Fremmed fugl Skrevet 11. juni 2024 #21 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje noen liker livet som barnløs. Anonymkode: 22a0b...397 Tror den aktuelle kvinnen er klar over at hun må få jobbet mye med sine indre demoner innen hun skal tenke tanken på barn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #22 Skrevet 11. juni 2024 1 hour ago, DelvisPresley said: Det er altså en helt ordinær ung kvinne som hevder dette. https://www.dagbladet.no/nyheter/for-vakker-og-intelligent-for-menn/81526159 Helt ordinær? Dama er er vel innenfor topp 25% med god margin? Men hun er langt fra de aller peneste og så pen som hun skal ha det til. Problemet hennes er nok personlighet og urealistisk standard. "Mennene som liker meg og som føler seg tiltrukket av meg, er utilgjengelige. Det er menn som allerede er i forhold. Hvis ikke er de «stygge raringer», sier motestylisten." Klassisk. "Menn liker meg ikke fordi jeg er for stygg." Eller "Menn liker meg ikke fordi jeg er for pen og truende". Nei, menn liker dere ikke pga. av den jævlige personligheten som skinner gjennom og du er trolig for dum til å se det selv. Anonymkode: a1624...613
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #23 Skrevet 11. juni 2024 Vakker er ikke akkurat et ord jeg ville brukt om henne. Lite som tyder på intelligens også Anonymkode: 70be5...b5d 2
tøydokka Skrevet 11. juni 2024 #24 Skrevet 11. juni 2024 (endret) Dette er nok bare noe hun går ut med for å provosere og få oppmerksomhet. Endret 11. juni 2024 av tøydokka . 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #25 Skrevet 11. juni 2024 Kan være et forsøk på å generere klikk, men hun er også en type provoserende personlighet, slike trekk som foreksempel tate har. Tror jeg. Liker oppmerksomhet og forhøyer segselv, litt som Trump. Anonymkode: 5e193...da3 3
Gjest Blåmonster Skrevet 11. juni 2024 #26 Skrevet 11. juni 2024 DelvisPresley skrev (2 timer siden): Det er altså en helt ordinær ung kvinne som hevder dette. https://www.dagbladet.no/nyheter/for-vakker-og-intelligent-for-menn/81526159 Tror selvinnsikt hadde vært fint å ha her. Kvinnen som sier dette er jo ikke noe man ikke ser 50 ganger på gata i løpet av en dag. Jeg hadde nok ikke kikket to ganger på henne, for å være ærlig. Helt ordinært pen. Kan ikke se for meg at menn føler seg truet av henne, det er snarere henne som er kald og avvisende som i at ingen er gode nok. Personlig er overdreven selvtillit noe av det som byr meg mest i mot med damer. Når influensere (uten utdannelse?) kaller seg intelligente og suksessrike sier det litt om lista som legges. Advokater er suksessrike, leger er suksessrike- ikke influensere som svever på et ok pluss ytre. En influenser er selvsagt ikke for intelligent for en mann som er lege. Da hadde hun vært noe bedre enn lege. Menn blir neppe truet av noen influensere, men ønsker nok heller en på samme nivå intelligensmessig. Neppe noen som kan kjenne seg igjen i dette? Det er vel et klassisk nåtidsproblem blant kvinner dette her? Hun er en av mange, veldig kjedelig også.
Nowayback Skrevet 11. juni 2024 Forfatter #27 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Helt ordinær? Dama er er vel innenfor topp 25% med god margin? Men hun er langt fra de aller peneste og så pen som hun skal ha det til. Problemet hennes er nok personlighet og urealistisk standard. "Mennene som liker meg og som føler seg tiltrukket av meg, er utilgjengelige. Det er menn som allerede er i forhold. Hvis ikke er de «stygge raringer», sier motestylisten." Klassisk. "Menn liker meg ikke fordi jeg er for stygg." Eller "Menn liker meg ikke fordi jeg er for pen og truende". Nei, menn liker dere ikke pga. av den jævlige personligheten som skinner gjennom og du er trolig for dum til å se det selv. Anonymkode: a1624...613 Verken det bildet her eller videoen av henne i artikkelen gjør at jeg syns hun er noe annet enn ordinær. I videoen virker hun også nesten fornøyd med at hun er for god for menn- det tyder på issues. Nesten som om at hun vil at de skal holde seg unna. Hun har i tillegg en veldig mørk og maskulin stemme.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #28 Skrevet 11. juni 2024 Veldig basic, og det ikke på noen god måte heller. Anonymkode: 15d4e...fcc
Fremmed fugl Skrevet 11. juni 2024 #29 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ordinær? Dama er er vel innenfor topp 25% med god margin? Men hun er langt fra de aller peneste og så pen som hun skal ha det til. Problemet hennes er nok personlighet og urealistisk standard. "Mennene som liker meg og som føler seg tiltrukket av meg, er utilgjengelige. Det er menn som allerede er i forhold. Hvis ikke er de «stygge raringer», sier motestylisten." Klassisk. "Menn liker meg ikke fordi jeg er for stygg." Eller "Menn liker meg ikke fordi jeg er for pen og truende". Nei, menn liker dere ikke pga. av den jævlige personligheten som skinner gjennom og du er trolig for dum til å se det selv. Anonymkode: a1624...613 Ikke snakk stygt om folk som har hatt det helt jævlig tøft i livet. Det er vi for gode til.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #30 Skrevet 11. juni 2024 1 hour ago, Fremmed fugl said: Ikke snakk stygt om folk som har hatt det helt jævlig tøft i livet. Det er vi for gode til. Du har i grunn rett. Det var stygt sagt av meg. Men er ikke så lett å ha empati for slike som henne som med en grei følgerskare kaller helt ordinere mennesker for "stygge raringer". Prøvde å se flere av flere av hennes tiktok videoer. Måtte gi opp raskt. Problemet til dama er ikke at hun er for vakker og pen. Det er personligheten. Jeg synes det bare er et faktum. Er du ikke enig? Anonymkode: a1624...613
Fremmed fugl Skrevet 11. juni 2024 #31 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du har i grunn rett. Det var stygt sagt av meg. Men er ikke så lett å ha empati for slike som henne som med en grei følgerskare kaller helt ordinere mennesker for "stygge raringer". Prøvde å se flere av flere av hennes tiktok videoer. Måtte gi opp raskt. Problemet til dama er ikke at hun er for vakker og pen. Det er personligheten. Jeg synes det bare er et faktum. Er du ikke enig? Anonymkode: a1624...613 Jenta lider av en personlighetsforstyrelse. Som du kan se på hennes Tiktok. Hun ble misbrukt av sin tidligere kjæreste som var rusmisbruker. Har kuttet kontakt med sine foreldre. Jobbet som stripper fra hun var 17 år for å få mat på bordet og kunne studere. Syns det er imponerende at hun klarte å gjennomføre universitetsstudier og har fått seg jobb. Hun har helt opplagt mange lag av demoner som hun må jobbe med. Er ikke noe særlig med følgere hun har på Tiktok, og kan bare ønske henne lykke og hell i det fortsatt vanskelige liv hun har fremfor seg. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #32 Skrevet 11. juni 2024 Her har menn blitt litt truet av det motsatte, de syns det er mistenksomt at ei med mitt utseende er omtenksom og snill, de fleste sier det er et stort kompliment da, mens andre trekker seg og sier at jeg kanskje skjuler noe, for det henger liksom ikke på greip. Tenker de må ha møtt på en del damer som hun i HI siden de forventer at jeg skal være en selvhøytidelig «bitch» 😅 Anonymkode: 38f82...d4a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #33 Skrevet 11. juni 2024 Klassisk influenser. Sier og gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. Anonymkode: 66797...a5c 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #34 Skrevet 11. juni 2024 LanoAltforstor skrev (6 timer siden): Mange av disse som våkner opp når de er 35 og barnløse og lurer på hvor det ble av livet. For ei selvopptatt merr. De våkner når de er 35 og barnløse, og tenker: Så HERLIG at jeg bestemte meg for å ikke få barn! Anonymkode: 80ac3...00a
Gjest LanoAltforstor Skrevet 11. juni 2024 #35 Skrevet 11. juni 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #36 Skrevet 11. juni 2024 Hun er søt nok, men sååå pen er hun ikke, nei Anonymkode: 761c9...a25
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #37 Skrevet 11. juni 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Helt ordinær? Dama er er vel innenfor topp 25% med god margin? Men hun er langt fra de aller peneste og så pen som hun skal ha det til. Problemet hennes er nok personlighet og urealistisk standard. "Mennene som liker meg og som føler seg tiltrukket av meg, er utilgjengelige. Det er menn som allerede er i forhold. Hvis ikke er de «stygge raringer», sier motestylisten." Klassisk. "Menn liker meg ikke fordi jeg er for stygg." Eller "Menn liker meg ikke fordi jeg er for pen og truende". Nei, menn liker dere ikke pga. av den jævlige personligheten som skinner gjennom og du er trolig for dum til å se det selv. Anonymkode: a1624...613 Tror at en som er dum nok til å skaffe seg en diger, grusom tatovering mellom brystene bør være svært forsiktig med å dømme andre. Anonymkode: 1d9ce...678
Fremmed fugl Skrevet 11. juni 2024 #38 Skrevet 11. juni 2024 LanoAltforstor skrev (19 minutter siden): Hva behager? Skal hun unnskyldes for å være en drittsekk, bare fordi hun har hatt det «tøft i livet»? Hun fremstår usmakelig og legger lista selv. Beklager. Men til forskjell fra deg har jeg møtt og snakket mye med folk som ikke har blitt født med de sølvskjeer i munnen som du og jeg har. Reflektere og gå i deg selv innen du angriper de svakeste i samfunnet.
herzeleid Skrevet 11. juni 2024 #39 Skrevet 11. juni 2024 Dette fremstår egentlig mest som et forsøk på å få oppmerksomhet ved å si oppsiktsvekkende ting. Overskriften burde kanskje heller vært "tilfeldig, ellers uinteressant person sier dumme ting for oppmerksomhet". 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #40 Skrevet 11. juni 2024 14 minutter siden, Fremmed fugl said: Beklager. Men til forskjell fra deg har jeg møtt og snakket mye med folk som ikke har blitt født med de sølvskjeer i munnen som du og jeg har. Reflektere og gå i deg selv innen du angriper de svakeste i samfunnet. Jeg kjenner også folk som har hatt det vanskelig, langt vanskeligere enn hun her, og dette er flotte mennesker; det å ha en tøff bakgrunn er definitivt ingen unnskyldning for å være usympatisk. Just now, herzeleid said: Dette fremstår egentlig mest som et forsøk på å få oppmerksomhet ved å si oppsiktsvekkende ting. Overskriften burde kanskje heller vært "tilfeldig, ellers uinteressant person sier dumme ting for oppmerksomhet". Akkurat det verden trenger er enda en superintelligent influencer som kommer med svært gjennomtenkte, kloke og fornuftige utsagn for å få sine 15 minutter i rampelyset. Ja, dette var grov ironi. Anonymkode: 1d9ce...678 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå