AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Ikke rart Norge blir et kaldt og bittert land. Jeg håper dere som får råd her inne, tar de rådene med en klype salt Anonymkode: ef8cb...f37 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Eksempler? Noe du vil diskutere? selvfølgelig blir det sånn på et anonymt forum Anonymkode: 8f7ad...780 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eksempler? Noe du vil diskutere? selvfølgelig blir det sånn på et anonymt forum Anonymkode: 8f7ad...780 Selvfølgelig blir det sånn - eldste unnskyldningen i boka. Det virker som de fleste her er husmødre på 50-tallet som prioriterer en utakknemlig mann over vennene sine Anonymkode: 7033d...a9e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 Noen skriver mye frekt, men mange av de tror jeg gjør det mest for å provosere. Mange svarer reflektert og prøver oppriktig å være hjelpsomme. Men, av og til kan faktisk den beste av oss miste tålmodighet her inne også … Tenker da feks på ganger når Ts presenterer en problemstilling, ikke får de synspunktene hen kanskje hadde ønsket seg, og begynner å komme med «nye» opplysninger som endrer hele problemstillingen… Da har jeg også hatt lyst til å komme med noen gloser av og til 😅Hvorfor spør man dersom man tydeligvis ikke ønsker svar? Anonymkode: 28d10...c6b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Del Skrevet 12. juni 2024 Det verste er folk som er frekke mot ts på sorgforumet og er spydige. Anonymkode: d9417...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #6 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke rart Norge blir et kaldt og bittert land. Jeg håper dere som får råd her inne, tar de rådene med en klype salt Anonymkode: ef8cb...f37 Dette er et sted man må være hardhudet. Folk er kyniske, slemme og kalde. Det er langt mellom de som viser varme og omtenksomhet. Hvorfor jeg er her? Gammel vane og for å trolle i blant. Hvem vet om jeg er en 17 år gammel jente, en 56 år gammel gris eller en prest.. Alle andre gjør det, så da følger jeg strømmen. Har ingenting å tape. Anonymkode: f5924...0ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Del Skrevet 12. juni 2024 Har du eksempler. Legger man ut et innlegg her må man tåle å få svar, selv om det ikke er svar man håpet på. Mange er veldig direkte i skrivemåten sin og gir sin mening. Men jeg syntes ikke det er feil. Men helt enig i at man ikke trenger å være frekk og spydig. Anonymkode: 9c96f...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #8 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det verste er folk som er frekke mot ts på sorgforumet og er spydige. Anonymkode: d9417...215 Det er merkelig oppførsel ja, men jeg kan ikke si jeg husker noen av de i farten? Det er et forum jeg føler de fleste holder seg for gode til å trolle i (heldigvis). Men jeg har flere ganger vært forundret over unødvendig frekk tone i Bryllupsforumet, har andre lagt merke til det? Ts spør et uskyldig/ relevant spørsmål, og får svar som «ingen er intressert i bryllupet ditt» «høres grusomt og kleint ut» «du vil bare invitere de for å få mest mulig gaver» etc 😅 Her blir jeg av og til satt helt ut 😅🙈 Anonymkode: 28d10...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #9 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er et sted man må være hardhudet. Folk er kyniske, slemme og kalde. Det er langt mellom de som viser varme og omtenksomhet. Hvorfor jeg er her? Gammel vane og for å trolle i blant. Hvem vet om jeg er en 17 år gammel jente, en 56 år gammel gris eller en prest.. Alle andre gjør det, så da følger jeg strømmen. Har ingenting å tape. Anonymkode: f5924...0ac Alle er ikke her inne for å trolle nei. Anonymkode: d9417...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle er ikke her inne for å trolle nei. Anonymkode: d9417...215 De fleste og det blir flere og flere. Anonymkode: f5924...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. juni 2024 #11 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke rart Norge blir et kaldt og bittert land. Jeg håper dere som får råd her inne, tar de rådene med en klype salt Anonymkode: ef8cb...f37 Vel, man er jo på et diskusjonsforum 😄 Hvor folk eh..... diskuterer 😄 Om man ikke liker det, så er det fortsatt frivillig å være her inne 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Del Skrevet 12. juni 2024 Synes ikke det er ille. Det er så klart alltid noen som bruker et anonymt forum til å få ut gørra si på, men alt i alt synes jeg det er mange interessante diskusjoner med mange tilsynelatende oppegående deltakere, og jeg får alltid hyggelige svar dersom det er noe jeg lurer på. Anonymkode: dd2ed...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #13 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg tror anonyme forum får frem det verste i mange folk. Her kan de spy ut alt fortrengt sinne og bitterhet. De kan rakke ned på andre for å fremheve seg selv og dermed føle seg bedre. I tillegg er det mange som vrir og vrenger på det andre skriver, og gjør det til noe helt annet enn det opprinnelig var. Anonymkode: 91439...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. juni 2024 #14 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke rart Norge blir et kaldt og bittert land. Jeg håper dere som får råd her inne, tar de rådene med en klype salt Anonymkode: ef8cb...f37 Trenger egentlig noen eksempler for å kunne svare - det kan jo hende at man bare har forskjellige meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #15 Del Skrevet 12. juni 2024 Mezzosoprena skrev (4 timer siden): Trenger egentlig noen eksempler for å kunne svare - det kan jo hende at man bare har forskjellige meninger. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er merkelig oppførsel ja, men jeg kan ikke si jeg husker noen av de i farten? Det er et forum jeg føler de fleste holder seg for gode til å trolle i (heldigvis). Men jeg har flere ganger vært forundret over unødvendig frekk tone i Bryllupsforumet, har andre lagt merke til det? Ts spør et uskyldig/ relevant spørsmål, og får svar som «ingen er intressert i bryllupet ditt» «høres grusomt og kleint ut» «du vil bare invitere de for å få mest mulig gaver» etc 😅 Her blir jeg av og til satt helt ut 😅🙈 Anonymkode: 28d10...c6b Hva med det jeg spurte om her, har du lagt merke til det noen gang? Jeg kommer ikke på noe helt konkret, men har flere ganger reagert på at folk svarer veldig kvasst ( etter mitt syn) i bryllupsforumet. Og det er ikke slik at Ts spør om noe helt horribelt heller, det kan være helt normale ting som en brud tenker på. Anonymkode: 28d10...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. juni 2024 #16 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med det jeg spurte om her, har du lagt merke til det noen gang? Jeg kommer ikke på noe helt konkret, men har flere ganger reagert på at folk svarer veldig kvasst ( etter mitt syn) i bryllupsforumet. Og det er ikke slik at Ts spør om noe helt horribelt heller, det kan være helt normale ting som en brud tenker på. Anonymkode: 28d10...c6b Nei, jeg har ikke lagt spesielt merke til det, det er jo nettopp derfor jeg spør om du har eksempler 😉 Også tror jeg det jeg har uthevet i teksten din her, er ganske vesentlig. Det er ekstremt mye idiotiske spørsmål her inne da, og av og til kan jeg bare ikke forstå at man trenger å spørre andre mennesker om mye av det som spørres om her inne... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Del Skrevet 12. juni 2024 Du tar et valg du når du oppretter en tråd her inne, da må du også tåle at folk er uenig med deg og kommer med sine meninger. Tåler man ikke det, så tenker jeg at KG ikke er den rette plassen å være. Personangrep kan rapporteres. Anonymkode: d60cf...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du tar et valg du når du oppretter en tråd her inne, da må du også tåle at folk er uenig med deg og kommer med sine meninger. Tåler man ikke det, så tenker jeg at KG ikke er den rette plassen å være. Personangrep kan rapporteres. Anonymkode: d60cf...543 Man har også et valg om å oppføre seg som et medmenneske eller ikke. De fleste på KG velger å ikke være medmenneske. Anonymkode: f5924...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stimo3012 Skrevet 16. juni 2024 #19 Del Skrevet 16. juni 2024 Når jeg leser mange av innleggene her, så lurer jeg på om det er fjortisser som skriver. Masse vissvas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #20 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg synes egentlig at det er mye empati og gode råd her inne. Særlig i samlivstråder, så er det mange gode råd som går på å sette egne behov først. For eksempel hvis man er i et usunt forhold, så får man beskjed om å ta ansvar for egen lykke. Men når ts ikke vil høre det, men heller vil høre hvordan hun kan nekte mannen å være utro og hvordan hevne seg på elskerinna, fremfor å gå, så utarter det jo ofte litt... Anonymkode: 37299...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå