Gå til innhold

Hentet for sent i barnehagen :(((

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt bom fast i trafikken og greide å komme forsinket med 3 minutter... skammer meg så mye og er utrolig lei meg for å ha vist så lite respekt for de ansattes tid:( 

Er utrolig lei meg... noe jeg kan gjøre for å rette opp? Har aldri skjedd før

Anonymkode: 406e5...f94

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer alle på et tidspunkt. Du har nok sakt unnskyld...og så er det bare å glemme det. De ansatte er hjemme og er ferdig med saken 

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo sånt som kan skje. Regner med at du forklarte det til de ansatte 

Anonymkode: 1741c...20d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er alltid populært med en eske konfekt uansett anledning. 

Anonymkode: 75372...59f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det en gang selv. Jeg skammet meg slik at jeg hadde nesten lyst til å bytte bhg. Jeg sendte en lang Mail der jeg unnskyldte meg, følte meg så frekk som tok av ansattes privattid. Skjønner deg såå godt! Jeg endte opp med å kjøpe en unnskyld- meg kurv med mye snadder til avf. Det ble tatt veldig godt i mot. Og ga tydelig beskjed til min leder at sålenge jeg har bhg/ sfo barn så går jeg ikke ett minutt over tiden 

Anonymkode: 3f003...52f

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplevde det en gang selv. Jeg skammet meg slik at jeg hadde nesten lyst til å bytte bhg. Jeg sendte en lang Mail der jeg unnskyldte meg, følte meg så frekk som tok av ansattes privattid. Skjønner deg såå godt! Jeg endte opp med å kjøpe en unnskyld- meg kurv med mye snadder til avf. Det ble tatt veldig godt i mot. Og ga tydelig beskjed til min leder at sålenge jeg har bhg/ sfo barn så går jeg ikke ett minutt over tiden 

Ikke avf, men avd hahhahahshhs

• Liker 3
Skrevet

Regner med at du ringte de og forklarte at du var på vei men fast i trafikken?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Regner med at du ringte de og forklarte at du var på vei men fast i trafikken?

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det, jeg burde jo gjort det men hodet mitt sa til meg der og da at jeg skulle være minst mulig til bry. Tenkte rett og slett ikke rasjonelt. Angrer veldig.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja har tenkt den siste timen om å bytte barnehage :(

AnonymBruker
Skrevet

Er sommeravslutning i morgen og nå vurderer jeg å ikke dra pga skam

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er dette en trolle-tråd for å poengtere hvordan man bør skamme seg for å hente sent? Sånt kan skje. Gå videre med livet ditt

Anonymkode: 2b14b...68b

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er sommeravslutning i morgen og nå vurderer jeg å ikke dra pga skam

Bare dra ..jeg jobber i barnehag og opplever dette ofte...når jeg går ut døra er alt jeg tenker på å komme hjem og spise middag. Ikke vondt ment...den dere er det siste vi tenker på da he he. Ikke skam deg..vi er alle mennesker.

Kan si at vi er ikke bedre nå vi har tidlig vakt og skal låse opp barnehagen og forsover oss...og istedet for å åpne 0700 kommer vi 0730 med masse barn utenfor...

• Liker 5
  • Hjerte 3
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Satt bom fast i trafikken og greide å komme forsinket med 3 minutter... skammer meg så mye og er utrolig lei meg for å ha vist så lite respekt for de ansattes tid:( 

Er utrolig lei meg... noe jeg kan gjøre for å rette opp? Har aldri skjedd før

Ja bruke tid på dem og ikke kg

Skrevet

# I-lands problemer 

Next, please. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi kom 20min for sent en gang. 

Toga stod pga noen hadde hoppa, og veien var stengt grunnet ulykke. 

Så det var jo absolutt ikke vår feil, og vi ringte jo og sa i fra, og beklaga. Men jeg følte likevel på skam. Og var redd noen ville tro jeg ikke respekterte deres arbeidstid. 

Anonymkode: cf648...55a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (8 minutter siden):

Bare dra ..jeg jobber i barnehag og opplever dette ofte...når jeg går ut døra er alt jeg tenker på å komme hjem og spise middag. Ikke vondt ment...den dere er det siste vi tenker på da he he. Ikke skam deg..vi er alle mennesker.

Kan si at vi er ikke bedre nå vi har tidlig vakt og skal låse opp barnehagen og forsover oss...og istedet for å åpne 0700 kommer vi 0730 med masse barn utenfor...

Ville du blitt glad for en eske sjokolade eller lignende og enda en unnskyldning, som flere over her foreslår, eller er det glemt innen du ser meg neste gang? 

Takk for et veldig snilt innlegg forresten ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du blitt glad for en eske sjokolade eller lignende og enda en unnskyldning, som flere over her foreslår, eller er det glemt innen du ser meg neste gang? 

Takk for et veldig snilt innlegg forresten ❤️

Vi blir jo alltid glad for sjokolade he he...men hadde jeg sett deg i morgen hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. 3 min er jo ingen ting...flere som kommer 15-20 min...og ofte..

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

3 min? Er det virkelig en katastrofe? På tide å få litt perspektiv på ting.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Vi blir jo alltid glad for sjokolade he he...men hadde jeg sett deg i morgen hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. 3 min er jo ingen ting...flere som kommer 15-20 min...og ofte..

Ok ☺️ men forteller du dine kolleger om denne hendelsen dagen etterpå?:/ så alle vet om det når jeg leverer? Kommer til å føle meg så uglesett 

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være trolling fra en barnehageansatt🙄 3 minutter, hallo.

Anonymkode: f08f2...f87

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...