Gå til innhold

Trekant??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vert sammen i 2 år, vi er begge i 30 åra. For en stund siden foreslo han at vi skulle ha trekant, en gang for hannes del med en ekstra dame og en gang med en mann liksom for min del. 

Jeg kan ikke legge skjul på at tanken på en mann til i senga er pirrende men jeg er veldig usikker på om det er noe jeg vil gjøre når jeg er i et godt og stabilt forhold. Kunne lett gjordt det om jeg var singel. Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg. Jeg er sikker på jeg hadde blitt veldig sjalu og selv om jeg har prøvd jentesex før er jeg 100% avklart heterofil og vil aldri være med en kvinne igjen. 

Han mener vi burde prøve det og at jeg ikke vet om jeg liker det før jeg har prøvd. 

Vi kan være ganske kinki i senga sammen og jeg har få grenser. Men jeg føler at en tredje person ikke er en kink. Mer som en unnskylding til å ligge med andre. 

Jeg ble foreksket i mannen min fordi han fikk meg til å føle meg spesiell og trygg. Nå føler jeg ikke det lenger og lurer på å gjøre det slutt fordi jeg føler meg ikke nok for han

Overdriver jeg her? Klarer ikkje slutte å tenke på det 

Anonymkode: 06ccc...09e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tanken på å dele han med en annen kvinne er motbydelig for meg.

Hvorfor spør du da?

Anonymkode: b41df...99e

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Fordi jeg vil ikke være kjip. Om det er virkelig noe han ønsker så vil eg ikkje være den som stopper han. Det er derfor eg lurer på om vi i det hele tatt er kompatible. Burde jeg gjøte det slutt så han får leve ut fantasiene sine? 

Endret av Yolo678
Stavekorrektur
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Yolo678 said:

Fordi jeg vil ikke være kjip. Om det er virkelig noe han ønsker så vil eg ikkje være den som stopper han. Det er derfor eg lurer på om vi i det hele tatt er kompatible. Burde heg gjøte det slutt så han får leve ut fantasiene sine? 

Nei. Herregud. Skjerp deg.

Du må jo kommunisere med typen din da. KOMMUNIKASJON ER JÆVLIG VIKTIG

Og om du ble så ekstremt usikker, så må du snakke med kjæresten din. Husk han har valgt deg HVER JÆVLA DAG i 2 år. 

Anonymkode: ce3a1...289

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om du har gitt deg selv svar,synes jeg.

Anonymkode: 5fd90...3f0

Skrevet

Jeg har prøvd å kommunisere hva jeg føler men han går i forsvar og sier jeg angriper han, at han må få lov å dele med meg hva han tenner på uten at eg skal bli sur. Men jeg er bare veldig lei meg og skuffet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville snakket med ham, hørt på hvor viktig han synes dette er for ham. Hvis det var veldig viktig for ham, så hadde jeg innsett at vi ikke lenger var kompatible seksuelt og forholdsmessig (hvis han insisterte at trekant var noe han absolutt ville).

Etter å ha lyttet til hans svar så ville jeg ha fortalt ham at jeg forstår fantasien, men at det ikke var noe jeg noen gang ønsket å være med på - og sagt at det var en grense som for meg var absolutt, og jeg ville forklart hvorfor jeg følte det slik. Og så spurt ham hva han da tenker om "oss" videre.

Anonymkode: 9ca17...0b8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Yolo678 said:

Jeg har prøvd å kommunisere hva jeg føler men han går i forsvar og sier jeg angriper han, at han må få lov å dele med meg hva han tenner på uten at eg skal bli sur. Men jeg er bare veldig lei meg og skuffet. 

Gjør det slutt da siden det var så grusomt for deg at han foreslo trekant en gang. Stakkars fyr, han var trygg og tenkte at dette kanskje kunne være mer krydder i deres allerede kinky sengeliv...

JesusKristius as.... Er ikke rart at folk ikke tørr å snakke om fantasier og lyst. 

Skrevet

Kjæresten her lurte på hva jeg tenkte i forhold til trekant med en ekstra kvinne, og mitt kjappe svar til han var at jeg deler ikke.

For han handlet det om at han ville se meg med en annen kvinne, ikke at han hadde behov for å ligge med andre. Han vet nå at dersom jeg skulle hatt sex med en annen kvinne så hadde det blitt mellom meg og den andre kvinnen fordi vi hadde lyst på hverandre, og det ville vært uaktuelt å hatt sex med en annen bare for at han skulle fått et show. Kommunikasjon er så viktig! Snakke med hverandre, om både lyster og grenser. Og om følelser..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Yolo678 skrev (3 minutter siden):

Høres ut som om du må være veldig direkte med ham.

"Ja, jeg er i utgangspunktet enig i at vi skal kunne dele fantasier med hverandre. Men skal vi fungere i et forhold så må vi også respektere grenser, og når du er så bestemt på at du ønsker at vi skal ha trekant med andre, da blir jeg lei meg, for da føler jeg at jeg ikke lenger er nok for deg, og jeg føler meg ikke lenger trygg i forholdet med deg, fordi du ønsker å bringe andre kvinner og menn inn i forholdet. Du har rett til å tenne på hva som helst, men er det å ha sex med andre så viktig for deg fordi du tenner så på det, da passer vi nok ikke lenger sammen."

❤️

Anonymkode: 9ca17...0b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg overdriver kanskje. Han sier han respekterer grensene mine. Men jeg sitter likevel igjen med en ekkel følelse av å ikke strekke til.

Er redd for at han skal syns jeg er kjip eller være utro fordi jeg ikke er med på det

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gjør det slutt da siden det var så grusomt for deg at han foreslo trekant en gang. Stakkars fyr, han var trygg og tenkte at dette kanskje kunne være mer krydder i deres allerede kinky sengeliv...

JesusKristius as.... Er ikke rart at folk ikke tørr å snakke om fantasier og lyst. 

Eg vil jo gjerne oppfylle hans lyster. Det er det som er problemet. Jeg føler meg utilstrekkelig. Prøver ikkje å amgripe han. 

Hva ville du gjordt om du hadde en fantasi parteren din ikke ville være med på?  Er der så "make or break" som jeg vil ha det til liksom? 

Endret av Yolo678
La til mer
Skrevet

Ikke gjør ting du ikke vil 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Østkantgutt1913 skrev (3 minutter siden):

Ikke gjør ting du ikke vil 

Takk. 

Skrevet
Yolo678 skrev (42 minutter siden):

Men jeg er bare veldig lei meg og skuffet. 

Fortell ham det da. Del med han hva du føler..ikke bare hva du ønsker og ikke.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har gjordt det. Han tar det bare som angrep og mener jeg prøver å få han til å få dårlig samvittighet. 

Han vil bare ikke tenke på det mer. Men jeg ligger våken om natta. Og hver gang vi har sex nå klarer eg ikke å fokusere. Jeg tenker bare at han ikke syns jeg er nok. 

Skrevet
Yolo678 skrev (42 minutter siden):

Eg vil jo gjerne oppfylle hans lyster. Det er det som er problemet. Jeg føler meg utilstrekkelig. Prøver ikkje å amgripe han. 

Hva ville du gjordt om du hadde en fantasi parteren din ikke ville være med på?  Er der så "make or break" som jeg vil ha det til liksom? 

Det har vi begge. Ikke noe problem. Vi har valgt hverandre over å leve ut enhver fantasi. Vi respekterer hverandres grenser, og er begge frivillig i dette forholdet. Om mannen hadde en fantasi som var så stor at han ikke klarte å leve med meg måtte han selv tatt ansvar og gått ut av forholdet. Samme om jeg ville leve ut noe han ikke vil være med på.

Vi synes begge at forholdet vårt har større verdi enn å leve ut enhver fantasi, så det har ikke vært aktuelt for noen av oss. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Yolo678 skrev (58 minutter siden):

Alle har vel det???

Det er jo derfor det heter fantasi.

Jeg tenker du skal ta det helt med ro. Han å få lov å ha sine fantasier - så kan du ha dine. Men nå har han nok blitt utrygg på å dele med deg, når du reagerer slik.

Anonymkode: 74f96...84f

Skrevet

Takk. Det er jo sant at det er hans ansvar å gå om han trenger noe mer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Yolo678 skrev (20 minutter siden):

Jeg har gjordt det. Han tar det bare som angrep og mener jeg prøver å få han til å få dårlig samvittighet. 

Han vil bare ikke tenke på det mer. Men jeg ligger våken om natta. Og hver gang vi har sex nå klarer eg ikke å fokusere. Jeg tenker bare at han ikke syns jeg er nok. 

Dere har jo gått i skyttergravene og sårer hverandre, mens begge bare ser seg selv..

Han har rett i at han må få være åpen om fantasiene sine, du er i din fulle rett til å være såret og føle du ikke er nok for ham. Snakk sammen og avslutt helst med tårer på begge.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...