Surpomp Skrevet 22. juni 2024 #61 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 11.54): Kjæresten min og jeg har vert sammen i 2 år, vi er begge i 30 åra. For en stund siden foreslo han at vi skulle ha trekant, en gang for hannes del med en ekstra dame og en gang med en mann liksom for min del. Jeg kan ikke legge skjul på at tanken på en mann til i senga er pirrende men jeg er veldig usikker på om det er noe jeg vil gjøre når jeg er i et godt og stabilt forhold. Kunne lett gjordt det om jeg var singel. Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg. Jeg er sikker på jeg hadde blitt veldig sjalu og selv om jeg har prøvd jentesex før er jeg 100% avklart heterofil og vil aldri være med en kvinne igjen. Han mener vi burde prøve det og at jeg ikke vet om jeg liker det før jeg har prøvd. Vi kan være ganske kinki i senga sammen og jeg har få grenser. Men jeg føler at en tredje person ikke er en kink. Mer som en unnskylding til å ligge med andre. Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det Anonymkode: 06ccc...09e Trekant passer best i fantasien og ikke i realiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #62 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har foreslått for han at vi skal ta en pause i forholdet. Så han kan leve ut fantasiene sine. Men det vil han ikke. Han vil abslolutt at eg skal være med på det. Men det føler eg blir bare å toturere meg. Om han skal knulle noen andre vil eg helt ikke se på det i det minste. Så nå veit eg ikke ka eg skal føle. Kjenner meg bare lurt siden jeg gikk inn i det jeg trodde skulle være et monogamt forhold og nå vil han noe annet helt plutselig. Anonymkode: 06ccc...09e Hadde han fortalt meg at det var det han ville før vi ble sammen så hadde vi aldri blitt sammen. Men nå har det gått 2 år og jeg elsker han. Så nå føler jeg meg fanget Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #63 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 18.55): Og en annen ting. Hvis du og han har visjuaåisert for dere umonogamiske fantasier i lag sammen og du har blitt opphisset av det på samme måte og han — da er det helt på trynet å du reagerer som du gjør. Har mistanker om å problemet ligger i ubearbeidet skam hos deg, ts. Anonymkode: 778da...b5d Eg ting er fantasi. I fantasiene styrer jo jeg at som skjer. Å gjøre det i realiteten forutsetter en helt del andre ting en nødvendigvis det jeg trenger. Da er jo to andre menneskers behov og følelser med i bildet. Og situasjonen kan utspille seg helt annerledes en jeg har forestillt meg. Jeg har ingen skam om mine fantasier. Jeg er bare realitetsorientert nok til å innse at virkeligheten blir noe helt annet. Anonymkode: 06ccc...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIM Skrevet 22. juni 2024 #64 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hadde han fortalt meg at det var det han ville før vi ble sammen så hadde vi aldri blitt sammen. Men nå har det gått 2 år og jeg elsker han. Så nå føler jeg meg fanget Anonymkode: 06ccc...09e At kjæresten din har seksuele fantasier er hverken unaturlig eller verdens undergang. Det ville vært en større bekymring om han ikke hadde seksuelle fantasier. Hvis dere ikke er seksuelt kompatible, så vil jeg si det en større utfordring. Håper for din del at du også har seksuelle fantasier. Kanskje du skal gi hans fantasier tid og plass sammen med dine egne fantasier? Ta de frem igjen når forholdet er noe mere etablert og tilliten til hverandre har vokst seg større. Ikke vær redd for å formidle hva du føler. Kommunikasjon er vesentlig i et forhold. Del også dine fantasier, kanskje han da setter sine egne fantasier til side for en periode. IKKE ta sorgene på forskudd. Det er forbruk av energi du kunne benyttet til noe mere positivt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #65 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok så ingen er monogam vi er kun styrt av naturen forhold mellom kun to mennesker er konstruert ? Jeg er tydeligvis ikke naturlig nok siden jeg vil ha monogami ? Ok, livet er urettferdig takk for innspill. Og forresten alle kvinner kan bare aldri føle seg spesielle igjen? Anonymkode: 06ccc...09e AnonymBruker skrev (1 time siden): Og forklar meg gjerne forskjellen på trekant og at han har sex med andre . I en trekant han man sex med partneren sin ja, men også andre ! Anonymkode: 06ccc...09e Nå er du ganske langt inne i frustrasjonen. For du klarer ikke å se at jeg begge gangene sider at det er naturlig at kvinner ikke vil se at menn ligger med andre enn kjæresten. Du leser stikk motsatt av hva jeg skriver. Anonymkode: f334c...