Gå til innhold

Date han igjen føles bare så feil!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en mann som var Tyrkia, men født i Norge. Ble uglesett og kom meg inn på videre utdanning for mulighetene viste seg å være endelige. Fire år etter er jeg fortsatt singel selvom jeg synes selv jeg var ganske aktiv når det kom til å treffe folk, dra på dater samt seksuelle aktiviteter. 

har nå nylig satt online datingen til side og det var greit nok etter at jeg traff han igjen gjennom samtlige selskaper. Det ble fort gnist igjen følte jeg og vi snakket hver dag i flere timer på chatten. Prøver da om å hinte om noe som kan føre oss romantisk. Kom aldri noe direkte frem, men tolket det som et ja.

så han igår sammen med tre barn og en dame med hijab. Er dette kjørt eller kanskje var det søsteren?

k37

Anonymkode: 7adf8...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nok kona og ungene, ja. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du en AI?

Anonymkode: e30cb...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Datet en mann som var Tyrkia, men født i Norge. Ble uglesett og kom meg inn på videre utdanning for mulighetene viste seg å være endelige. Fire år etter er jeg fortsatt singel selvom jeg synes selv jeg var ganske aktiv når det kom til å treffe folk, dra på dater samt seksuelle aktiviteter. 

har nå nylig satt online datingen til side og det var greit nok etter at jeg traff han igjen gjennom samtlige selskaper. Det ble fort gnist igjen følte jeg og vi snakket hver dag i flere timer på chatten. Prøver da om å hinte om noe som kan føre oss romantisk. Kom aldri noe direkte frem, men tolket det som et ja.

så han igår sammen med tre barn og en dame med hijab. Er dette kjørt eller kanskje var det søsteren?

k37

Anonymkode: 7adf8...320

Løpet er nok kjørt med denne personen, men hvorfor ikke prøve på nytt en annen ?

Du bør nok være glad til. Hvordan ser du forresten deg selv med hijab og en skokk med unger?

Dette var jo åpenbart hans mål …

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

egentlig ganske betenkelig at en som er født i Norge, vokst opp i norsk kultur, heller vil leve som om han bodde i Tyrkia. 

virker... tja... radikalt 

Anonymkode: f58b3...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan dere ha snakket sammen i flere timer hver dag uten å avklare sivilstatus?

Anonymkode: 25d3a...32e

AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg lest… først skriver du at ble uglesett fordi du datet han så skulle hoppe inn i dating sirkuset og hoppet ut igjen uten hell så bestemmer du å date han igjen etter lang tid slik jeg forsto det?

ikke bare virker dette rasistisk, men ganske egoistisk. Mannen gikk videre og han kan da gifte seg med hvem han vil, ha barn med hvem han vil, hijab eller ei.

tenker nok at er bare bitter fordi han ikke ventet til fu har utforsket mulighetene. Gud som dumme folk her nå til dags…

Anonymkode: 9a1d6...621

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke dette innlegget, men mener uansett at det bare hadde blitt bedre med enda et utropstegn i tittelen.

Anonymkode: 25a91...d91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være chatgpt i KG modus 

Anonymkode: 96900...bdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du en AI?

Var det første jeg tenkte og 

Anonymkode: 3a6bf...5a1

AnonymBruker
Skrevet

AI

Anonymkode: d3425...97e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er du en AI?

Men hvorfor?

Anonymkode: 87c78...ff8

AnonymBruker
Skrevet

AI skriver bedre enn dette. Det må være Translate. 

Anonymkode: 2960c...eaa

Skrevet

Nå har du både blitt uglesett/ulvesett og ser han med dame og barn. Dere har også snakket sammen uten å nevne sivilstatus, er det kanskje en grunn til at dette temaet ikke blir tatt opp? Hvorfor i det hele tatt prøve å få det til på nytt, det er så mange andre der ute som du heller bør bruke tiden din på, tenker nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver som en løk så han tenker nok at du er en dårlig bot.

Anonymkode: 2014f...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...