AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Er det noen som har erfaring med å bo i kun disse fylkene her: Indre Østfold, Skiptvet, Aremark, Marker, Aurskog-Høland, og Rakkestad? Hvor ville du ha bodd? Ikke bodd? Fordeler? Anonymkode: 20d63...97c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 For at noen skal gi deg informasjon av noe særlig verdi, må du vel skrive litt om hvor du står i livet? Ca alder, ca hvilken kommune du jobber i, har du barn i skolealder, hvorfor du vurdere akkurat disse kommunene/plassene, hva du selv behøver å ha tilgang på rundt deg for at du skal ha en fin tilværelse etc etc etc. Anonymkode: 7cabd...f65 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For at noen skal gi deg informasjon av noe særlig verdi, må du vel skrive litt om hvor du står i livet? Ca alder, ca hvilken kommune du jobber i, har du barn i skolealder, hvorfor du vurdere akkurat disse kommunene/plassene, hva du selv behøver å ha tilgang på rundt deg for at du skal ha en fin tilværelse etc etc etc. Anonymkode: 7cabd...f65 Jeg er 35 år og har ingen barn. Vurderer disse plassene fordi det er billigere der enn ved kysten. Må bo i enebolig siden jeg har flere dyr som min store hobby så er kjekt at det er på landet og ikke midt i feks. Oslo. Jeg trenger ikke så mye selv bare at jeg kan fortsette med hobbyen min. Anonymkode: 20d63...97c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Er det noen som bor på de plassene her som kan fortelle litt? Anonymkode: 20d63...97c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Jeg ville nok valgt Indre Østfold, feks Askim eller Spydeberg, fremfor Aremark og Rakkestad. Men det spørs hvor «på landet» du ønsker å bo. vanskelig å anbefale når du skriver så lite, hvilket budsjett du har, jobb, interesser. Anonymkode: aa4e9...639
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Jeg tror du ville fått flere svar hvis du hadde spesifisert tittelen på innlegget ditt mer. «Øst» kan være litt hva som helst. Så vurder å starte en ny tråd, du får vel ikke endret tittel som anonym. Anonymkode: 3a9a5...81f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #8 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tror du ville fått flere svar hvis du hadde spesifisert tittelen på innlegget ditt mer. «Øst» kan være litt hva som helst. Så vurder å starte en ny tråd, du får vel ikke endret tittel som anonym. Anonymkode: 3a9a5...81f Tenkte jeg skulle skrive Østfold. Men så var det ikke bare i Østfold derfor ble det i øst. Anonymkode: 20d63...97c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #9 Skrevet 14. juni 2024 Nærmere øst kommer en ikke da. Disse ligger helt i øst på grensen til Sverige. Anonymkode: 20d63...97c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #10 Skrevet 14. juni 2024 Har du bil? Vil du ha dagligvarebutikker og apotek i nærheten? Eller er det greit å kjøre en stund selv for daglige gjøremål? Jobber du og i så fall hvor ca? Hvis du ikke jobber kan du jo i prinsippet velge akkurat det du liker best selv, og da særlig om du ikke har planer om å få barn og trenger gode skoler i gangavstand etc. Jeg ville valgt nærhet til Askim. Der finner du det du trenger i brukbar avstand, om du bosetter deg litt utenfor. Anonymkode: 7fde9...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #11 Skrevet 14. juni 2024 Jeg har bil. Og ønsker å ha dagligvarer og apotek i nærheten. Men jeg trenger ett sted der det er billigst mulig fordi jeg må ha en enebolig under 2.700.000. Får ikke mere lån. Derfor må det bli usentralt. Jobber ikke. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du bil? Vil du ha dagligvarebutikker og apotek i nærheten? Eller er det greit å kjøre en stund selv for daglige gjøremål? Jobber du og i så fall hvor ca? Hvis du ikke jobber kan du jo i prinsippet velge akkurat det du liker best selv, og da særlig om du ikke har planer om å få barn og trenger gode skoler i gangavstand etc. Jeg ville valgt nærhet til Askim. Der finner du det du trenger i brukbar avstand, om du bosetter deg litt utenfor. Anonymkode: 7fde9...cbd Anonymkode: 20d63...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå