AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Skal ta NIPT i morgen og har skjønt at man nå kan få svar under journal på helsenorge. Hvor raskt fikk dere svar? Skal på kontroll på rikshospitalet Anonymkode: 33d85...d53
IkkeStudentLenger Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Jeg fikk ikke svar på helsenorge.no, fikk fysisk brev i posten i løpet av et par uker. Ullevål i desember. Fikk beskjed om at hvis de fant noe ville jeg bli ringt opp raskt, hvis de ikke fant noe kom det en del senere i posten.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 2 hours ago, IkkeStudentLenger said: Jeg fikk ikke svar på helsenorge.no, fikk fysisk brev i posten i løpet av et par uker. Ullevål i desember. Fikk beskjed om at hvis de fant noe ville jeg bli ringt opp raskt, hvis de ikke fant noe kom det en del senere i posten. Søsteren min tok også på Ullevål i desember. Hun fikk brev etter tre uker. Anonymkode: 64e36...eb0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Tipper du blir oppringt om det er noen funn, også kommer brevet noe senere. De lar deg ikke gå i 3 uker for å vente på et brev om de finner noe på prøven. Anonymkode: 4ea03...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå