AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #21 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har hørt det motsatte: "Hvordan klarer du å være sammen med en som er smartere enn deg" og "kjekt med dumme damer da de er lette få til å gjøre som du vil". Mange menn vil nok føle seg truet i sin rolle om damen er smartere Anonymkode: b657e...d0d Skrev en kvinne.. Anonymkode: 3720e...71c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #22 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skrev en kvinne.. Anonymkode: 3720e...71c Jeg er mann Anonymkode: b657e...d0d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #23 Skrevet 13. juni 2024 De aller fleste synes det er attraktivt. Men av en eller annen grunn så har mange kvinner lurt seg selv til å tro menn liker dumme damer. Ser jo veldig mange kvinner som spiller dummere enn de er fordi de tror de blir likt bedre Anonymkode: 3720e...71c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #24 Skrevet 13. juni 2024 Problemet er jo at høyt utdannede, kunnskapsrike kvinner søker det samme i en mann. Og nå begynner det å nærme seg å bli flere høyt utdannede kvinner enn menn.... Hjelper lite at menn liker disse kvinnene om ikke kvinnene liker dem. Anonymkode: a5dee...af9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #25 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De aller fleste synes det er attraktivt. Men av en eller annen grunn så har mange kvinner lurt seg selv til å tro menn liker dumme damer. Ser jo veldig mange kvinner som spiller dummere enn de er fordi de tror de blir likt bedre Anonymkode: 3720e...71c Menn liker å kunne bidra ved å hjelpe "hjelpeløse" damer. Da føler vi at vi er nyttige og hjelpsomme. Det gir mestringsfølelse og selvtillit. De fleste tradisjonelle menn har vokst opp med den tanken at deres rolle er å være den sterke kloke og den som "ordner". Å spille hjelpesløs er derfor tiltrekkende for mange menn utifra det rollemønsteret Anonymkode: b657e...d0d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #26 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 21.14): Vet ikke hvorfor, men det er skikkelig "hot" med intelligente reflekterte damer. Er de kunnskapsrike i tillegg så er det ++ Dessverre så synes jeg det er for mange mindre intelligente damer 😔 Selv er jeg midt på treet vil jeg tro, og det gjør ingenting om dama er smartere enn meg. Det er bare beundringsverdig. Jeg blir imponert og tiltrukket når damer kan lære meg noe. Jeg vil ha ei dame som jeg kan se opp til pga intelligensen! Anonymkode: b657e...d0d Høres bra ut i en ideell verden, og jeg er enig i teorien, men problemet er at bitches er submissive mot menn de har lyst å tiltrekkes av, ironisk nok, selv om de samme damene liker å bable mye om hvor "sterke" de er fordi de har høyere utdanning. Så ender det likevel opp med at de velger en som kan "kontrollere dem", men som de altså liker at han gjør. Hele feminismen i den nyere tiden ser ut til å dreie seg om bare en ting, som er: knus vanlige menn midt på treet og de under "treet", slik at damer enten kan være single eller pule på den øvre prosenten. Damene har altså "oppgradert" seg selv til dette latterligen nivået. Akkurat som Free Cows i dyreriket som leter etter den ene Bull-en. Tragisk egentlig. Anonymkode: 7d583...040 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #27 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Menn liker å kunne bidra ved å hjelpe "hjelpeløse" damer. Da føler vi at vi er nyttige og hjelpsomme. Det gir mestringsfølelse og selvtillit. De fleste tradisjonelle menn har vokst opp med den tanken at deres rolle er å være den sterke kloke og den som "ordner". Å spille hjelpesløs er derfor tiltrekkende for mange menn utifra det rollemønsteret Anonymkode: b657e...d0d Det er et selvtilittsproblem om en person må fordumme seg for deg. Alle kan trenge hjelp med noe, siden ingen er gode i absolutt alt. Også trenger vi ikke være dårlig i noe for å sette pris på hjelp heller. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres bra ut i en ideell verden, og jeg er enig i teorien, men problemet er at bitches er submissive mot menn de har lyst å tiltrekkes av, ironisk nok, selv om de samme damene liker å bable mye om hvor "sterke" de er fordi de har høyere utdanning. Så ender det likevel opp med at de velger en som kan "kontrollere dem", men som de altså liker at han gjør. Hele feminismen i den nyere tiden ser ut til å dreie seg om bare en ting, som er: knus vanlige menn midt på treet og de under "treet", slik at damer enten kan være single eller pule på den øvre prosenten. Damene har altså "oppgradert" seg selv til dette latterligen nivået. Akkurat som Free Cows i dyreriket som leter etter den ene Bull-en. Tragisk egentlig. Anonymkode: 7d583...040 Vi kvinner vil ha komplett ulike menn. Jeg hadde ikke ville hatt en til å kontrollere meg wtf. Tror du overdriver verdensbilde dott fordi du er såret og ensom. Anonymkode: 4b059...6ec
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #28 Skrevet 13. juni 2024 Jeg har aldri tatt en skikkelig IQ-test, så jeg vet ikke hvor høy IQ jeg har, men jeg vil absolutt si at jeg er kunnskapsrik. Jeg leser mye, også fag, og det jeg leser fester seg. Jeg er selvsagt best innen mitt eget fagfelt, men jeg kan mye annet også. Har nå en jobb med mye forskningstid, og har publisert både artikler og en bok. Har dette hjulpet meg med menn? Egentlig ikke. Menn liker meg som en venn, aldri noe mer. Kan ikke huske at noen har vært interessant i noe mer, noen gang. Og hadde noen gitt uttrykk for slik interesse nå, hadde jeg sannsynligvis havnet i en sjokktilstand. Så jeg regner med smart og kunnskapsrik ikke er nok alene, man bør helst være pen også. Anonymkode: 0e4b6...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #29 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er jo at høyt utdannede, kunnskapsrike kvinner søker det samme i en mann. Og nå begynner det å nærme seg å bli flere høyt utdannede kvinner enn menn.... Hjelper lite at menn liker disse kvinnene om ikke kvinnene liker dem. Anonymkode: a5dee...af9 Ja, men det er der man går feil. Lavt utdannet trenger ikke utelukke kunnskapsrik, intelligent, smart, løsningsorientert, full av vitebegjær og driv, osv. Man må ikke se seg blind på formell utdanning. At man ikke har 5+ år på universitetet betyr ikke at man ikke har åpnet en bok siden vgs Hilsen ei med mastergrad gift med en fagarbeider Anonymkode: 73dad...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #30 Skrevet 13. juni 2024 TomSawyer skrev (3 timer siden): og en strategisk plassert bokhylle med bøker for den selverklerte åndseliten får meg bare til å le meg skakk på innsiden. Jeg har noen ganger undret meg over om gjester gjør seg noen tanker når de ser bokhyllen min. Der står bøker som book of mormons, en gammel bibel, Koranen, mein kampf, sions vises protokoller, Maos lille røde, Oriana Fallaci og noen «spoken Word» bøker av Henry Rollins. Tror ikke man skal legge for mye vekt på hva som står i bokhyllen. Anonymkode: 024e2...71a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #31 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har noen ganger undret meg over om gjester gjør seg noen tanker når de ser bokhyllen min. Der står bøker som book of mormons, en gammel bibel, Koranen, mein kampf, sions vises protokoller, Maos lille røde, Oriana Fallaci og noen «spoken Word» bøker av Henry Rollins. Tror ikke man skal legge for mye vekt på hva som står i bokhyllen. Anonymkode: 024e2...71a Jeg hadde tenkt over det, og hadde spurt og sikkert prøvd å få lese i dem. Håper ikke noen dømmer min bokhylle som kun inneholder fiksjon for tenåringer og ei bok om strikking. Er dum, om det ikke var tydelig utifra leselisten min. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri tatt en skikkelig IQ-test, så jeg vet ikke hvor høy IQ jeg har, men jeg vil absolutt si at jeg er kunnskapsrik. Jeg leser mye, også fag, og det jeg leser fester seg. Jeg er selvsagt best innen mitt eget fagfelt, men jeg kan mye annet også. Har nå en jobb med mye forskningstid, og har publisert både artikler og en bok. Har dette hjulpet meg med menn? Egentlig ikke. Menn liker meg som en venn, aldri noe mer. Kan ikke huske at noen har vært interessant i noe mer, noen gang. Og hadde noen gitt uttrykk for slik interesse nå, hadde jeg sannsynligvis havnet i en sjokktilstand. Så jeg regner med smart og kunnskapsrik ikke er nok alene, man bør helst være pen også. Anonymkode: 0e4b6...d1b Har du gjort deg tilgjengelig? Anonymkode: 4b059...6ec
TomSawyer Skrevet 13. juni 2024 #32 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri tatt en skikkelig IQ-test, så jeg vet ikke hvor høy IQ jeg har, men jeg vil absolutt si at jeg er kunnskapsrik. Jeg leser mye, også fag, og det jeg leser fester seg. Jeg er selvsagt best innen mitt eget fagfelt, men jeg kan mye annet også. Har nå en jobb med mye forskningstid, og har publisert både artikler og en bok. Har dette hjulpet meg med menn? Egentlig ikke. Menn liker meg som en venn, aldri noe mer. Kan ikke huske at noen har vært interessant i noe mer, noen gang. Og hadde noen gitt uttrykk for slik interesse nå, hadde jeg sannsynligvis havnet i en sjokktilstand. Så jeg regner med smart og kunnskapsrik ikke er nok alene, man bør helst være pen også. Anonymkode: 0e4b6...d1b Spørs om du fremstår som utilgjengelig isprinsesse da.? Jeg finner høy IQ så dritsexy at du har mye å gå på på utseendet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #33 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hørt det motsatte: "Hvordan klarer du å være sammen med en som er smartere enn deg" og "kjekt med dumme damer da de er lette få til å gjøre som du vil". Mange menn vil nok føle seg truet i sin rolle om damen er smartere Anonymkode: b657e...d0d Ingen kvalitetsmenn vil ha dumme damer. De som tenker sånn kan nok uansett ikke velge på øverste hylle. Anonymkode: bbedd...2c6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #34 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 17.20): Smart, som i løsningsorientert, reflektert. Jeg liker når når jeg har et syn på en sak, og kvinnen kan belyse saken fra en annen side, hvor det viser seg at hun har rett mens jeg har feil, eller at henne løsning er en bedre enn min. Det kan være sosiale, religiøse, eller politiske saker. På en måte at hun utfyller der jeg ikke når opp. Da beundrer jeg henne. Eller bare at hun har et godt begrunnet synspunkt på en sak, uten at jeg er nødvendigvis enig. Vi er alle forskjellige. Så liker jeg når kvinnen er vitebegjærlig og tilegner seg kunnskap, ønsker å utvide den mentale horisonten. Å gjerne være filosofisk. Jeg ønsker et mentalt samspill med min neste partner. Kanskje man burde ha IQ score på Tinder osv 😄 Anonymkode: b657e...d0d Du er sapioseksuell med andre ord. Det samme er jeg. Mannen min er Mensamedlem, og det var nettopp intelligensen og kunnskapen hans som gjorde meg tiltrukket til ham da vi møttes. Anonymkode: 4af69...6a2
TomSawyer Skrevet 13. juni 2024 #35 Skrevet 13. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har noen ganger undret meg over om gjester gjør seg noen tanker når de ser bokhyllen min. Der står bøker som book of mormons, en gammel bibel, Koranen, mein kampf, sions vises protokoller, Maos lille røde, Oriana Fallaci og noen «spoken Word» bøker av Henry Rollins. Tror ikke man skal legge for mye vekt på hva som står i bokhyllen. Anonymkode: 024e2...71a Din bokhylle liker jeg da..få med et par bøker av däniken pluss et eks av Mahabbarata så framstår du som et tenkende menneske. De med utstillingsbokhylle liker mer romaner..🤭..Dostojevski, Hemingway, Tolstoy pluss kongesagaen av Snorre pluss litt moderne krimskrams som Knausgård og Nesbø...og har selvsagt ikke lest noen av de...😂 Endret 13. juni 2024 av TomSawyer Bokstavene stokket seg
TomSawyer Skrevet 13. juni 2024 #36 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er jo at høyt utdannede, kunnskapsrike kvinner søker det samme i en mann. Og nå begynner det å nærme seg å bli flere høyt utdannede kvinner enn menn.... Hjelper lite at menn liker disse kvinnene om ikke kvinnene liker dem. Anonymkode: a5dee...af9 Høyt utdannede = ikke lik kunnskapsrike. Alle med IQ over 95 klarer å få en Master i Norge i dag men ingen på det nivået blir noen sinne kunnskapsrik.
K.B. Skrevet 13. juni 2024 #37 Skrevet 13. juni 2024 Sapioseksualitet er en greie. Har selv den tiltrekningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå