Nutz Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Og hvordan påføre uten å få striper? Prøvde dove sin bodylotion med farge og selv om jeg ble brunere av den, ble jeg også stripete.
Fotballmamma Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Jeg har gått over til denne, og elsker den! Har blitt for oransje med mange andre typer, men denne gir meg bare en helt naturlig fargetone. Kjøp med påføringshanske i samme serie så blir det jevnt og fint. (Søk på YouTube så får du tips om påføring, jeg er likevel ikke så nøye som du egentlig skal, men det blir likevel jevnt ).
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Cosmica fra apoteket. Null skjolder og naturlig farge🙌🏼 Anonymkode: 5302c...331
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Fotballmamma skrev (På 11.6.2024 den 19.26): Jeg har gått over til denne, og elsker den! Har blitt for oransje med mange andre typer, men denne gir meg bare en helt naturlig fargetone. Kjøp med påføringshanske i samme serie så blir det jevnt og fint. (Søk på YouTube så får du tips om påføring, jeg er likevel ikke så nøye som du egentlig skal, men det blir likevel jevnt ). Støtter denne! Jeg har prøvd mye forskjellig men denne blir skikkelig fin på min lyse, kalde hudtone. Anonymkode: 352d8...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå