Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #21 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle har vel det??? Det er jo derfor det heter fantasi. Jeg tenker du skal ta det helt med ro. Han å få lov å ha sine fantasier - så kan du ha dine. Men nå har han nok blitt utrygg på å dele med deg, når du reagerer slik. Anonymkode: 74f96...84f Kan ikke tenke meg at det fins flere kinks eller lyster som vi ikke allerde han snakket om eller prøvd. Jeg er helt for å utforske sexualitet. Det er bare ved flere personer i et monogamt forhold jeg velger å sette grenser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #22 Del Skrevet 12. juni 2024 Det høres ikke ut som du er nok. Om du virkelige hater tanken på han med ei anna kvinne så nei. Trekant er ikke noe for dere. Forholdet høres allerede usikkert ut. Du vil aldri få den tryggheten du satte pris på tilbake med han du er nå. Trekanter egner seg bare når begge ønsker det samme, ikke at de gir litt til hverandre annenhver gang. Anonymkode: 71aba...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #23 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ikke ut som du er nok. Om du virkelige hater tanken på han med ei anna kvinne så nei. Trekant er ikke noe for dere. Forholdet høres allerede usikkert ut. Du vil aldri få den tryggheten du satte pris på tilbake med han du er nå. Trekanter egner seg bare når begge ønsker det samme, ikke at de gir litt til hverandre annenhver gang. Anonymkode: 71aba...a91 Han sier gang på gang at jeg er alt for han. Men det er kanskje bare bullshit... Nå ble eg enda mer usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #24 Del Skrevet 12. juni 2024 Ut i fra svarene du har gitt i denne tråden, ts. Lurer jeg på en ting. Har du vært ærlig med han om ditt tidligere utsvevende/frigjort (jentesex) sexliv eller holder du det hemmelig? Synes du leker et offer og det kommer ikke til å ende bra til slutt. Kanskje du må ta litt mer ansvar for deres felles fantasier? Anonymkode: 778da...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #25 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut i fra svarene du har gitt i denne tråden, ts. Lurer jeg på en ting. Har du vært ærlig med han om ditt tidligere utsvevende/frigjort (jentesex) sexliv eller holder du det hemmelig? Synes du leker et offer og det kommer ikke til å ende bra til slutt. Kanskje du må ta litt mer ansvar for deres felles fantasier? Anonymkode: 778da...b5d Det har du kanskje rett i! Eg har fortalt han at jeg har hatt jentesex før. Kanskje han bare tok det som en selvfølge at jeg ville det igjen... Makes sense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 12. juni 2024 #26 Del Skrevet 12. juni 2024 Personlig synes jeg hele premisset blir feil. En gang med en kvinne for en hans del og en gang med en mann for hennes del blir helt feil for meg. Trekant skal alltid være for alles del, uansett kjønn, og tredjepart skal være en likeverdig deltager og ikke en statist som er der for å oppfylle parets seksuelle fantasier. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 12. juni 2024 #27 Del Skrevet 12. juni 2024 Yolo678 skrev (6 timer siden): Jeg har prøvd å kommunisere hva jeg føler men han går i forsvar og sier jeg angriper han, at han må få lov å dele med meg hva han tenner på uten at eg skal bli sur. Men jeg er bare veldig lei meg og skuffet. Ja han må gjerne dele hva som tenner han etc men du må også få lov å dele hvordan det får deg til å føle. Jeg syns forresten ikke du er kjip, jeg hadde mest sannsynlig følt det på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #28 Del Skrevet 12. juni 2024 Jdz skrev (14 minutter siden): Personlig synes jeg hele premisset blir feil. En gang med en kvinne for en hans del og en gang med en mann for hennes del blir helt feil for meg. Trekant skal alltid være for alles del, uansett kjønn, og tredjepart skal være en likeverdig deltager og ikke en statist som er der for å oppfylle parets seksuelle fantasier. Ja! Det er det eg mener med at trekant på en måte ikkje er en fetisj. Det er jo en person! Eg knytter meg fort til mennesker og syns det blir helt feil å bare bruke noen som en ting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #29 Del Skrevet 12. juni 2024 Blåbærrips skrev (17 minutter siden): Ja han må gjerne dele hva som tenner han etc men du må også få lov å dele hvordan det får deg til å føle. Jeg syns forresten ikke du er kjip, jeg hadde mest sannsynlig følt det på samme måte Takk for forståelse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #30 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten min og jeg har vert sammen i 2 år, vi er begge i 30 åra. For en stund siden foreslo han at vi skulle ha trekant, en gang for hannes del med en ekstra dame og en gang med en mann liksom for min del. Jeg kan ikke legge skjul på at tanken på en mann til i senga er pirrende men jeg er veldig usikker på om det er noe jeg vil gjøre når jeg er i et godt og stabilt forhold. Kunne lett gjordt det om jeg var singel. Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg. Jeg er sikker på jeg hadde blitt veldig sjalu og selv om jeg har prøvd jentesex før er jeg 100% avklart heterofil og vil aldri være med en kvinne igjen. Han mener vi burde prøve det og at jeg ikke vet om jeg liker det før jeg har prøvd. Vi kan være ganske kinki i senga sammen og jeg har få grenser. Men jeg føler at en tredje person ikke er en kink. Mer som en unnskylding til å ligge med andre. Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det Anonymkode: 06ccc...09e Dersom han presser på etter at du har uttrykt misnøye og uenighet, er han ikke noe for meg. Vi er også kinky, og det skjer rett som det er at vi foreslår noe som den andre ikke vil. Men da blir det bare ikke noe mer å snakke om.. Det har skjedd et par ganger at den som sa nei, har ombestemt seg. Men da har det skjedd helt uten press eller lignende fra den andre. Entusiastisk samtykke er en ting! Anonymkode: e6089...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #31 Del Skrevet 12. juni 2024 Yolo678 skrev (34 minutter siden): Det har du kanskje rett i! Eg har fortalt han at jeg har hatt jentesex før. Kanskje han bare tok det som en selvfølge at jeg ville det igjen... Makes sense Og en annen ting. Hvis du og han har visjuaåisert for dere umonogamiske fantasier i lag sammen og du har blitt opphisset av det på samme måte og han — da er det helt på trynet å du reagerer som du gjør. Har mistanker om å problemet ligger i ubearbeidet skam hos deg, ts. Anonymkode: 778da...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 12. juni 2024 #32 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og en annen ting. Hvis du og han har visjuaåisert for dere umonogamiske fantasier i lag sammen og du har blitt opphisset av det på samme måte og han — da er det helt på trynet å du reagerer som du gjør. Har mistanker om å problemet ligger i ubearbeidet skam hos deg, ts. Anonymkode: 778da...b5d Skjønner ikkje hekt hva du mener. Men eg har nok issues, spesielt med stolthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #33 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjæresten min og jeg har vert sammen i 2 år, vi er begge i 30 åra. For en stund siden foreslo han at vi skulle ha trekant, en gang for hannes del med en ekstra dame og en gang med en mann liksom for min del. Jeg kan ikke legge skjul på at tanken på en mann til i senga er pirrende men jeg er veldig usikker på om det er noe jeg vil gjøre når jeg er i et godt og stabilt forhold. Kunne lett gjordt det om jeg var singel. Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg. Jeg er sikker på jeg hadde blitt veldig sjalu og selv om jeg har prøvd jentesex før er jeg 100% avklart heterofil og vil aldri være med en kvinne igjen. Han mener vi burde prøve det og at jeg ikke vet om jeg liker det før jeg har prøvd. Vi kan være ganske kinki i senga sammen og jeg har få grenser. Men jeg føler at en tredje person ikke er en kink. Mer som en unnskylding til å ligge med andre. Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det Anonymkode: 06ccc...09e I vårt forhold er det helt innafor å dele fantasier og vi er også trygge på hverandre mht å foreslå ting. Men bli aldri med på aktiviteter du ikke er komfortabel med av hensyn til partner! For oss er det å ha med en ekstra noe begge fantaserer om og gjerne vil, ingen skal føle seg presset til det. Anonymkode: 66ccf...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #34 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kjæresten min og jeg har vert sammen i 2 år, vi er begge i 30 åra. For en stund siden foreslo han at vi skulle ha trekant, en gang for hannes del med en ekstra dame og en gang med en mann liksom for min del. Jeg kan ikke legge skjul på at tanken på en mann til i senga er pirrende men jeg er veldig usikker på om det er noe jeg vil gjøre når jeg er i et godt og stabilt forhold. Kunne lett gjordt det om jeg var singel. Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg. Jeg er sikker på jeg hadde blitt veldig sjalu og selv om jeg har prøvd jentesex før er jeg 100% avklart heterofil og vil aldri være med en kvinne igjen. Han mener vi burde prøve det og at jeg ikke vet om jeg liker det før jeg har prøvd. Vi kan være ganske kinki i senga sammen og jeg har få grenser. Men jeg føler at en tredje person ikke er en kink. Mer som en unnskylding til å ligge med andre. Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det Anonymkode: 06ccc...09e Du har helt klart helt vanlig og natytanker tenker jeg. Men, du ligger våken og tenker på dette? Og du klarer ikke å ha sex med ham for du tenker på dette? Det virker jo ikke helt normalt synes jeg. Hvorfor blir det sånn tror du? Maser han? Eller er det hodet ditt som "maser"? Anonymkode: e3add...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #35 Del Skrevet 13. juni 2024 Hvorfor er det motbydelig at han har sex med en annen kvinne, men du synes det er pirrende at du selv skal ha sex med en annen mann? Aner du ikke et snev av dobbeltmoral i deg selv her? Hvorfor kan du ikke unne mannen din nytelse med å ha sex med en annen kvinne? Hvorfor er det så fælt? Er det selvfølelsen og selvtilliten din som er problemet? At det kanskje er noen som er mer attraktiv enn deg? At hun knuller han bedre enn du gjør? At han ikke gir deg tilstrekkelig med oppmerksomhet? Ser ikke helt hvorfor at det er motbydelig at partneren din opplever nytelse. Virker meget egoistisk av deg spør du meg. Anonymkode: 55e8d...041 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 13. juni 2024 #36 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det motbydelig at han har sex med en annen kvinne, men du synes det er pirrende at du selv skal ha sex med en annen mann? Aner du ikke et snev av dobbeltmoral i deg selv her? Hvorfor kan du ikke unne mannen din nytelse med å ha sex med en annen kvinne? Hvorfor er det så fælt? Er det selvfølelsen og selvtilliten din som er problemet? At det kanskje er noen som er mer attraktiv enn deg? At hun knuller han bedre enn du gjør? At han ikke gir deg tilstrekkelig med oppmerksomhet? Ser ikke helt hvorfor at det er motbydelig at partneren din opplever nytelse. Virker meget egoistisk av deg spør du meg. Anonymkode: 55e8d...041 Motbydelig mener eg at det byr meg imot. Eg blir fysisk dårlig av tanken på å gjennomføre det. Og tro meg eg har prøvd å visualisere Eg har aldri foreslått for han å ha med en mann. En ting er fantasi en annen ting er gjennomføring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 13. juni 2024 #37 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har helt klart helt vanlig og natytanker tenker jeg. Men, du ligger våken og tenker på dette? Og du klarer ikke å ha sex med ham for du tenker på dette? Det virker jo ikke helt normalt synes jeg. Hvorfor blir det sånn tror du? Maser han? Eller er det hodet ditt som "maser"? Anonymkode: e3add...797 Nei han maser ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #38 Del Skrevet 13. juni 2024 Yolo678 skrev (6 timer siden): Motbydelig mener eg at det byr meg imot. Eg blir fysisk dårlig av tanken på å gjennomføre det. Og tro meg eg har prøvd å visualisere Eg har aldri foreslått for han å ha med en mann. En ting er fantasi en annen ting er gjennomføring Men du skriver i HI at du hsr hatt sex med ei kvinne… Anonymkode: 778da...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. juni 2024 #39 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 11.54): Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det Anonymkode: 06ccc...09e Forslaget hans gjør deg vel ikke tryggere? Åpent forhold er ikke for alle, og det er mye som må diskuteres nøye først. Det handler om følelser, sjalusi og hvordan vi reagerer og ser på hverandre etterpå. Takler alle dette? Nei, ikke alle.. men det kan også gå bra, og føre til oppfriskning av sexlivet. Eller av drømmer av sex man har tenkt lenge på. Da er man avhengig av enighet.. En liten tvil, så bør man ikke la seg friste😉 Ikke F om jeg har risikert et god forhold👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yolo678 Skrevet 13. juni 2024 #40 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men du skriver i HI at du hsr hatt sex med ei kvinne… Anonymkode: 778da...b5d Ja har det egentlig noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå