Gå til innhold

Spør for ei venninna: Hun har møtt en for noen uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spurte henne og hun har noen gang vært med en jente? Han mente jo å hatt sex. 
Han mener at hun kommer til å like det og at de kan jobbe med saken sammen for å finne en. 

Jeg mener at det er så rart å snakke om slikt i så tidlig  som at de kjenner ikke hverandre en gang 😬
Er det bare meg eller situasjonen er rar?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er han kun ute etter å rigge en trekant. 

Anonymkode: 091c8...24d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi aner jo ikke konteksten her. Har de kanskje bare blitt kjent med hverandre for å teste ut sine seksuelle fantasier, er dette bare en av mange ting, kanskje hun er den vågale etc. 

En ekstra dame kan ta litt tid å finne, så det er kanskje lurt å begynne tidlig 😅

Anonymkode: 88e7e...032

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ham er bare interessert i sex. 

Anonymkode: 046f7...fec

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det er bra å være åpen om hva man liker og ikke liker veldig tidlig i forholdet, gjerne i løpet av de første ukene. Man er ikke "bare ute etter sex" bare fordi man anerkjenner at sex er viktig i et fohold og forsøker å klargjøre begges forventninger.

Bare se på alle trådene her inne hvor folk skriver at de fantaserer om ett eller annet uten å tørre å fortelle det siden forholdet er et par år "gammelt". 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (2 minutter siden):

Min erfaring er at det er bra å være åpen om hva man liker og ikke liker veldig tidlig i forholdet, gjerne i løpet av de første ukene. Man er ikke "bare ute etter sex" bare fordi man anerkjenner at sex er viktig i et fohold og forsøker å klargjøre begges forventninger.

Bare se på alle trådene her inne hvor folk skriver at de fantaserer om ett eller annet uten å tørre å fortelle det siden forholdet er et par år "gammelt". 

Min erfaring er at menn som maser om trekanter, er interessert i og egentlig bare klarer å ha sex, de er ikke emosjonelt tilgjengelige eller i kontakt med egne følelser. Hadde de vært det, hadde de ikke foreslått for den man dater (dersom det er situasjonen for venninnen til ts) at de skal se ham ha sex med en annen. Hun er jo ikke interessert i ideen selv, det er HAN som mener hun kommer til å like det. 

Anonymkode: 046f7...fec

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tilhenger av å være åpen og ærlig om hva man ønsker i et forhold, og da skille mellom må ha, vil ha, kan tenke meg. 

Da står den andre part fritt til å si ja takk eller nei takk. Og man slipper å finne ut to år seinere at man har helt ulike seksuelle preferanser, livssyn, verdier eller tenningsmønster. 

Om trekant var sååååå viktig for min nye date at han måtte ta det opp de første ukene så hadde jeg tenkt at han var mest kun ute etter sex, eller at det ble for stort fokus på trekant etter min smak.

Jeg har hatt sex med to kvinner samtidig tidligere, selv om jeg anser meg selv som heterofil. Og har sagt til min kjære at jeg ikke er fremmed for å ha med en ekstra kvinne om det er en stor fantasi han vil leve ut, eller om han blir lei sexen vår og trenger noe piff så han ikke begynner å vandre der ute.

Han er tydelig på at han ikke vil dele meg med noen, og at han ikke tenner på å måtte tilfredsstille to kvinner samtidig.  Jeg har sagt det finnes varianter der han kan se på for eksempel. Men nei, det må i såfall være fordi JEG vil ha sex med en kvinne, ikke fordi han ønsker det. 

Så, viktig å tematisere seksuelle preferanser tidlig, og din venninne kan bruke den infoen til å ta et valg. Vil jeg inngå i denne relasjonen eller ikke?

Anonymkode: 01fcb...be6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Aner jo ingen ting om hvilken type forhold de har, eller under hvilke omstendigheter de traff hverandre.

Men om man tenker at de har innledet et klassisk kjæreste-forhold så er svaret ja, det er alt for tidlig og helt feil fokus fra ham.

Et nytt par skal være først og fremst være interessert i hverandre og å utvikle seg sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Er dere ungdommer? Det er ikke greit det denne gutten gjør. Han har ikke lov til det. 

Skrevet
Lillirose skrev (17 timer siden):

............
Han mener at hun kommer til å like det og at de kan jobbe med saken sammen for å finne en. 

...........

Det er vel deg det da.

Skrevet
Doolittle skrev (På 12.6.2024 den 8.25):

Selvsagt enig, men hva man liker eller fantaserer om endrer seg ofte med tiden.
Personlig var jeg en god del sjalu og mistenksom tidlig i forholdet når hun var på byen alene, men nå, etter mange år, fantaserer jeg om trekant MMF og det var ikke i mine tanker i starten. Dette har utviklet seg over tid, men hun er ikke like tent på dette så da blir det med min fantasi.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, 911 said:

Personlig var jeg en god del sjalu og mistenksom tidlig i forholdet når hun var på byen alene, men nå, etter mange år, fantaserer jeg om trekant MMF og det var ikke i mine tanker i starten. Dette har utviklet seg over tid, men hun er ikke like tent på dette så da blir det med min fantasi.

De er 2 voksne mennesker , har sine egne erfaring også . 
så ja , man endrer seg og utvikler seg. 
Jeg personlig ønsket noe helt annet når jeg var i 20 årene enn nå … 

Syns at han var modig å snakke om det, det betyr at han vet hva han liker og derfor spør han henne om hva hun syns

• Hjerte 1
Skrevet
On 6/12/2024 at 7:14 AM, AnonymBruker said:

Vi aner jo ikke konteksten her. Har de kanskje bare blitt kjent med hverandre for å teste ut sine seksuelle fantasier, er dette bare en av mange ting, kanskje hun er den vågale etc. 

En ekstra dame kan ta litt tid å finne, så det er kanskje lurt å begynne tidlig 😅

Anonymkode: 88e7e...032

Syns at du har et godt poeng her

Skrevet
On 6/12/2024 at 6:43 PM, Whistler said:

Det er vel deg det da.

Kunne vært meg, men ikke denne gangen 😂

Skrevet
On 6/13/2024 at 9:30 PM, 911 said:

Så synd at hun deler ikke fantasien med deg, burde hun være litt fleksibel og prøve i hvertfall syns jeg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (På 12.6.2024 den 8.25):

Denne mannen er kun ute etter sex. For det første er fokuset hans veldig tydelig på sex, helt fra start, da de kun har kjent hverandre kort tid, og han allerede tar opp både sex og muligheten til å introdusere en tredjepart inn i relasjonen. For det andre, en mann som genuint ønsker et forhold, vil ikke ta sjansen på å miste daten sin ved å vise interesse for andre personer. En hver person vet at det å gjøre noe slikt, potensielt kan få gjøre slik at man mister datens interesse. Han vet hun potensielt vil dumpe han, men bryr seg så lite om henne at han bare kjører på. Fordi han kun ønsker sex. 

Anonymkode: 0b010...9c9

Skrevet
On 6/12/2024 at 11:11 AM, Erfarenmann said:

Aner jo ingen ting om hvilken type forhold de har, eller under hvilke omstendigheter de traff hverandre.

Men om man tenker at de har innledet et klassisk kjæreste-forhold så er svaret ja, det er alt for tidlig og helt feil fokus fra ham.

Et nytt par skal være først og fremst være interessert i hverandre og å utvikle seg sammen. 

Han mener at det opplegget er for henne, noe han liker selv også , men hoved person er henne .

Han vil gi henne ekstra kos i tillegg til seg selv.

Skrevet
On 6/12/2024 at 8:25 AM, Doolittle said:

Så enig med deg.

Hvorfor innrømmer vi ikke at sex er veldig viktig ?? Hvorfor later vi noe annet? 
Han har sagt til henne at han vil like å tilfredsstille henne og hun kommer til å like det! Hva er egentlig galt eller feil? 
Det er fantasi og behov han har og ønsker å fremme … Jeg har sagt nei når hun spurte meg om å være med, siden vi er venninner og vi ønsker ikke å ødelegge det.

Det var sikkert noe han ville med henne siden han sier til henne at det er viktig at du liker den andre jenta 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Lillirose skrev (På 12.6.2024 den 0.49):

Han spurte henne og hun har noen gang vært med en jente? Han mente jo å hatt sex. 

Jeg mener at det er så rart å snakke om slikt i så tidlig  som at de kjenner ikke hverandre en gang 😬
Er det bare meg eller situasjonen er rar?

Tenker at det er bra personen er ute tidlig. Er jo kjedelig om de hadde datet i et år å hun fant ut at han tente på det. Nå kan de gå hver sine veier og finne noen som er interessert i det samme som de

Anonymkode: dfd85...2d2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker at det er bra personen er ute tidlig. Er jo kjedelig om de hadde datet i et år å hun fant ut at han tente på det. Nå kan de gå hver sine veier og finne noen som er interessert i det samme som de

Anonymkode: dfd85...2d2

Helt enig 

Jeg har selv datet en i 5 måneder så etter det sier han at han ønsker ikke å gifte seg igjen. 
Gjett om det ble slutt 😟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...