Gå til innhold

Sekk med bånd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner så smått å tenke på ferie nå, og har plutselig fått en tanke om hvor fort min 2 åring kan komme til å springe bort. Vi skal sannsynligvis innen noen familieparker i år. 
Har en sønn som er helt lik meg selv da jeg var liten. Jeg rømte fra familien flere ganger på ferie, rømte fra barnehagen mer enn to ganger osv.. Så har sett bilder av meg der de brukte sele på meg. Var sikkert 2-4 år. 
Han har ikke rømt, men har helt lik tendens til å ville springe bort og gjømme seg. Og gjør dette så klart på noen sekunder. 
Har noen link til sele, sekk med bånd? Hva andre tips, enn å selvfølgelig følge med på barnet, har dere på ferier der barna er blant folkemengder?? 

Anonymkode: a4fcc...698

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bånd er for bikkja. Vi har hatt armbånd med telefonnummeret mitt på, det holder som en sikkerhet. Og ellers følger vi med på unga. 

Anonymkode: f3043...952

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninne brukte dette på flyplassen da vi var ute og reiste. Helt genialt. Bånd er ikke bare for bikkjer. Kjør på. 

Anonymkode: a0f2f...2e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk på leash backpack, kids/toddler backpack leash e.l. så får du opp masse alternativer. Jeg hadde også sele på meg som abrn (tidlig 80-tall), helt vanlig den gang og en enkel sikkerhet når barn ikke vil leie (som jeg hatet den gang). https://www.amazon.com/kids-leash-backpack/s?k=kids+leash+backpack

Anonymkode: e3a84...e1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...