Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 Ved samlivsbrudd: Hvem av familie-/slektsmedlemmene er det som kommer hos dere når barnet har bursdag? Gjør dere det slik at det kun er far og fars familie/slekt som kommer når ungen er hos far, og likedan når ungen er hos mor? Evt. kan den andre av foreldrene være med uansett hvem ungen er hos?Eller feirer kun dere, mor, far og ungen(e)? Evt. har dere kanskje bare barneselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Vår sønn har bare hatt bursdag en gang siden vi flyttet fra hverandre, men da feiret vi alle sammen sammen. Vi hadde det hos svigermor, fordi hun har bedre plass enn både meg og eks'en, og både min familie og eks'ens familie, og eks'ens nye kjæreste, var der. Alle sammen sammen, og det var veldig koselig. Tror forresten egentlig det ikke var så koselig for eks'ens nye kjæreste, som visstnok er sjalu og ikke liker at eks'en snakker med meg engang... men ingen merket noe til det, og sønnen vår syntes det var veldig koselig med alle sammen på ett sted igjen :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Vi har bursdagsbesøk hver for oss og det fungerer veldig fint. Jeg og min nye samboer har et barn hver fra tidligere forhold. Det er alltid vi som har arrangert barnebesøk for begge to, og da har det hendt at far/mor har vært tilstede også. Men som regel har vi det for oss selv. Sønnene våre ser ikke ut til å reagere på dette, de synes det er stas med flere bursdagsbesøk! Hilsen Lindis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Vi har feiret hver for oss når min stedatter har bursdag. Til hennes store glede, som nevnt over blir det jo 2 bursdager, og de fleste barna synes nok det er stas..... I tillegg bruker mor og arrangere en barnebursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå