AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Det er et par år siden jeg valgt å ta abort" Jeg var veldig ung og dum i den alderen og hadde verken utdanning, jobb eller et eget hjem ikke var jeg med den mannen sammen som hadde fått meg gravid. Jeg var nesten 12 uker. Og måte på sykehuset får å få hjelp med å fjerne et stunt foster, høres rart ut men jeg kjente så mye liv i magen. Det var trist en periode men jeg kom meg gjennom det. 2/3 år senere så ble gravid igjen og har en datter idag. Jeg hadde en realistisk drøm! Der jeg jeg såg meg selv sove i min egen seng, ting var litt tåkete og mørkt. Jeg hørte banking I døren og gikk får å åpne. Der stå en det en liten gutt som lyste opp. Han løftet hode sitt opp og såg på meg. Så sa han hadde mamma vi ses igjen en annen gang jeg er så glad i deg. Jeg bøyde meg ned og klemte barnet! Jeg visste med engang at dette var mitt ufødte barn. Jeg følte på mye følelser av varme, og tristhet. Også forsvant han i luften mens jeg holdt rundt han. Etter det så følgt jeg for å løpe fort tilbake til soverommet og legge meg i sengen..det var da jeg stå opp med tårer. Jeg har ikke forklaring på det, alt føltes så ekte ut. Lyder, lukt og jeg kjente at jeg drå i håndtaket på døren får å den opp. Kan noen forklare meg hva dette var for noe? Var det virklig mitt ufødte barn som kom for å ta farvel? Anonymkode: 4441d...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Ja det kan være ditt ufødte barn. Ser ut som han kom for å gi deg en hilsen om at han er der og kommer tilbake Anonymkode: fe73a...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå