AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Tenkte jeg heller kan spørre enn gjette, da jeg lurer på hvor mye der påvirker hverdagen. Tenker du ofte på at du burde slutte? Har du prøvd eller ønsker å slutte? Er det merkbart negativt for økonomien din (går utover andre ting)? Hvordan påvirker det livet ditt ellers, om du mener det gjør det? Er rett og slett bare nysgjerrig, og håper folk kan holde seg for gode til å komme med negative tilbakemeldinger på hvordan andre lever sitt eget liv. Det er ikke ment som en «burde jeg røyke»-tråd. Ønsker takhøyde for å være ærlige også om noen faktisk trives med, og velger å røyke. 🙏 PS: Usikker på tema, følte ikke noe passet. Håper moderator kan flytte om tråden bør ligge et annet sted! Anonymkode: b753b...878
Mezzosoprena Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenkte jeg heller kan spørre enn gjette, da jeg lurer på hvor mye der påvirker hverdagen. Tenker du ofte på at du burde slutte? Har du prøvd eller ønsker å slutte? Er det merkbart negativt for økonomien din (går utover andre ting)? Hvordan påvirker det livet ditt ellers, om du mener det gjør det? Er rett og slett bare nysgjerrig, og håper folk kan holde seg for gode til å komme med negative tilbakemeldinger på hvordan andre lever sitt eget liv. Det er ikke ment som en «burde jeg røyke»-tråd. Ønsker takhøyde for å være ærlige også om noen faktisk trives med, og velger å røyke. 🙏 PS: Usikker på tema, følte ikke noe passet. Håper moderator kan flytte om tråden bør ligge et annet sted! Anonymkode: b753b...878 Jeg har røyka i 30 år, det meste av denne tiden har jeg ikke tenkt spesielt over det. Det var bare noe jeg gjorde. I perioder fikk jeg tanker om at jeg burde slutte, noen ganger på grunn av helsa og andre ganger på grunn av økonomien. Det påvirket hverdagen min på den måten at alle pauser og slik måtte jeg finne et sted jeg kunne røyke, flyturer var en mareritt og jeg måtte brukene pengene mine på røyk istedet for noe annet jeg hadde lyst på. De siste 2-3 årene har jeg tenkt mer og mer på at dette MÅ jeg slutte med - jeg regna på hvor mye mer penger jeg hadde hatt hvis jeg ikke røyka, hva jeg gjør med helsa mi som vil gå ut over meg selv og mine omgivelser. Nå har jeg ikke røyka på 8 uker og er ekstremt fornøyd! Denne utingen skal jeg aldri ha i livet mitt mer, verken helsemessig, økonomisk eller tidsmessig! 2 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Tenker du ofte på at du burde slutte? Nei, slutter når jeg vil Har du prøvd eller ønsker å slutte? «Slutter» ofte i måneder av gangen, null problem Er det merkbart negativt for økonomien din (går utover andre ting)? Nei Hvordan påvirker det livet ditt ellers, om du mener det gjør det? Mannen liker det ikke, ellers neiå Anonymkode: cad60...785 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 16.47): Tenkte jeg heller kan spørre enn gjette, da jeg lurer på hvor mye der påvirker hverdagen. Tenker du ofte på at du burde slutte? Har du prøvd eller ønsker å slutte? Er det merkbart negativt for økonomien din (går utover andre ting)? Hvordan påvirker det livet ditt ellers, om du mener det gjør det? Er rett og slett bare nysgjerrig, og håper folk kan holde seg for gode til å komme med negative tilbakemeldinger på hvordan andre lever sitt eget liv. Det er ikke ment som en «burde jeg røyke»-tråd. Ønsker takhøyde for å være ærlige også om noen faktisk trives med, og velger å røyke. 🙏 PS: Usikker på tema, følte ikke noe passet. Håper moderator kan flytte om tråden bør ligge et annet sted! Anonymkode: b753b...878 Jeg tenker ikke veldig mye på å slutte. Jeg røyker ikke så mye og koser meg med røyken😄 Røyker 5-7 om dagen i snitt ca, og blir ikke for mye styrt sv røyken. Jeg synes det er veldig godt de gangene jeg kan sette meg ned å ta en røyk bare. Hvordan er det for deg som trådstarter? Anonymkode: ae3bf...13a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker ikke veldig mye på å slutte. Jeg røyker ikke så mye og koser meg med røyken😄 Røyker 5-7 om dagen i snitt ca, og blir ikke for mye styrt sv røyken. Jeg synes det er veldig godt de gangene jeg kan sette meg ned å ta en røyk bare. Hvordan er det for deg som trådstarter? Anonymkode: ae3bf...13a Som en alkoholiker med øla. Anonymkode: fe256...0cf
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tenker ikke veldig mye på å slutte. Jeg røyker ikke så mye og koser meg med røyken😄 Røyker 5-7 om dagen i snitt ca, og blir ikke for mye styrt sv røyken. Jeg synes det er veldig godt de gangene jeg kan sette meg ned å ta en røyk bare. Hvordan er det for deg som trådstarter? Anonymkode: ae3bf...13a Ehh… Anonymkode: f3b68...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå