Gå til innhold

Viktig informasjon om sjokolade.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vinga og Lasse; ingen som skal tvinge sjoko ned i halsen på dere om dere ikke vil.

MEN:

*sjoko er godt, sjoko er godt*

Vibeke :briller:

(tror det er alle antioxidantene foryngrende effekt som har gjort meg så barnslig...hi hi..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke slike forkningsrapporter for å kunne ta meg en deilig sjokkis en gang i blandt.... :wink:

Synes det er nok at jeg vet at det ikke er usunt... blir bare bonus at det faktisk er SUNT... For jeg spiser det uansett jeg :wink:

Skrevet

Aha!

Der kom det! Enda en sjoko-fan iblant oss!

Hurra Lasse!

*sjoko er godt, sjoko er godt*

Vibeke :briller:

konsentrerer seg nå om Vinga som sitt offer

Skrevet

Er også veldig glad i sjokolade ... og kan nå nyyyyte den med litt bedre samvittighet ... : :lol: Endelig

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er RoadQueen. Jeg er sjokoholiker.

Komplett avhengig. Jeg likte tesen til Tusenfryd angående kakaobønner og grønnsaker omsatt til sjokolade, frukt og sånt. Støtter meg 100 prosent til den.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er sjokolade fan jeg også, men mener fremedels å huske at jeg fikk usannsynlig mange hull, den tiden jeg spiste japp hver dag....

Men det er bare den ene negative tingen jeg finner også, støtter også mange av tusenfryds sannhetsord om sjokolade, det er en kjempebra slanke kur, spiser du f.eks bare en halv sjokolade før et middagsmåltid, eller før du vet du skal spise noe usunt, skal jeg love deg at du spiser mindre av det måltidet!

Og så virker det også foryngende har jeg også hørt, og det får meg i godt humør, og så så godt det er! YUMMY, skal kjøpe meg en dajm i dag...

:blunke:

Skrevet

Oooooh! Sjokoooolaaaaaaaadeee!

Ikke nevn det ordet da.. *spisetyggeslafse*

Jeg har herved diskvalifisert vingla som jente! (ta det med ro vingla, baje tuller med deg) :) *knis* ALLE jenter burde elske sjokolade! :)

Jeg elsker sjokolade. Helst den mørke typen. Mørk kokesjokolade ruuuler! :) *danserundt*

Skrevet

*Sikle*

Jeg vil ha Bocca, eller en Freia Premium Dark (den er større i areal).

Og en dobbel espresso ved siden av da.

En gammel, klok dame sa til meg en gang:

"De som liker sjokolade er gode mennesker".

Hun sa også at:

"De som ikke liker dyr, de er ikke glad i mennesker heller!"

Klokeste mennesket jeg har møtt. (Desverre er hun død nå :cry: !)

*Du ska få karamell og du skal få laaade*

Gjest pulverheksa
Skrevet

Jeg pleier å momse mørk kokesjokolade mens jeg lager middag :ler: .

Av snop spiser jeg nesten bare mørksjokolade. Er helfrelst på freia premium dark.

En sjokolade om dagen er bra for magen....... :ler::ler:

Skrevet

:ler:

Lea, du er søt!!!

..og for alle som enda ikke har sett filmen Chocolat; den anbefales på det varmeste...

Gjest *anonyma*
Skrevet

Jeg vil ha Bocca, eller en Freia Premium Dark (den er større i areal).

Og en dobbel espresso ved siden av da.

JAAAAAAAAAAAA jeg vil også ha. Jeg elsker mørk sjokkis, den nye freias er helt genial. De som ikke vil ha kan bare ha de så godt, da blir det mer på oss!!!

Skrevet

Jeg liker dyr, men ikke sjokolade.... Vil det si at jeg ikke er et godt menneske? Uffda :lol:

Jaja, får vel trøste meg med en mandarin... :wink:

Gjest pulverheksa
Skrevet

Kom til meg så skal du få kakemann til trøst :wink:

Skrevet

Takk skal du ha pulverheksa. Vil du ha litt risgrøt av meg, kanskje? Nykokt og tykk deilig grøt, rett fra julenissens kjøkken... *smatte*

Mye bedre enn den liksom-maten som de kaller sjokolade :ler:

Gjest pulverheksa
Skrevet

Takk, tar gjerne litt grøt jeg.

Siden jeg også elsker sjokolade kan jeg få det oppå istedet for kanel?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mye bedre enn den liksom-maten som de kaller sjokolade  :ler:

Hah! Hvem har sagt at sjokkis er mat! Sjokkis er sjokkis og mat er alt det andre!!! Så det såh!

Skrevet

Hah! Hvem har sagt at sjokkis er mat!  Sjokkis er sjokkis og mat er alt det andre!!! Så det såh!

Nam-namlig, Gjest! Nemlig!

Vibeke :ler:

(euforisk av sjokko)

Skrevet

fins det i det hele tatt noe som er bedre enn laade? hehe. det er jo det beste som fins. desverre har jeg et vektproblem (som nå er i ferd med å løses av grete roede, 5 kg ned til nå hihi) så derfor kan jeg ikke legge i meg en haug med sjokolade. men jeg kan godt spise en hel eske med sphinx alene!!!! naaaaam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...