AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Er gravid i siste trimester og vi ønsker en siste ferietur bare oss to. Har fått flyforbud av jordmor og lege, så sydenturen vi hadde bestilt måtte avbestilles, så i år blir det norgesferie. Noen som har tips til hvor man bør reise/hva man finne på? Ikke noe der man må gå mye da formen er veldig variabel😅 Anonymkode: 00bee...e9e
Granskudd Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Kjøretur langs helgelandskysten er min anbefaling! Gjerne med campervan så dere bare kan stoppe og sove der dere vil. Det er en helt fantastisk kjøretur, med masse spennende å gjøre, se og oppleve. Det er campingplasser med campinghytter og hoteller over alt, så det er veldig enkelt å bare legge ut på veien og kjøre. Jeg ville startet med å kjøre til Steinkjer, også inn på FV17 derfra kan du kjøre for eksepel til Nesna, Sandnessjøen, Brønnøysund, Herøy, Lovund, Træna, Langsanden utenfor Bodø, Du kan snu i Bodø og kjøre via Mo i Rana på veien hjem, eller ta den enda lengre og reise lengre Nord. Jeg elsker den turen og har kjørt den flere ganger 1
Dupers Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Hvor bor dere? Om du sliter med feriefølelsen i norge er jo sverige en grei biltur unna mamge deler av landet. Og sørsverige er jo fantastisk! Dere er litt sent jte med planlegging nå og mye kommer nok til å være fullbooka på de mest populære stedene om dere tenker hotellsenger for din komfort. Mylig det fortsatt er en del ledige campinghytter rundt omkring. Ellers kan jeg anbefale de litt mer skjulte stedene. Utenfor molde og ålesund er det noen fine øyer, kanskje det er noen airbnb muligheter der. Fosen i Trøndelag er undervurdert som fy, start ved råkvåg og kjør nordover mot stokkøya. Inderøy og lærdalsøyri er kjempefint på samme måte (men litt mindre blåfjell) som røros. Valldal har det som er blitt kåret til verdens beste jordbær. Helgelandskysten er flott og mindre populær enn lofoten, og det er muligheter til båt ut til øyene der også (træna og dønna og vega skal være flotte!)
Dupers Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Og hurtigruta om dere ikke har tatt den før. Ta den en veg og kjør den andre, så får dere sett mye av landet
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Hardanger, Vestlandet generelt, og oppover kysten Sogn og Fjordane, langs fjordene, Møre og Romsdal. Utallige nydelige steder. Og noe bedre sjanse for bedre vær enn Nord Norge. Anonymkode: 0d4b7...48c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå