AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Del Skrevet 11. juni Har du vært "bortpå" flere partnere med samme fornavn? Jeg har ligget med to Birgitte'er og to Nina'er. PLuss flere som heter Marie som andre fornavn. Anonymkode: 23d22...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Del Skrevet 11. juni Ingen heter akkurat det samme, men jeg har "vært bortpå" en Jan Erik, en Lars Erik og en Lars. Anonymkode: 9b6fe...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Del Skrevet 11. juni Eksen til en kompis ble sammen med ny type som het nøyaktig det samme til både fornavn, mellomnavn og etternavn. Det er bare 4 stykker i Norge som heter akkurat det. Hun har altså vært sammen med to av dem. Anonymkode: d743a...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 11. juni #4 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen til en kompis ble sammen med ny type som het nøyaktig det samme til både fornavn, mellomnavn og etternavn. Det er bare 4 stykker i Norge som heter akkurat det. Hun har altså vært sammen med to av dem. Anonymkode: d743a...408 Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni Husket du å rope ut riktig navn under orgasmene? Anonymkode: 23d22...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni Venninna mi var «smart» både ektemann og elsker het Erik. Anonymkode: e0754...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Del Skrevet 11. juni Nye samboer til broren min heter det samme som ekskona, han spøker med at det er for mye forlangt at han skal huske på flere navn. Ekskona prøver å få innført at hun er Tuppen1, og ny samboer Tuppen2. Mens nye vil innføre nye-tuppen og gamle-tuppen 😂 Anonymkode: 5a288...339 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Venninna mi var «smart» både ektemann og elsker het Erik. Anonymkode: e0754...bdf Bortimot genialt! Anonymkode: 23d22...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Del Skrevet 11. juni Jeg heter det samme som eksen til kjæresten min, i tillegg til at vi har samme utdanning. Synes det er morsomt! Anonymkode: 8eaf0...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 11. juni #10 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg heter det samme som eksen til kjæresten min, i tillegg til at vi har samme utdanning. Synes det er morsomt! Anonymkode: 8eaf0...2a0 Håper han vet hvem han knuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Del Skrevet 11. juni - Jeg hører du er skilt, Lise? - Ja, men jeg har en ny mann, og skal gifte meg igjen. - Jasså? Hvem er det? - Broren til eksen min! - Så praktisk. Da kan du fortsatt hete fru Lampe? - Ja, og tenk deg forskjellen på en hengelampe og en stålampe! Anonymkode: 23d22...eda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Del Skrevet 11. juni Ja. Daniel Anonymkode: 7604e...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Del Skrevet 11. juni To Bjørnar og en Bjørn Anonymkode: a1bb7...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 11. juni #14 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): To Bjørnar og en Bjørn Anonymkode: a1bb7...54a En liten dyrehage? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Del Skrevet 11. juni To hadde Anita som eneste fornavn, to hadde det som mellomnavn. Det har også vært et par Anette. Kunne vært litt bedre variasjon, men jeg fyller neppe alfabetet uansett 😅 Anonymkode: 0d674...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Del Skrevet 11. juni Jeg har tre ekser og de heter Christian, Kristian og Christian 😅 Anonymkode: b37b0...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tre ekser og de heter Christian, Kristian og Christian 😅 Anonymkode: b37b0...e90 Den Tinder profilen din må være lett å skrive og ganske kort. "Heter du ikke Christian/Kristian... ikke prøv deg en gang. Uaktuelt" Anonymkode: 5ab0b...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 11. juni #18 Del Skrevet 11. juni Jeg har vært borti flere med samme navn ja. Og jeg selv er min kjærestes tredje partner med samme navn. Da jeg først hørte at jeg var xxx nr 3 så fikk jeg hakeslepp, men det er jo ikke hans feil egentlig at vi har et veldig vanlig navn felles. Han har ikke lett oss opp pga navnet, har bare falt for oss på tross av det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): To hadde Anita som eneste fornavn, to hadde det som mellomnavn. Det har også vært et par Anette. Kunne vært litt bedre variasjon, men jeg fyller neppe alfabetet uansett 😅 Anonymkode: 0d674...be6 Anita, Hege, Linda, Hilde er navn vi som er født på 70-tallet har ligget med... Anonymkode: 23d22...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Del Skrevet 11. juni Tantemor skrev (1 minutt siden): Jeg har vært borti flere med samme navn ja. Og jeg selv er min kjærestes tredje partner med samme navn. Da jeg først hørte at jeg var xxx nr 3 så fikk jeg hakeslepp, men det er jo ikke hans feil egentlig at vi har et veldig vanlig navn felles. Han har ikke lett oss opp pga navnet, har bare falt for oss på tross av det 😄 Haha, hva heter du, da? Anonymkode: 23d22...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå