kit-kat Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 Hei! Er Shape Up et bra blad? For på vgn var det reklame om at en kan få fem blad for 150,-. Jeg er i utgangspunktet interessert, men tenkte å høre om noen her hadde lest Shape Up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg abonnerer på Shape up og synes det er et helt greit bles. Synes det er bedre enn Det Nye. Jeg betaler 299 for 10 nummere så det er nok ikke t super tilbud du har sett (så reklamen jeg også), men et helt vanlig tilbud. Jeg brukte en svarslipp som lå inni et blad. En god del treningstips, liker best velvære delen jeg da. Har fått mange tips der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 jeg abbonerer og er veldig fornøyd med bladet.. Mye nyttig info i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Jepp, Shape- up er finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 Jepp, det er et kjempe blad. Og jeg ser like dum ut hver gang jeg går på Narvesen, snapper med meg et Shape-up, en sjokolade og ei cola flaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 Thea!! Jeg abbonnerer ikke, men kjøper det et par ganger i året. Synes det er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 15. november 2002 #7 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg synes Shape-Up er ganske dårlig. Mye fine bilder av trente jenter, men mest overfladisk stoff. Anbefaler heller å abonnere på "I form" (www.iform.nu) - for å få treningstips. Så kan du jo lese Shape-Up i stedet for andre jenteblader som Det Nye osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg abonnerer på shape-up :D syns det er et ganske bra blad jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 17. november 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 17. november 2002 Nå abbonnerer jeg også!! Gleder meg til å lese! Får mitt Shape Up først i januar, visstnok. Takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå