Gå til innhold

Noen som er i forhold og trudde det va umulig å finne en de liker like godt som eksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det føles umulig å møte en jeg liker like godt som eksen. Det gjør meg nedfor. Ønsker mann og familie, men vil ha følelser for den jeg skal være med. Savner enda eksen litt, og det føles umulig å møte en jeg liker like godt. 

Anonymkode: b5ebc...107

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, eksen kan bare drite og hoppe. Varmer ikke opp rester når middagen først er blitt kald. 

Nåværende er en mann med sine feil, men jeg slipper eksen. 

Anonymkode: dc991...a96

Skrevet

Ja. Nå lurer jeg på hvordan jeg kunne tro noe slikt. Han var ingenting å samle på. Skulle gått tidligere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savna aldri eksen, men trodde aldri jeg skulle finne en BRA mann. Som er PERFEKT for meg. Men det gjorde jeg ❤️

Anonymkode: 79090...fba

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ler av meg selv når jeg tenker på det nå, men var overbevist om at jeg ikke kom til å få meg noe bedre. I dag kan jeg ikke fatte og begripe hva jeg så i han, for vi var en skikkelig dårlig match med nada til felles. Heldigvis fant jeg drømmemannen ikke lenge etterpå🥰

• Hjerte 2
Skrevet

Eksen er ikke en mann jeg overhodet savner! Han gjorde verken meg eller barna noe godt! 

Skrevet

Jeg er i mitt tredje langvarige forhold. Begge de to foregående var med flotte kvinner og vi hadde en drøss flotte dager sammen før det ble slutt. Nåværende er også veldig veldig bra.

Jeg er flink til å velge partner som passer meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (1 time siden):

Jeg er i mitt tredje langvarige forhold. Begge de to foregående var med flotte kvinner og vi hadde en drøss flotte dager sammen før det ble slutt. Nåværende er også veldig veldig bra.

Hvorfor ble det slutt da, hvis alt var flott?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ble det slutt da, hvis alt var flott?

Jeg sa vi hadde mange flotte dager. Så kom vi til et punkt hvor den beste fortsettelsen var fra hverandre. 

Livet endrer seg stadig.

AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (3 timer siden):

Det er veldig fint for deg. Men hva har det med mitt innlegg å gjøre. Er jo overhode ikke det jeg lurer på. Ønsker å høre fra folk som har det som meg. 

ts

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er veldig fint for deg. Men hva har det med mitt innlegg å gjøre. Er jo overhode ikke det jeg lurer på. Ønsker å høre fra folk som har det som meg. 

ts

Du skrev du ble nedfor fordi du har redd for aldri å møte noen igjen du vil trives like godt med.

Med mitt svar var intensjonen å formidle at, ja, det er mulig å finne en ny man liker like godt. Selv om man kommer fra en man faktisk likte, (istedenfor en man ikke likte, som andre svar gav uttrykk for.)

Hvis du ikke ønsket å høre at man kan finne nye fine forhold skal jeg innrømme at det du skrev er litt forvirrende, og mulig å misforstå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det føles umulig å møte en jeg liker like godt som eksen. Det gjør meg nedfor. Ønsker mann og familie, men vil ha følelser for den jeg skal være med. Savner enda eksen litt, og det føles umulig å møte en jeg liker like godt. 

Ja og nei. Klaffa så godt med eksen og krasjet så hardt på andre momenter. Ønsker ikke eksen tilbake. Er redd jeg ikke finner en jeg klaffer godt med eller er tiltrukket av. Synes det er vanskelig å bli tiltrukket av andre mennesker

Anonymkode: 3270e...28f

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mann her og sitter med samme følelse. Vil ikke ha eksen tilbake, men jeg var svært tiltrukket av hennes utseende, selv etter 15 år sammen. Finner ingen jeg kan "få" som matcher henne. Sosialt sett er jeg ingen tvil om at jeg finner noen som er bedre.  Hør podcasten kjærlighetsmønster. 

Anonymkode: b5b01...ad5

AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (51 minutter siden):

Du skrev du ble nedfor fordi du har redd for aldri å møte noen igjen du vil trives like godt med.

Med mitt svar var intensjonen å formidle at, ja, det er mulig å finne en ny man liker like godt. Selv om man kommer fra en man faktisk likte, (istedenfor en man ikke likte, som andre svar gav uttrykk for.)

Hvis du ikke ønsket å høre at man kan finne nye fine forhold skal jeg innrømme at det du skrev er litt forvirrende, og mulig å misforstå.

Beklager, missforsto litt. Det er jo fint, men er der at det føles helt håpløst akkurat nå. Og så tolket jeg innlegget ditt som det var ingen problem å møte en ny. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...