Gå til innhold

Gulliver vs Viking vintersko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Gulliver og Viking sine vintersko, er Gulliver sine like gode og varme som viking?

Anonymkode: 72e9c...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd Gulliver, men ser på det som et billigmerke og det jeg har prøvd av andre lignende billigmerker(Leaf, Pax, Nordbjørn) kan ikke sammenlignes med Viking. Nå har jo Viking også ulike kvaliteter og prisklasser, men jeg har til gode å ikke være fornøyd med Viking, uansett pris.

Ene sønnen min er skosliter og Viking er det eneste han kan ha en hel sesong uten at det er totalt utslitt. Velger jeg et annet merke er det utslitt halvveis i sesongen.

Anonymkode: 2fb93...0fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har ikke prøvd Gulliver, men ser på det som et billigmerke og det jeg har prøvd av andre lignende billigmerker(Leaf, Pax, Nordbjørn) kan ikke sammenlignes med Viking. Nå har jo Viking også ulike kvaliteter og prisklasser, men jeg har til gode å ikke være fornøyd med Viking, uansett pris.

Ene sønnen min er skosliter og Viking er det eneste han kan ha en hel sesong uten at det er totalt utslitt. Velger jeg et annet merke er det utslitt halvveis i sesongen.

Anonymkode: 2fb93...0fb

Gulliver er da ikke et billigmerke😅 Vinterskoene koster 1000 de er lette, god såle og har Gore tex over hele. I så fall er viking også et billigmerke😅

Og grunnen til at Viking holder hele sesongen er at de har en veldig stiv og hard såle og konstruksjon, som ja holder, men ikke er det beste for små føtter. Derfor jeg ser etter andre alternativer😊

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd det meste av merker og her i huset sverger jeg til Viking til barna i vintersko. 

Anonymkode: 34ad8...d8a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kuoma vintersko er best! Holder mine varme på føttene om vinteren. Følg med på salg, footway.no har av og til 3 for 2 på sko også. 

Anonymkode: 151a2...52c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns kuoma vintersko er best! Holder mine varme på føttene om vinteren. Følg med på salg, footway.no har av og til 3 for 2 på sko også. 

Anonymkode: 151a2...52c

Men de er vel ikke vanntette? Her i Oslo MÅ man ha det😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...