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #66 Del Skrevet 22. juni 2024 CIM skrev (10 minutter siden): At kjæresten din har seksuele fantasier er hverken unaturlig eller verdens undergang. Det ville vært en større bekymring om han ikke hadde seksuelle fantasier. Hvis dere ikke er seksuelt kompatible, så vil jeg si det en større utfordring. Håper for din del at du også har seksuelle fantasier. Kanskje du skal gi hans fantasier tid og plass sammen med dine egne fantasier? Ta de frem igjen når forholdet er noe mere etablert og tilliten til hverandre har vokst seg større. Ikke vær redd for å formidle hva du føler. Kommunikasjon er vesentlig i et forhold. Del også dine fantasier, kanskje han da setter sine egne fantasier til side for en periode. IKKE ta sorgene på forskudd. Det er forbruk av energi du kunne benyttet til noe mere positivt. Lykke til! Takk det var fint å lese. Eg har massevis av fantasier. Vi deler mye og eg ville aldri vert den ærligheten foruten. Eg går bare gjennom en periode der trygghet er mye viktigere enn at sexfantasier skal virkeliggjøres akkurat nå. Som du sier kan det forandre seg. Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #67 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har foreslått for han at vi skal ta en pause i forholdet. Så han kan leve ut fantasiene sine. Men det vil han ikke. Han vil abslolutt at eg skal være med på det. Men det føler eg blir bare å toturere meg. Om han skal knulle noen andre vil eg helt ikke se på det i det minste. Så nå veit eg ikke ka eg skal føle. Kjenner meg bare lurt siden jeg gikk inn i det jeg trodde skulle være et monogamt forhold og nå vil han noe annet helt plutselig. Anonymkode: 06ccc...09e Pause? Så han får knulla fra seg, og opplevd fantasiene sine? Og så venter du i mellomtiden, og så skal dere gjenoppta forholdet om en viss tid? Det kan du jo ikke gjøre mot deg selv! Ikke la han kjøre over deg, da. Du har sagt at dette ikke er aktuelt, og da har han valget mellom å akseptere det eller ikke. Om han fortsatt nevner det eller maser om det, aksepterer han det ikke. Da viser han heller ingen respekt for deg og dine grenser, og dermed dumper du han. Da kan du heller finne deg en fyr som matcher deg bedre, og han kan knulle hvem han vil og leve sitt liv på den måten. Tipper du kommer best ut av bruddet uansett. Fri knulling og trekanter er nok kjempedigg der og da, men et stabilt og trygt forhold er jo rammen rundt hele livet. Kan ikke sammenliknes. Anonymkode: 6653c...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #68 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er du ganske langt inne i frustrasjonen. For du klarer ikke å se at jeg begge gangene sider at det er naturlig at kvinner ikke vil se at menn ligger med andre enn kjæresten. Du leser stikk motsatt av hva jeg skriver. Anonymkode: f334c...fa2 Ja beklager, jeg er inne i følelsene og egoet mitt. Eg ser ka du skriver. Om det er så naturlig at kvinner ikke vil dele kjæresten sin. Så føles bare det så grunnleggende urettferdig at så mange menn gjerne vil ligge med flere kvinner på en gang. Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #69 Del Skrevet 22. juni 2024 Yolo678 skrev (På 12.6.2024 den 18.17): Det har du kanskje rett i! Eg har fortalt han at jeg har hatt jentesex før. Kanskje han bare tok det som en selvfølge at jeg ville det igjen... Makes sense Du har en kjæreste som har en helt normal fantasi. Du syntes tanken på to menn er pirrende og han syntes tanken på to kvinner er pirrende. Absoludt alle menn har denne fantasien. Ikke alle foreslår å leve dem ut - og han burde absolutt ikke sagt at du ikke kan vite om du ikke liker det før du har prøvd. Det var helt feil sagt av ham. Men ut i fra det du skriver i tråden høres det ikke ut som at han vil ligge med andre - det er ikke den andre dama han tenner på hører jeg. Han hadde en tanke om at to med fokus på ham var tennende. Det er den mest normale tanken som finnes. Og han tok det kanskje forgitt at du ville like en kvinne også. Jeg tror det er settingen som var spennende, veldig ulovlig å la andre gjøre noe med deg forran kjæresten - det er jo på en måte det mest ulovlige som finnes. Så det er jo det st DU er ser han tenner på og ikke den andre kvinnen han vil ligge med. Det han tenner på et at du og han kunne gjøre noe litt "ulovlig" sammen - og den helt naturlige tanken om at det hadde vært spennende med to. Men det han tente på var å ha en seksuell opplevelse sammen med deg. Den andre er på en måte vare "et leketøy" eller "et verktøy" for at dere to opplever noe annerledes sammen. Jeg ville tenkt at det ikke var sex med den andre han ønsket. Bare en annerledes opplevelse sammen med deg. Dere snakket jo lite om hva han så for seg. Så han i det hele tatt for seg at han og hun skulle ha noe særlig interaksjon eller tenkte han mer å se deg med henne mens han hadde sex med deg? Det er uansett ikke så viktig. Dette er den vanligste fantasien menn har. Han luftet tanken og hadde nok ikke tenkt så mye lenger enn det. Han hadde tenkt på noe han fantaserer om knyttet til deg, ikke å pule den andre først og fremst. Jeg kan skjønne dette er vanskelig å fordøye. Disse fantasiene ble man nok være litt varsom med men han ville ha en kinky opplevelse med deg. Ikke bare pule ei anna. Forsøkt å tenk det. Anonymkode: f334c...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #70 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har en kjæreste som har en helt normal fantasi. Du syntes tanken på to menn er pirrende og han syntes tanken på to kvinner er pirrende. Absoludt alle menn har denne fantasien. Ikke alle foreslår å leve dem ut - og han burde absolutt ikke sagt at du ikke kan vite om du ikke liker det før du har prøvd. Det var helt feil sagt av ham. Men ut i fra det du skriver i tråden høres det ikke ut som at han vil ligge med andre - det er ikke den andre dama han tenner på hører jeg. Han hadde en tanke om at to med fokus på ham var tennende. Det er den mest normale tanken som finnes. Og han tok det kanskje forgitt at du ville like en kvinne også. Jeg tror det er settingen som var spennende, veldig ulovlig å la andre gjøre noe med deg forran kjæresten - det er jo på en måte det mest ulovlige som finnes. Så det er jo det st DU er ser han tenner på og ikke den andre kvinnen han vil ligge med. Det han tenner på et at du og han kunne gjøre noe litt "ulovlig" sammen - og den helt naturlige tanken om at det hadde vært spennende med to. Men det han tente på var å ha en seksuell opplevelse sammen med deg. Den andre er på en måte vare "et leketøy" eller "et verktøy" for at dere to opplever noe annerledes sammen. Jeg ville tenkt at det ikke var sex med den andre han ønsket. Bare en annerledes opplevelse sammen med deg. Dere snakket jo lite om hva han så for seg. Så han i det hele tatt for seg at han og hun skulle ha noe særlig interaksjon eller tenkte han mer å se deg med henne mens han hadde sex med deg? Det er uansett ikke så viktig. Dette er den vanligste fantasien menn har. Han luftet tanken og hadde nok ikke tenkt så mye lenger enn det. Han hadde tenkt på noe han fantaserer om knyttet til deg, ikke å pule den andre først og fremst. Jeg kan skjønne dette er vanskelig å fordøye. Disse fantasiene ble man nok være litt varsom med men han ville ha en kinky opplevelse med deg. Ikke bare pule ei anna. Forsøkt å tenk det. Anonymkode: f334c...fa2 Egentlig helt enig, mange har denne fantasien. Jeg inlludert. Problemet her er at mannen til ts ikke ønsker å beholde dette som en fantasi, men han prøver heller å presse ts til å leve den ut sammen med han. Han respekterer heller ikke når ts sier nei, hun ønsker det ikke. Da blir det hele ganske problematisk. Da handler det ikke bare om en helt vanlig seksuell fantasi, da handler det om å overskride andres grenser og manglende respekt for partner. Hun har sagt nei, hun ønsker det ikke. Jeg har hatt trekant som singel, men aldri prøvd MMF. Kunne gjerne gjort det, det er en av mine hotteste fantasier. Men jeg har aldri nevnt det for min mann. Han er av den sjalu typen, han elsker meg over alt i verden, og det hadde ødelagt så mye mellom oss hvis jeg hadde nevnt noe om dette. Jeg respekterer min mann. Jeg kan fint leve uten å ha prøvd MMF. Jeg velger å ikke gjøre det, jeg lar det være med fantasien. Anonymkode: 6653c...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #71 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egentlig helt enig, mange har denne fantasien. Jeg inlludert. Problemet her er at mannen til ts ikke ønsker å beholde dette som en fantasi, men han prøver heller å presse ts til å leve den ut sammen med han. Han respekterer heller ikke når ts sier nei, hun ønsker det ikke. Da blir det hele ganske problematisk. Da handler det ikke bare om en helt vanlig seksuell fantasi, da handler det om å overskride andres grenser og manglende respekt for partner. Hun har sagt nei, hun ønsker det ikke. Jeg har hatt trekant som singel, men aldri prøvd MMF. Kunne gjerne gjort det, det er en av mine hotteste fantasier. Men jeg har aldri nevnt det for min mann. Han er av den sjalu typen, han elsker meg over alt i verden, og det hadde ødelagt så mye mellom oss hvis jeg hadde nevnt noe om dette. Jeg respekterer min mann. Jeg kan fint leve uten å ha prøvd MMF. Jeg velger å ikke gjøre det, jeg lar det være med fantasien. Anonymkode: 6653c...284 Eg føler han ikkje kjenner meg når han kunne foreslå det. Skulle ønske han tenkte seg om slik som du Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #72 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Pause? Så han får knulla fra seg, og opplevd fantasiene sine? Og så venter du i mellomtiden, og så skal dere gjenoppta forholdet om en viss tid? Det kan du jo ikke gjøre mot deg selv! Ikke la han kjøre over deg, da. Du har sagt at dette ikke er aktuelt, og da har han valget mellom å akseptere det eller ikke. Om han fortsatt nevner det eller maser om det, aksepterer han det ikke. Da viser han heller ingen respekt for deg og dine grenser, og dermed dumper du han. Da kan du heller finne deg en fyr som matcher deg bedre, og han kan knulle hvem han vil og leve sitt liv på den måten. Tipper du kommer best ut av bruddet uansett. Fri knulling og trekanter er nok kjempedigg der og da, men et stabilt og trygt forhold er jo rammen rundt hele livet. Kan ikke sammenliknes. Anonymkode: 6653c...284 Eg foreslo også åpent forhold. Sålenge jeg slipper å være vitne til at han gjør sine ting. Så kan jeg og gjøre mine ting i fred. Men han vil ikke det. Det er tydeligvis å dele MEG som er greia. Noe eg ikkje forstår Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #73 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tydeligvis å dele MEG som er greia. Noe eg ikkje forstår Jeg tenker at jeg vil gjøre slike ting med kjæresten min, for å dele spennende opplevelser, som vi kan leve på i mange år etterpå. Tanken om å dele henne, eller dele meg, er helt fjern. Vi eier jo ikke hverandre? Anonymkode: c9a6d...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #74 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at jeg vil gjøre slike ting med kjæresten min, for å dele spennende opplevelser, som vi kan leve på i mange år etterpå. Tanken om å dele henne, eller dele meg, er helt fjern. Vi eier jo ikke hverandre? Anonymkode: c9a6d...0aa Jeg vil være eigd. Hundre prosent. Og kjæresten min er bare min. Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #75 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil være eigd. Hundre prosent. Og kjæresten min er bare min. Anonymkode: 06ccc...09e Dømmer ikke at du føler det annerledes. Men eiging er kjærlighet for meg. Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #76 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dømmer ikke at du føler det annerledes. Men eiging er kjærlighet for meg. Anonymkode: 06ccc...09e Takler han ikke det får han bare dra Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #77 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eg foreslo også åpent forhold. Sålenge jeg slipper å være vitne til at han gjør sine ting. Så kan jeg og gjøre mine ting i fred. Men han vil ikke det. Det er tydeligvis å dele MEG som er greia. Noe eg ikkje forstår Anonymkode: 06ccc...09 Slik tenkte jeg også før. Helt til jeg hadde et åpent sinn og utforsket tanken - ikke for å gjøre det men for å utforske hva det handler om. Første gang det ble bragt på banen for et år siden ble jeg såret. Avviste det totalt og sa det absolutt ikke var for meg. Samtidig ville jeg forstå..Jeg har brukt snart et år på å venne meg til tanken. Etter en tilfeldighet opplevelse hvor er ble "tatt" i en litt ekshibtionistisk setting. Jeg merket at han ble stolt av meg - la de bare få se du er sikkert det fineste de har sett på lenge sa han og jeg merket hvor sterkt han mente det. Etter det merket jeg en endring i tankegang om at det ikke egentlig handlet om p dele meg, men å la andre begjære meg på en måte som vi begge tenner på. Vi har snakket ekstremt mye om tema - og absoludt møtt noen humper i veien hvor jeg følte som deg, følte meg "brukt" vare ved tanken. Jeg har også blitt sår over hans fokus som lå for lite på mine følelser. Samtidig var dette noe som han tente på og som var en del av mannen jeg elsket. Og siden jeg vet han er en god mann forsto jeg at det ikke bare var vulgæritet - men noe litt dypere. Så vi pratet og kom oss raskt over humpene. Nå ser jeg på det på en helt annen måte og er spent på første gang. Og igjen - jeg sier ikke dette fordi du skal mene det samme men fordi jeg forsøker å nyansere lit hva kjæresten din kanskje har ment. Men det er en psykologi bak dette som gir mening for mange menn. DET ER HELT OK AT DET IKKE GIR MENING FOR DEG! Men for mange menn gir dette mening. Det du kan trøste seg med er at det hele handler om deg. Om ønsket om å oppleve noe sammen med deg - hvor andre bare er brikker (sexleketøy) som tilfører dere to spenning. Du trenger ikke å tenne på dette eller like det. De aller fleste kvinner gjør nemlig ikke det og da gjør man det ikke. Men det er viktig å forstå hva det handler om heller enn å totalt avvise ham og kalle ham forkastelig for sine fantasier. (Ja, han håndterte ønsket om trekant dårlig og å pushe deg var idiotisk, men han var nok litt klønete og mye på tankepeplanet bare). For min kjæreste (og meg) handler dette om hvor trygge vi er på hverandre. Det handler om at han tør å være åpen om hva som tenner ham og at vi kan snakke uten fordømmelse.. Jeg brukte tid på å komme hit og vi har hele tiden sagt at det kanskje bare blir med fantasien. For oss har det ikke vært snakk om en annen kvinne, og jeg tror grunnen til at din kjæreste tok det opp var pga dine tidligere erfaringer. Og for oss handler det på at han er så trygg på meg at han vet en annen mann ikke på noen måte er en konkurrent. Det handler ikke om p dele meg - det handler om at han ønsker å oppleve noe grensesprengende sammen med MEG. Gi dette litt tid. Og prat uten at den andre må gå i forsvar. Anonymkode: f334c...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #78 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Slik tenkte jeg også før. Helt til jeg hadde et åpent sinn og utforsket tanken - ikke for å gjøre det men for å utforske hva det handler om. Første gang det ble bragt på banen for et år siden ble jeg såret. Avviste det totalt og sa det absolutt ikke var for meg. Samtidig ville jeg forstå..Jeg har brukt snart et år på å venne meg til tanken. Etter en tilfeldighet opplevelse hvor er ble "tatt" i en litt ekshibtionistisk setting. Jeg merket at han ble stolt av meg - la de bare få se du er sikkert det fineste de har sett på lenge sa han og jeg merket hvor sterkt han mente det. Etter det merket jeg en endring i tankegang om at det ikke egentlig handlet om p dele meg, men å la andre begjære meg på en måte som vi begge tenner på. Vi har snakket ekstremt mye om tema - og absoludt møtt noen humper i veien hvor jeg følte som deg, følte meg "brukt" vare ved tanken. Jeg har også blitt sår over hans fokus som lå for lite på mine følelser. Samtidig var dette noe som han tente på og som var en del av mannen jeg elsket. Og siden jeg vet han er en god mann forsto jeg at det ikke bare var vulgæritet - men noe litt dypere. Så vi pratet og kom oss raskt over humpene. Nå ser jeg på det på en helt annen måte og er spent på første gang. Og igjen - jeg sier ikke dette fordi du skal mene det samme men fordi jeg forsøker å nyansere lit hva kjæresten din kanskje har ment. Men det er en psykologi bak dette som gir mening for mange menn. DET ER HELT OK AT DET IKKE GIR MENING FOR DEG! Men for mange menn gir dette mening. Det du kan trøste seg med er at det hele handler om deg. Om ønsket om å oppleve noe sammen med deg - hvor andre bare er brikker (sexleketøy) som tilfører dere to spenning. Du trenger ikke å tenne på dette eller like det. De aller fleste kvinner gjør nemlig ikke det og da gjør man det ikke. Men det er viktig å forstå hva det handler om heller enn å totalt avvise ham og kalle ham forkastelig for sine fantasier. (Ja, han håndterte ønsket om trekant dårlig og å pushe deg var idiotisk, men han var nok litt klønete og mye på tankepeplanet bare). For min kjæreste (og meg) handler dette om hvor trygge vi er på hverandre. Det handler om at han tør å være åpen om hva som tenner ham og at vi kan snakke uten fordømmelse.. Jeg brukte tid på å komme hit og vi har hele tiden sagt at det kanskje bare blir med fantasien. For oss har det ikke vært snakk om en annen kvinne, og jeg tror grunnen til at din kjæreste tok det opp var pga dine tidligere erfaringer. Og for oss handler det på at han er så trygg på meg at han vet en annen mann ikke på noen måte er en konkurrent. Det handler ikke om p dele meg - det handler om at han ønsker å oppleve noe grensesprengende sammen med MEG. Gi dette litt tid. Og prat uten at den andre må gå i forsvar. Anonymkode: f334c...fa2 Men én ting er MMF, han vil og ha MFF. Det siste klarer eg ikkje tanken på Anonymkode: 06ccc...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #79 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men én ting er MMF, han vil og ha MFF. Det siste klarer eg ikkje tanken på Anonymkode: 06ccc...09e Jo, men du vet jo ikke hva han så for seg i MFF. Alt jeg skriver handler om den siden også. Fantasien om to og fantasien om å oppleve noe kinky og tabu sammen med den man elsker. For det er tydelig at det var opplevelsen sammen med deg han ønsket eller tente på. Og ikke primært å ligge med en annen kvinne. Ka skje tenkte han at han og hun andre skulle begge ha fokus på deg for alt du vet. Han burde ikke ha foreslått det på den måten han gjorde og pushet. Det var helt feil. Jeg skriver til deg fordi jeg forsøker å vise deg at det er mange nyanser av denne fantasien og st det kan handle om noe helt annet enn at han har lyst å pule flere. Han fantaserte om en opplevelse sammen med deg. Jeg syntes du burde forsøke å se på dette som noe annet enn at han ville ha sex med en annen kvinne. Det var noe i opplevelsen i fantasien som tente ham, mest sannsynlig det forbudte. At du og hun skulle være sammen. Det finnes mange andre svar på dette enn at det handler om at du ikke er nok for ham. Det var en fantasi. En veeeeldig vanlig fantasi. Forsøk å se de sidene i det og ikke døm ham nord og ned (for annet enn at han pushet. Det var idiotisk. Han skulle tatt det opp mer forsiktig). Anonymkode: f334c...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå