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ville bare advare på det sterkeste om at HVIS du skal gjøre det slutt med en gal/voldelig mann/dame: IKKE GJØR DET I SAMME ROM SOM DENNE PERSONEN! Dra i sikkerhet først og fremst!!!! Dessuten: vær obs på å være alene! Sjekk gjerne din bil for gpsovervåkning osv.osv.! Bedre å være føre var! Jeg ser ikke at f. eks. politiet advarer om dette! Folk må vite dette mye tydeligere! Anonymkode: 13645...6a4 Hvorfor har dere blitt sammen med en slik mann? Endret 12. juni 2024 av Blåmonster
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Skrevet 12. juni 2024 Ts her! Det står på politiet sine sider" vær oppmerksom på en mulig opptrapping av volden om du skal gjøre det slutt..." men det burde heller ha stått" ikke gjør det slutt i tilstedeværelse av din partner" jeg skjønner ikke hvorfor politiet ikke er mye mer "strengere" i sine formuleringer på internettet!! Vi har å gjøre med folk som dreper, liksom!! Anonymkode: 13645...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Skrevet 12. juni 2024 Jeg dro ifra min eksmann.Uten nettverk. Men krisesenter reddet oss. Fikk hjelp ❤ Anonymkode: a6e89...591 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Skrevet 12. juni 2024 Blåmonster skrev (21 minutter siden): Hvorfor har dere blitt sammen med en slik man? Som oftest så er ikke partners "sanne jeg" å være voldelig før ETTER at man har blitt sammen. Så det sier seg selv at da bør man ha en god plan for å komme seg ut. Anonymkode: a7254...4d3 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #13 Skrevet 12. juni 2024 Blåmonster skrev (22 minutter siden): Hvorfor har dere blitt sammen med en slik man? I starten viser man seg fra sin beste side. Ingen voldsmenn informerer om det på første date. Det er noe som kommer frem etter at man har blitt kjærester og isolert vedkommende fra venner og familie, og gjerne blitt gravid og flyttet sammen, sagt opp tidligere bosted og fått felles økonomi Anonymkode: 424bc...394 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #14 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I starten viser man seg fra sin beste side. Ingen voldsmenn informerer om det på første date. Det er noe som kommer frem etter at man har blitt kjærester og isolert vedkommende fra venner og familie, og gjerne blitt gravid og flyttet sammen, sagt opp tidligere bosted og fått felles økonomi Anonymkode: 424bc...394 Ikke enig!!!! Det finnes ALLTID SMÅ SMÅ TEGN som en må være obs på! En litt nedlatende kommentar, respektløs, kontrolletende.... ...en bør ha øynene åpne! Anonymkode: 13645...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #15 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke enig!!!! Det finnes ALLTID SMÅ SMÅ TEGN som en må være obs på! En litt nedlatende kommentar, respektløs, kontrolletende.... ...en bør ha øynene åpne! Anonymkode: 13645...6a4 Men så bra for deg at du alltid ser hvordan nybekjente virkelig er! Og av og til er tegnene der, men så tenkte man ikke over det før man er midt oppi suppa og holder på å drukne. F.eks. "Må du virkelig gå ut med jentene i helgen? Jeg hadde jo planlagt å lage romantisk middag til oss. Og venninnene dine utnytter deg jo bare og jeg har hørt at de baksnakker deg når du ikke er til stede". I starten ser man på det som at han ønsker å tilbringe tid med deg og varte deg opp, mens egentlig er det hans forsøk på å isolere deg så du ikke har noen til å hjelpe deg når du trenger å forlate han på en trygg måte. Anonymkode: 424bc...394 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Skrevet 12. juni 2024 Blåmonster skrev (1 time siden): Hvorfor har dere blitt sammen med en slik man? Er du virkelig så uvitende? Anonymkode: 7565d...275 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ikke enig!!!! Det finnes ALLTID SMÅ SMÅ TEGN som en må være obs på! En litt nedlatende kommentar, respektløs, kontrolletende.... ...en bør ha øynene åpne! Anonymkode: 13645...6a4 Det er absolutt ikke tilfelle! Anonymkode: cec1e...a11
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #18 Skrevet 12. juni 2024 Blåmonster skrev (4 timer siden): Hvorfor har dere blitt sammen med en slik man? Wtf?! Er det mulig å spørre om noe så dumt. Anonymkode: 8cb63...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #19 Skrevet 12. juni 2024 Blåmonster skrev (4 timer siden): Hvorfor har dere blitt sammen med en slik man? Dette sier jeg i beste mening, les deg opp om hvordan dette skjer, hvordan farlige og voldelige menn venter med å vise sitt sanne jeg til milepæler i forholdet, feks flytte sammen, barn, huskjøp, slike hendelser der de tror at nå har de deg locked down, da kommer det frem gradvis eller over natten. Men innen da er man så forvirret, fordi man har jo bodd med dette mennesket, født barnet med ham, kjøpt hus og investert hele livet. Hva vil familie og venner si, for han er jo aldri slem ute blant folk, der er han høyt elsket og aktet av alle, ingen vil tro deg. Anonymkode: ef0ef...9e0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #20 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er de barna med faren?? Tragisk...... Anonymkode: 13645...6a4 Ja, han banker ikke barna Anonymkode: 550e1...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå