AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Er det billigst å ta taxi fra Flesland flyplass til Bergen sentrum, med et innlagt stopp på 5 minutter der jeg skal innom en kirkegård er å sette ned en blomst, eller er det billigst at jeg tar taxi fra Flesland til kirkegården og når jeg er ferdig der så bestiller jeg en ny taxi hjem? Noen som vet hva som lønner seg? Kirkegården ligger ikke i nærheten av verken bybanen eller buss. Anonymkode: 5be13...9e6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Hvis du kun skal bruke 5 min, vil det lønne seg med kun en taxi. Anonymkode: dbeba...e09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Alle kirkegårder i Bergen ligger i nærheten av kollektiv. Siden det sjelden tar 5 min men ofte mer 15-20, ville jeg heller tatt ny taxi. Anonymkode: d6bbc...e0e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kirkegårder i Bergen ligger i nærheten av kollektiv. Siden det sjelden tar 5 min men ofte mer 15-20, ville jeg heller tatt ny taxi. Anonymkode: d6bbc...e0e Det kommer an på hva du definerer som "i nærheten"? Jeg ma gå i 20 minutter minst for å komme til en buss som går til sentrum og så skal jeg videre til Sandviken. Jeg har tung bagasje med meg, så det er uaktuelt. Ts Anonymkode: 5be13...9e6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Om du virkelig skal bruke kun fem minutter: 1 taxi. hvem bruker fem min på en kirkegård? jeg ville tatt meg god tid der og brukt to taxier. Om man ikke vier mer enn fem minutter, så er stoppet der kanskje ikke så viktig? Anonymkode: 8f72c...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du virkelig skal bruke kun fem minutter: 1 taxi. hvem bruker fem min på en kirkegård? jeg ville tatt meg god tid der og brukt to taxier. Om man ikke vier mer enn fem minutter, så er stoppet der kanskje ikke så viktig? Anonymkode: 8f72c...4dd Skal kun sette blomster i vann på en grav som ligger tett på parkeringsplassen. Jeg har med vase man bruker på graver og blomster, så skal kun hente vann som er et par meter fra graven, sette blomstene på plass og bruke ett minutt på graven før jeg returnerer mot taxien. Må rekke en avtale i byen, derfor har jeg dårlig tid. Ts Anonymkode: 5be13...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå