AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Det burde være obligatorisk for mange å prøve en renholdsjobb et års tid! Akkurat nå er jeg så dritt lei av å gå rundt andre å vaske og ikke være en del av kolleger på jobb! Gir ikke mening og er skittensomt! Folk burde prøve for å forstå.. For folk har ikke peiling. Anonymkode: 38c70...dc1 3 6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Mange jobber som burde være obligatorisk å prøve. Jobb i helsevesenet, jobb i butikk/restaurant/serviceyrker, jobb i barnehage/skole etc. Skjønner at det er slitsomt, men det hjelper ikke på det kollegiale på jobben din om alle hadde prøvd å jobbe med renhold i et år. Anonymkode: 2b91a...76d 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det burde være obligatorisk for mange å prøve en renholdsjobb et års tid! Akkurat nå er jeg så dritt lei av å gå rundt andre å vaske og ikke være en del av kolleger på jobb! Gir ikke mening og er skittensomt! Folk burde prøve for å forstå.. For folk har ikke peiling. Anonymkode: 38c70...dc1 Alle? Du mener de som griser og blåser i hvordan det ser ut rundt seg fordi noen andre tar det? Vedkommende som vasker der jeg jobber,.burde mistet jobben sin. Vi kommer til mugne mopper hver mandag. Men burde ALLE som vasker av den grunn gjennomgå ny opplæring? Anonymkode: c5932...5bc 2
Grevling Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Sånn er det dessverre. Folk tar det for gitt at slike jobber skal bli tatt hånd om. Spesielt i en velferdsstat hvor vi betaler så meget i skatt og dermed har gjort sitt for samvittigheten. Å gjøre slik jobber og i tillegg ikke ha kolleger rundt, bare folk i jobber over deg som ikke vil omgås deg, må være enda tyngre. Det hadde ikke jeg klart. 1 2