Gå til innhold

Hvordan oppdage om noen er intressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 11.34):

Er ikke helt enig i denne. Hvis man er singel så kan det å få vite at noen er interessert i deg få deg til å legge mer merke til denne personen, og da kan gjensidig interesse oppstå. Det er jo stort sett hyggelig å kjenne på at noen liker deg? Hvordan tenker du at forhold oppstår? Det er jo fordi man merker at den andre parten er interessert.  Jeg har erfart dette selv, og sett det skje med flere venner også, at en man ikke har tenkt på "på den måten" plutselig blir aktuell basert på at man får vite at vedkommende er interessert. Er man derimot i et forhold så er det heller ubehagelig å få vite at noen er interessert i deg ja. Og vhvis det er en person du aldri på noen måte kunne blitt interessert i selvfølgelig.

Anonymkode: f7437...b3b

Jeg tror ikke livet er sånn. Gjensidig interesse starter med at en oppdager kjemi med noen, ikke fordi noen forteller deg at de er interessert uten at du har merket det tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Veivalg skrev (På 22.6.2024 den 12.27):

Enig med Irak, riv av plasteret. Spør om han vil holde kontakten (utveksle SoMe/tlf-nummer) og spør om han vil ta en kaffe.

Det verste du kan få er nei, da må du bare gå videre i livet.

Det er derfor jeg ikke tør å spør han. Jeg er reddfor for å få et nei da blir jeg HELT KNUST 😟🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 23.07):

Fordi du skrev «si det til han som sitter ved siden av meg» eller noe i den duren.

Anonymkode: 87c47...827

Har ALDRI vært utro selv om jeg er i et forhold som har vært DØDT i mange år. Å VÆRE UTRO = LAVMÅL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 6.11):

Befannt seg med en utro dritt da det ble skrevet.

Kom å si det til h*n som sitter med meg, at vi ikke kan være sammen.

Anonymkode: be4ff...a07

JEG HAR ALDRI VÆRT UTRO SELV OM JEG ER I DØDT FORHOLD. ET FORHOLD SOM HAR VÆRT DØDT I MANGE ÅR NÅ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (14 timer siden):

JEG HAR ALDRI VÆRT UTRO SELV OM JEG ER I DØDT FORHOLD. ET FORHOLD SOM HAR VÆRT DØDT I MANGE ÅR NÅ. 

Hvorfor avslutter du ikke det forholdet da? Å starte noe om du er i et forhold er feil, og utroskap, samme hvor dødt forholdet er. Og den andre parten vil jo unngå deg om han har det minste ryggrad, så lenge du er i et forhold, i alle fall om han er noe å samle på. Vil du ha en mann som syns det er helt greit å starte forhold med kvinner som ikke er single? Ånei vent, du syns jo at det er helt greit selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31):

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Anonymkode: bf3b5...a9d

Siden du nå er voksen, så er det på tide å oppføre seg som en. Vis interesse for en DU er interessert i, så får du svar på det du lurer på. Du har kanskje gått gjennom hele livet uten å tørre dette, noe som i så fall er veldig synd. For da har du ikke lært deg disse verktøyene som trengs. Men, NÅ er et godt tidspunkt å begynne å lære seg dette. Gå bort til denne personen og finn det ut

Anonymkode: 977ee...b97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor avslutter du ikke det forholdet da? Å starte noe om du er i et forhold er feil, og utroskap, samme hvor dødt forholdet er. Og den andre parten vil jo unngå deg om han har det minste ryggrad, så lenge du er i et forhold, i alle fall om han er noe å samle på. Vil du ha en mann som syns det er helt greit å starte forhold med kvinner som ikke er single? Ånei vent, du syns jo at det er helt greit selv...

Selvfølgelig synes jeg ikke det er riktig å starte noe når man er i et forhold selv om det har vært DØDT i mange år. 

Jeg må vite om han har å følelser for meg og om han vil starte et forhold med meg før jeg avslutter det dødte forholdet jeg er i. Kan avslutte det DØDT forhold når som helst jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Siden du nå er voksen, så er det på tide å oppføre seg som en. Vis interesse for en DU er interessert i, så får du svar på det du lurer på. Du har kanskje gått gjennom hele livet uten å tørre dette, noe som i så fall er veldig synd. For da har du ikke lært deg disse verktøyene som trengs. Men, NÅ er et godt tidspunkt å begynne å lære seg dette. Gå bort til denne personen og finn det ut

Anonymkode: 977ee...b97

BESTE KOMMENTAREN jeg har lest hittil 👍👏👏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du spør om hvordan jeg ikke avslutter det dødte forholdet. Det er på grunn av private årsaker og jeg må vite om han vil å starte et forhold med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (41 minutter siden):

Du spør om hvordan jeg ikke avslutter det dødte forholdet. Det er på grunn av private årsaker og jeg må vite om han vil å starte et forhold med meg. 

Syns du ikke din nåværende partner fortjener bedre? Skal ikke han få finne seg en å overlappe med han da? Sitte alene mens du har ny mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns du ikke din nåværende partner fortjener bedre? Skal ikke han få finne seg en å overlappe med han da? Sitte alene mens du har ny mann?

Han kommer ikke til å finne noen som er bedre enn meg sier han. For noen årsiden sa noen til meg han må ha vært fornøyd med deg siden han ikke vil finne seg ei ny ei. Jeg er det beste som har hendt han sier han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener at jeg er en dårlig person? At jeg ikke fortjener han? 

Endret av Gullfjer19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullfjer19 skrev (1 time siden):

Endret av Gullfjer19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (10 timer siden):

Jeg må vite om han har å følelser for meg og om han vil starte et forhold med meg før jeg avslutter det dødte forholdet jeg er i. Kan avslutte det DØDT forhold når som helst jeg 

Motsier du ikke deg selv her? Du  vite før du avslutter. Da sier du jo direkte at du ikke kan avslutte når som helst? 

Det er sunt og bra for deg, å være singel en stund. Kanskje finnes det andre interessante menn, som dessuten har mye lettere for å vise sin interesse, hvis du ikke allerede er i et forhold.

Anonymkode: b9897...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (14 timer siden):

Selvfølgelig synes jeg ikke det er riktig å starte noe når man er i et forhold selv om det har vært DØDT i mange år. 

Det der er pr definisjon utroskap, selv om du ikke er fysisk utro. Du starter noe nytt før du har avsluttet forholdet du er i. Du er tydelig IKKE istand til å avlutte det forholdet du er i når som helst, du er livredd for å bli alene. Hva så om han viser interesse for deg nå da. Det er likevel veldig sannynlig at den interessen ikke blir til noe varig likevel. Om han gjør det slutt om 6 mnd, hva skal du gjøre da? Gå tilbake til det forholdet du er i? Jeg håper virkelig han du er intererssert i ser  hva slags menneske du er og holder seg unna...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 23.09):

Når jeg går fra han hva han gjør er ikke min business 😉

Jeg kun vil ha et rolig liv med han jeg er interessert i (DRØMMEMANNEN MIN) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (2 minutter siden):

Når jeg går fra han hva han gjør er ikke min business 😉

Jeg kun vil ha et rolig liv med han jeg er interessert i (DRØMMEMANNEN MIN) ❤️

Dette er vanskelig. På en måte håper jeg din nåværende mann slipper unna, så på den måten at du finner en ny for da blir han fri.

På en annen side er det en dårlig ide for envær å bli sammen med noen uten empati, så da håper jeg du aldri finner noen ny.

Eneste utvei er om han innser hvordan du er og drar, eller at du finner noen med like lite empati som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 12.41):

Det der er pr definisjon utroskap, selv om du ikke er fysisk utro. Du starter noe nytt før du har avsluttet forholdet du er i. Du er tydelig IKKE istand til å avlutte det forholdet du er i når som helst, du er livredd for å bli alene. Hva så om han viser interesse for deg nå da. Det er likevel veldig sannynlig at den interessen ikke blir til noe varig likevel. Om han gjør det slutt om 6 mnd, hva skal du gjøre da? Gå tilbake til det forholdet du er i? Jeg håper virkelig han du er intererssert i ser  hva slags menneske du er og holder seg unna...

Ufff...så mye vondt du har i deg. Har du opplevd utroskap?Dama di har vært utro mot deg eller? 😂😂😂

Jeg har jo ikke startet et nytt forhold og du KJENNER MEG IKKE . Skjønner ikke hvorfor du angriper meg??? Har du opplevd mye vondt? Ble forlatt av mor? Dama har vært utro?? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er vanskelig. På en måte håper jeg din nåværende mann slipper unna, så på den måten at du finner en ny for da blir han fri.

På en annen side er det en dårlig ide for envær å bli sammen med noen uten empati, så da håper jeg du aldri finner noen ny.

Eneste utvei er om han innser hvordan du er og drar, eller at du finner noen med like lite empati som deg. 

HAHAHAHA.... Han er jo fri. 

Han kjenner meg godt 😉

Jeg UTEN EMPATI!!?? 😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man ser seg selv i andre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...