AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Del Skrevet 11. juni Jeg har aldri tatt meg bryet med å gå inn på Zara, da jeg har skjønt det sånn at de stort sett bare har små størrelser, og jeg er både høy og bruker str. 46/XL. Men nå har jeg sett at Zara faktisk har fått størrelser opp til XXL, og i følge guiden på nettsiden deres skal det passe meg. Er det noen som bruker ca. samme størrelse, og som har prøvd eller kjøpt klær der nylig, og kan si om de faktisk finner noe som passer? På forhånd takk for svar! (Det er ikke Zara noe sted i nærheten, ellers kunne jeg selvsagt prøvd selv, men jeg skal til London snart, så tenkte jeg skulle finne ut på forhånd om det er bryet verdt å ta en tur innom. 😅) Anonymkode: f1694...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Noen som vet? 🤗 Anonymkode: f1694...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Jeg synes størrelsene er små, så om du tar turen ville jeg forberedt meg på at klærne kanskje ikke passer. Anonymkode: 6f34d...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni Syns de lager store klær til kvinner som er minst 180 cm. Jeg er 167 og normalvektig. Må bruke xs-s på Zara. Alle buksene må sys opp i lengden. Anonymkode: 48022...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni Er selv 42-46 (varierer veldig). Har likevel noe i xl fra Zara, som dressjakke, silkebluse og en ullgenser. Min erfaring er at 1 av 10 ting passer. Men om de har fått xxl er det jo mer håp? ☺️ Anonymkode: 19fa5...ac4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni Bukser, skjørt og enkelte kjoler kan være små i størrelsen. Mens topper og den ene jakken jeg har derifra er normal. Jeg har ikke mange plagg fra zara da jeg synes snittet på mange plagg er håpløst til min fasong. Jeg bruker normalt str m og noe s. Er 167 cm høy og har ellers timeglass figur. Opplever klærne trange over hofter og kjoler som veldig korte. Over brystene er det flere tettsittende plagg som blir for store i m og jeg er c cup. Men har da ca 20 plagg derifra som jeg er fornøyd med. Jeg kan ikke fordra butikkene dems i Oslo så jeg netthandler. Anonymkode: 98ba2...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Del Skrevet 18. juni Glemte å skrive at merino ull toppene jeg har fra zara synes jeg har veldig god kvalitet og snitt. De har enkelte plagg som holder svært god kvalitet også har de mye ræl. Dårlig søm, billige materialer osv Anonymkode: 98ba2...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. juni #8 Del Skrevet 18. juni De har veldig rett-opp-og-ned fasong på klærne. Så hvis du er stor, men ikke har så mye kurver så kanskje. Men selv min tenåringsdatter som bruker S-M vanligvis må droppe bukser og kjoler derfra. Hun har klassisk timeglassfigur og hvis hun får plagget over hoftene må hun såpass opp i størrelse at lengde, skuldre og liv blir helt feil. Selv er jeg XL og har mye lår, hofter og pupper. Eneste jeg har fra Zara er et skjerf. Det passer perfekt da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #9 Del Skrevet 19. juni Jeg finner ikke noe lenger når jeg har gått opp i vekt til 44-46 xl-xxl Anonymkode: 1e948...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå