AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 I dag slutter egentlig datteren min i 6.klasse 14.00. Jeg var syk hjemme i dag og barnet kom hjem kl 12.05. Dette har skjedd ganske mange onsdager de siste ukene. I dag fikk de gå før pga en skoleavslutning, men føler det er en unnskyld hver gang. Er dette vanlig på skolene til barna dere? Når barna har rett til SFO frem til 4. trinn kan jo ikke lærerne gjøre det, men etter dette virker det mer vanlig. Anonymkode: ae676...1f9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Om du ikke betaler for sfo så er det vel ikke noe som heter rett ril det heller? I dette fylket er det halv pris i 1. Klasse også full pris frem til og med 4. Klasse. Om du betaler for SFO så er det jo kommunen og ikke skolen som sender barna hjem fortidlig, det burde ikke skje uten foreldres samtykke. Sikker på at dette ikke er noe som er varslet tidligere som du ille har fått med deg/husket på? Anonymkode: 0e8bc...bd0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Jeg skjønte ikke helt hva datteren din har med småtrinnet og SFO å gjøre. Småtrinnet regnes som 1.-4. trinn (evt. 3.trinn), og 5.-7. trinn er mellomtrinnet. På mellomtrinnet er det helt vanlig at elevene ordner seg selv på vei hjem, og vi slipper disse hjem tidligere når vi er på tur og slikt, fordi de går rett hjem fra der vi er på tur i stedet for fra skolen. Da kommer noen tidligere hjem dersom de bor nærmere turstedet enn skolen. Men ikke to timer før. Dersom det er kortere dag på grunn av arrangementer og lignende, sender vi ut beskjed om dette tidligere til foreldrene. Anonymkode: a686f...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Ser nå at jeg leste feil. Trodde barnet ditt gikk på småtrinnet og derfor egentlig skulle vært på sfo, men en 6.klassing er vel ikke på verken småtrinnet eller sfo. Anonymkode: 0e8bc...bd0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 Jeg posta feil og får ikke til å slette innlegget her, så bare se bort fra det😅 Anonymkode: ae676...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå