jenta1983 Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Hei ❤️ jeg er 1.62 høy, veide 79 D jeg ble gravid og gikk opp til 88,2, mye vann på slutten da jeg fikk alvorlig svangerskaps forgiftning. Til nå har jeg gått ned 13,3 kg og vekta går bare nedover. Noen ganger glemmer jeg å spise, mest fokus på den lille. Er jo veldig glad for at vekta går ned men ikke så fort. Når stoppet det hos dere? På forhånd takk for svar ❤️
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Hvor lenge siden er fødsel?😊 hos meg stoppet det raske fallet allerede innen en uke, og så gikk jeg gradvis nedover det neste halve året. Gikk opp 18kg i graviditeten, som var borte når baby var rundt 6mnd, normaltvektig utgangspunkt. Husk å spis nok dersom du ammer, for å minimere mengden miljøgifter som går i melka😊 Anonymkode: 483cc...f68 1
jenta1983 Skrevet 12. juni 2024 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2024 Takk for svar akkurat en mnd siden fødsel. Ammer dessverre ikke da jeg ikke fikk noe melk som er sårt ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 Gratulerer med baby. For å være ærlig så høres det ut som du sitter på løsningen selv, du må huske å prioritere deg selv også, ikke bare den lille. Lag deg gode sunne og næringsrike måltider, ikke dropp deg selv selvom du har blitt mamma. Du er jo den viktigste den lille har akkurat nå, du må også ha alt du trenger. Anonymkode: 10c62...59b 1
jenta1983 Skrevet 12. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gratulerer med baby. For å være ærlig så høres det ut som du sitter på løsningen selv, du må huske å prioritere deg selv også, ikke bare den lille. Lag deg gode sunne og næringsrike måltider, ikke dropp deg selv selvom du har blitt mamma. Du er jo den viktigste den lille har akkurat nå, du må også ha alt du trenger. Anonymkode: 10c62...59b Tusen takk ❤️ ja du har nok rett ❤️
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Skrevet 12. juni 2024 jenta1983 skrev (1 time siden): Hei ❤️ jeg er 1.62 høy, veide 79 D jeg ble gravid og gikk opp til 88,2, mye vann på slutten da jeg fikk alvorlig svangerskaps forgiftning. Til nå har jeg gått ned 13,3 kg og vekta går bare nedover. Noen ganger glemmer jeg å spise, mest fokus på den lille. Er jo veldig glad for at vekta går ned men ikke så fort. Når stoppet det hos dere? På forhånd takk for svar ❤️ Jeg har slitt med å gå ned i vekt når jeg har hatt mammaperm. Har hatt to runder med mammaperm og da er jeg bare feit. Uansett hva jeg prøver for å prioritere meg selv så har ikke vekten gått nedover i permisjonen. Men så fort jeg er ferdig i perm og er tilbake i jobb så har det rast av meg. Veide 67 da jeg ble gravid første gangen, veide 75 da jeg fødte. Ikke så stor forskjell (167 høy) men vekten sto stille på 75 helt til jeg begynte å jobbe. Gikk da kjapt ned til 62 kg i løpet av 6 mnd i jobb. Så med andremann veide jeg 66kg da jeg ble gravid og 75 da jeg fødte. Veide 72 kg gjennom hele mammaperm, men så fort jeg kom tilbake i jobb så gikk kiloene av meg. Her tok det litt lengre tid, men da barnet hadde blitt to år var jeg nede i 58 kg. Jeg er spent nå på tredje runde, med to barn hjemme. Veide 60kg da jeg ble gravid, har hittil gått opp til 76 kg. Anonymkode: ac8a5...bea 1
IkkeStudentLenger Skrevet 12. juni 2024 #7 Skrevet 12. juni 2024 (endret) Jeg er 161cm, her gikk jeg altfor mye ned, stabiliserte seg ikke før jeg var nede i 49 kg. Var 65kg før graviditet, var 77 ved fødsel. Var mager, og det var ikke noe morsomt. Jeg gikk ikke opp til normalvektig igjen (55kg) før jeg sluttet å amme ved 28 måneder. Spiste masse, så var ikke noe galt med næringsinntaket. Endret 12. juni 2024 av IkkeStudentLenger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå