Gå til innhold

Hvordan oppdage om noen er intressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Gullfjer19 skrev (På 11.7.2024 den 20.21):

Han var ikke og er ikke i nærheten av meg engang. Hvordan kan du da snakke om nærhet og sidesitting??? 

Fordi du skrev «si det til han som sitter ved siden av meg» eller noe i den duren.

Anonymkode: 87c47...827

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 13.22):

Jeg tror ikke det er så enkelt. Jeg er ganske så trygg i meg selv, men kan bli heeeelt utenfor å bli en skikkelig fjott om jeg møter en jeg liker. Haha.

Hvordan? Vil du fortelle litt mer? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 0.25):

Hva mener du med dette?

Anonymkode: e0a90...de3

Mener hjerte mitt 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ikke har oppdaget noen selv, er interessert selv, så ønsker en vel ikke å oppdage at noen er interessert?? Interesse er bare positivt om en er interessert selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 23.07):

Fordi du skrev «si det til han som sitter ved siden av meg» eller noe i den duren.

Nei, det gjorde jeg ikke. Les innlegget mitt ENGANG TIL er du snill 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (2 minutter siden):

Hvis en ikke har oppdaget noen selv, er interessert selv, så ønsker en vel ikke å oppdage at noen er interessert?? Interesse er bare positivt om en er interessert selv.

Forklar mer please 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullfjer19 skrev (2 minutter siden):

Forklar mer please 🙏

En ønsker vel ikke å oppdage noen som er interessert. En blir vel ikke interessert i noen fordi vedkommende er interessert? Så da ønsker en å bli kjent med noen der det er gjensidig?  

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 23.07):

Nei. Jeg skrev  "Si det til h * n ❤️ på min venstre side  ❤️ og da mente det HJERTE MITT 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

En ønsker vel ikke å oppdage noen som er interessert. En blir vel ikke interessert i noen fordi vedkommende er interessert? Så da ønsker en å bli kjent med noen der det er gjensidig? 

Ja, det er det vanligste men noen tør ikke å ta initiativ til å bli kjent med den det gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullfjer19 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det vanligste men noen tør ikke å ta initiativ til å bli kjent med den det gjelder. 

Men det vil jo aldri lykkes og er ikke realistisk. En blir bare interessert i de en møter og kjenner noe tilbake. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (På 21.6.2024 den 18.43):

Takk for gode ord! Jeg vet, det er for lenge, det er ikke bra og ja, det har vært andre. Heldigvis, tenker jeg i ettertid. Men jeg har også oppdaget at det ikke er så mange gangene jeg har forelsket meg og noen av dem sitter i j*vlig lenge. Jeg tenker jo at det er bra, men det går en grense, ja. Jeg er ikke god på dem, grensene :)

Jeg har bestemt meg for at jeg på en pen måte må be om å få snakke med henne. Hun vet jeg har vært "etter" henne og jeg vet hva hun svarte, men jeg er ikke sikker på hun vet at det ikke er gått over. Ikke at det er poenget, min tanke var at jeg kunne lande litt, bli litt "ferdig" med henne ved å snakke med henne. God plan? Si det..

Men - jeg tror vi er over i en annen tråd nå.

Veldig god plan 🙂👍 hold oss oppdatert er du snill 🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31):

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Anonymkode: bf3b5...a9d

Funnet ut om hun er interessert ? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2024 at 11:17 PM, Gullfjer19 said:

Veldig god plan 🙂👍 hold oss oppdatert er du snill 🙏🙏

:) Unnskylder meg med at hun er på ferie nå. Det var nære på før ferie, få på jobb, hun og jeg lenge på jobb, vegg-i-vegg, sukk.. Snart ferie på meg også, to måneder, men noe må jeg gjøre og så skriver jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skrev dette i en annen tråd, men trodde det var i denne, så kopierer det inn hit.

«Tror ikke dette blir noe forhold, men vi har også blitt enige om å ikke ligge rundt. Det er likevel «uten forpliktelser» forventet av begge to.

Men så slo det meg (ja jeg skal selvsagt spørre neste gang jeg møter han); men hva legger den enkelte person i nettopp det - forpliktelser? 

Hva legger dere i ordet «forpliktelser» når det kommer til tidlig stadium av å møtes?

Snapper daglig, har 💛 på snap sammen, og har møttes noen ganger for å henge og selvsagt ha sex.»

Skal korrigere en ting, jeg VET det ikke blir forhold da ingen er interessert, men jeg lurer likevel på hva man tenker om ordet.

Jeg vet hva jeg tenker og er veldig klar på at for meg «er det ingen forpliktelser», men så lenge vi har sex må det være eksklusivt mtp sex delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skrev dette i en annen tråd, men trodde det var i denne, så kopierer det inn hit.

«Tror ikke dette blir noe forhold, men vi har også blitt enige om å ikke ligge rundt. Det er likevel «uten forpliktelser» forventet av begge to.

Men så slo det meg (ja jeg skal selvsagt spørre neste gang jeg møter han); men hva legger den enkelte person i nettopp det - forpliktelser? 

Hva legger dere i ordet «forpliktelser» når det kommer til tidlig stadium av å møtes?

Snapper daglig, har 💛 på snap sammen, og har møttes noen ganger for å henge og selvsagt ha sex.»

Skal korrigere en ting, jeg VET det ikke blir forhold da ingen er interessert, men jeg lurer likevel på hva man tenker om ordet.

Jeg vet hva jeg tenker og er veldig klar på at for meg «er det ingen forpliktelser», men så lenge vi har sex må det være eksklusivt mtp sex delen.

Hva er det du ikke forstår? Jeg har svart deg i den tråden du sikter til. Om du ikke er interessert i noe forhold, hvorfor er du så opptatt av det med ingen forpliktelser og gult hjerte? Han er ikke forpliktet til å være din bestevenn på snap, han er ikke forpliktet til å ikke sexte/flørte med andre, han er ikke forpliktet til å svare deg selv om han ikke er opptatt. 

Du skriver dere har avklart at dere ikke skal ligge rundt, ok, at dere er eksklusive? Eller ligge rundt som i tilfeldig ONS nå og da? Om det er avklart at dere er eksklusive så burde alt være tydelig for deg? Dere er knullekompiser. Dere er ikke forpliktet til å ikke date andre - det dere har nå avsluttes når en av dere finner en dere vil satse på, om dere er monogame da, vel å merke. 

Anonymkode: 2bd3c...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du ikke forstår? (…)

Men i jøsses, er det bare du som kan svare her da? Jeg er kanskje ikke interessert i bare din mening, men også andres. Og som jeg skrev, jeg snakker ikke nødvendigvis om MITT tilfelle, men den generelle betydningen av ordet FORPLIKTELSER.

For et ræv svar av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men i jøsses, er det bare du som kan svare her da? Jeg er kanskje ikke interessert i bare din mening, men også andres. Og som jeg skrev, jeg snakker ikke nødvendigvis om MITT tilfelle, men den generelle betydningen av ordet FORPLIKTELSER.

For et ræv svar av deg!

Håper noen andre vil dele sine meninger, slik at du ikke blir altfor opphengt i ordet forpliktelser.  Du kan jo google det også, kanskje snl har en mer faglig definisjon av ordet forpliktelser. Du fikk dessuten andre eksempler på uten forpliktelser forrige gang du spurte. Lykke til :) Er ikke forpliktet til å ikke svare igjen, forresten ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper noen andre vil dele sine meninger, slik at du ikke blir altfor opphengt i ordet forpliktelser.  Du kan jo google det også, kanskje snl har en mer faglig definisjon av ordet forpliktelser. Du fikk dessuten andre eksempler på uten forpliktelser forrige gang du spurte. Lykke til :) Er ikke forpliktet til å ikke svare igjen, forresten ;) 

Jeg vet jo betydningen av ordet. Men av kurositet var jeg interessert i å høre hva andre la i det rundt en setting. 
Rart dette var en kjip sak for deg? Du trenger verken svare eller lese innleggene mine siden de ser ut til å trigge deg veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet jo betydningen av ordet. Men av kurositet var jeg interessert i å høre hva andre la i det rundt en setting. 
Rart dette var en kjip sak for deg? Du trenger verken svare eller lese innleggene mine siden de ser ut til å trigge deg veldig. 

Kjip sak for meg? Nå er det vel heller du som har en kjip respons på mine forslag.

Som sagt, håper du får mer respons. Men et lite tips, du bør heller opprette en egen tråd vedrørende tema. Da får du flere svar.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoia skrev (På 6.8.2024 den 22.03):

Er ikke helt enig i denne. Hvis man er singel så kan det å få vite at noen er interessert i deg få deg til å legge mer merke til denne personen, og da kan gjensidig interesse oppstå. Det er jo stort sett hyggelig å kjenne på at noen liker deg? Hvordan tenker du at forhold oppstår? Det er jo fordi man merker at den andre parten er interessert.  Jeg har erfart dette selv, og sett det skje med flere venner også, at en man ikke har tenkt på "på den måten" plutselig blir aktuell basert på at man får vite at vedkommende er interessert. Er man derimot i et forhold så er det heller ubehagelig å få vite at noen er interessert i deg ja. Og vhvis det er en person du aldri på noen måte kunne blitt interessert i selvfølgelig.

Anonymkode: f7437...b3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...