Gå til innhold

Satt på tape extentions - angrer

anonym0987654321

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg var hos frisør for noen dager siden å fikk satt på tape extentions. Det var ikke for å få lengre hår da jeg har ganske langt fra før- men tynt. Syntes ikke det ble så mye tykkere selv om det var full pakke. Jeg angrer nå veldig mye. En ting for at det er veldig ubehagelig, og en annen for at jeg har brukt så mye penger på det. Jeg vurderer å ta det ut. Er det noe market for å selge brukt extentions?  Regner ikke med frisørsalongen er interessert i å få det tilbake heller? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nok marked for det ja. Men du får nok ikke veldig mye for det. Ser det ligger en del ute på finn til 500-1500,-.

Anonymkode: 6359d...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym0987654321 skrev (29 minutter siden):

Hei, 

Jeg var hos frisør for noen dager siden å fikk satt på tape extentions. Det var ikke for å få lengre hår da jeg har ganske langt fra før- men tynt. Syntes ikke det ble så mye tykkere selv om det var full pakke. Jeg angrer nå veldig mye. En ting for at det er veldig ubehagelig, og en annen for at jeg har brukt så mye penger på det. Jeg vurderer å ta det ut. Er det noe market for å selge brukt extentions?  Regner ikke med frisørsalongen er interessert i å få det tilbake heller? 

Hva betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (17 minutter siden):

Hva betalte du?

Betalte over 7000,- for det, men av de var 1500kr på produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym0987654321 skrev (På 11.6.2024 den 20.49):

Betalte over 7000,- for det, men av de var 1500kr på produkter.

Herregud.....Husker da jeg satte på keratinexstensions på tidlig 2000 tallet for ca 2000 kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ubehagelig på hvilken måte? Har de som har satt dem på kanskje gjort noe feil?

Anonymkode: fd5a6...af4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan være litt stramt i starten. Men det skal gå over.

Personlig liker jeg hvordan det ser ut men ikke hvordan det er å bruke så forstår deg godt. Hatt det 2 ganger og det var nok. Men ville ikke tatt det ut så fort. Du vil ikke få noen god pris så da kan du like godt selge det om noen uker viss du tar godt vare på det. Teipen må jo uansett byttes før noen andre kan bruke de.

Anonymkode: 8219a...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym0987654321 skrev (På 11.6.2024 den 20.01):

Hei, 

Hvorfor er det ubehagelig?

Anonymkode: 751a5...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...