AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Hei! i fjor møtte jeg en mann en liten periode, min sønn spiller på samme fotball lag som hans sønn.. de begge er i tenårene. vi sluttet å møtes da han aldri tok seg tid til meg eller andre damer, det går for det meste i jobb og ungen.. helt greit det. men uansett… det jeg har lagt merke til i det siste er at han allltid sender «skryte» snap, å det kan være alt ifra hvor mange mål sånnen scorer hele tiden, samt deilig mat, vinkvelder osv osv… det virker nesten som han gjør det litt for å irritere, han vet at jeg har ganske dårlig råd også.. Anonymkode: 5f90a...309
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Blokker ham. Eller la være å åpne. Anonymkode: 1a3f1...918 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Vet du at han kun sender deg disse snappene? Det er mange som sender alt mulig til alle. Anonymkode: dbfa8...5fb 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 Jeg tror egentlig han gjør det litt med vilje ja, mulig han sender noen av snappene til andre også.. han er egentlig en veldig hyggelig fyr når vi møtes på kamper og cuper.. men jeg kjenner jeg blir litt «mett» det er også voldsomt mye ferieturer han og barnet drar på som tydligvis er viktig for han å fortelle oppi fleisen på meg.. jeg er mye yngre, ble tidlig mor.. han er 15 år eldre enn meg, om 15 år vil nok jeg også ha mye mer på stell… Anonymkode: 5f90a...309 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Jeg vil ikke være ufin 😊 ts Anonymkode: 5f90a...309
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Skrevet 11. juni 2024 Det er ikke sikkert det er skryt? Dokumenterer ikke du det du opplever som fint i livet? Om jeg spiser et måltid som er digg er ikke det ment som skryt, men bare et minne. Det er ikke sikkert han tenker eller vet at de hannsender til har dårlig råd. Som kanskje er frekt, men folk lever bare livene sine, det er ikke sikkert de tenker over alt det andre gjør foruten når du deler ditt til dem. Å er det ikke lov å være stolt om sønnen din klarer noe? Du trenger ikke være venn med han på snap om du ikke vil da, det er ikke så frekt som du tror å slette noen du ikke har kontakt med. Helt vanlig å kutte ut en det ikke blir mer med. Anonymkode: 92b26...488 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #7 Skrevet 11. juni 2024 Jeg har kun folk jeg kjenner godt på snap - så de jeg har der får bilder fra livet mitt på godt og vondt. På Facebook har jeg mange jeg ikke kjenner like godt, og legger derfor sjeldent ut noe der. Dette gjelder mange jeg kjenner, snap er uhøytidelig og lavere terskel for å dele noe der. Anonymkode: 0754e...d41
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #8 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke være ufin 😊 ts Anonymkode: 5f90a...309 Om det ikke er noe relasjon mellom dere, annet enn barn på samme lag, er det virkelig behov for å ha han på snap? Anonymkode: 48473...687 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #9 Skrevet 11. juni 2024 Tror du innbiller deg ting. Folk deler livet sitt på snapchat. Ikke vær så innbilsk! Anonymkode: f6124...693 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #10 Skrevet 11. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! i fjor møtte jeg en mann en liten periode, min sønn spiller på samme fotball lag som hans sønn.. de begge er i tenårene. vi sluttet å møtes da han aldri tok seg tid til meg eller andre damer, det går for det meste i jobb og ungen.. helt greit det. men uansett… det jeg har lagt merke til i det siste er at han allltid sender «skryte» snap, å det kan være alt ifra hvor mange mål sånnen scorer hele tiden, samt deilig mat, vinkvelder osv osv… det virker nesten som han gjør det litt for å irritere, han vet at jeg har ganske dårlig råd også.. Anonymkode: 5f90a...309 Hvorfor skulle han bruke tiden på å gjøre deg irritert? Hva tror du han får ut av det? Her tenker jeg at du legger alt for mye. Mange dokumenterer det som er fint i livet deres og sender det av gårde til hele Snapchat-listen. Så, hva så om han har bedre råd enn deg? Er det sårende for deg at han sender bilder av deilig mat og vin-kvelder fordi det er ting du ikke har råd til? At folk ikke skal få lov til å nyte tingene de har råd til, fordi du ikke har råd til det? Anonymkode: f1731...01c 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #11 Skrevet 11. juni 2024 Så du er i grunn bare sjalu? Anonymkode: df548...c2e 1 1
Nordpia Skrevet 12. juni 2024 #12 Skrevet 12. juni 2024 Vet du hva? Jeg ville bare stille og rolig sletta han fra snap. Livet er for kort til å bruke det på noen man ikke lenger dater, som er en irriterende tanke daglig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå