AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Har prøvd mange mascara, både billige og dyre. Ikke funnet en favoritt enda. Tips? Anonymkode: 027b6...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs og Anonym Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Telescopic extra black e den eg bruker fast, love it. Anna enn d anbefaler eg sky high og l'oréal unlimited mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Del Skrevet 11. juni 2024 Glød sin mascara og fanfest fra Benefit er mine absolutte favoritter ☺️ Anonymkode: 698df...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/maybelline-lash-sensational-sky-high-mascara Har lett etter den perfekte mascara i flere år, en som har god pris, bygger og sitter godt. Jeg har øyne som renner lett så det utelukker de fleste. Maybelline Sky High mascara fyller alle krav. Den er lett å legge og sitter godt. Den vannfaste sitter så godt at du kan dykke under vann med den. Jeg har stått i dusjen og gnidd meg i øynene og den satt fremdeles. Så testet den som ikke er vannfast, den sitter som andre vannfaste er sovefast, men lett å fjerne. Anonymkode: f2fa4...1c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 11. juni 2024 #5 Del Skrevet 11. juni 2024 Har prøvd mange forskjellige, det er denne som er favoritten - https://www.blivakker.no/product/3215712/bourjois-volume-glamour-ultra-black-mascara-61-12ml Har kjøpt 3 samtidig nå slik at jeg ikke trenger å stresse over det i 1-2 år 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har prøvd mange mascara, både billige og dyre. Ikke funnet en favoritt enda. Tips? Anonymkode: 027b6...a3b Maybelline sin ,evig populære og billige😁 Anonymkode: 4f04e...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #7 Del Skrevet 11. juni 2024 Anonymkode: fadb2...7fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11. juni 2024 #8 Del Skrevet 11. juni 2024 Min favoritt kostar 40 kr og er veldig bra, Essence I love Extreme Crasy Volume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 11. juni 2024 #9 Del Skrevet 11. juni 2024 Emani double lash. Noe dyrere enn mange andre, men verdt hver eneste krone! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. juni 2024 #10 Del Skrevet 12. juni 2024 (endret) Det beste kjøpet for meg, når jeg veier både pris og kvalitet opp mot hverandre er denne vannfaste, som jeg får for en femtilapp: Essence Lash Princess false lash effect mascara, waterproof. Essence er utrolig gode på billige mascaraer! Endret 12. juni 2024 av Ullvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Del Skrevet 12. juni 2024 Her får du mange forskjellige svar. Jeg har brukt YSL Faux Cils i over 20 år. Den gir skikkelig sorte, tette vipper. Vippene blir heller ikke stive og klumper seg ikke. Er lett å vaske av. Kan bygges opp i det uendelige. Anonymkode: 79f44...5c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. juni 2024 #12 Del Skrevet 12. juni 2024 Mascara er mitt viktigste sminkeprodukt, og det jeg bruker mest penger på. Jeg bruker ikke sort mascara, og helst ikke sortbrun heller. Begge deler bli for mørkt og hardt for meg som fra naturens side har lyse og nesten usynlige vipper. Er derfor stadig på jakt etter maskara i en varm brun eller rødbrun farge, eventuelt også andre farger som ikke er for mørke. Mine favoritter er disse som er spesielt laget for rødhårede, men de er dessverre ikke tilgjengelige i Norge. Det blir derfor en del ekstra utgifter på dem. Fra Redhead revolution https://redheadrevolution.us/collections/gingerlash-mascara/products/vegan-gingerlash-redhead-mascara Fra How to be a redhead https://shop.howtobearedhead.com/cdn/shop/files/finally-have-lashes-enhancing-mascara-new-31147957059702.png?v=1701794005&width=823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #13 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Maybelline sin ,evig populære og billige😁 Anonymkode: 4f04e...3cf Maybelline har mange forskjellige. Mener du den grønne/rosa tuben? Anonymkode: 79f44...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #14 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg har brukt DiorShow i sikkert 10 år, men da de endret formel på (i 2015 tror jeg), gikk jeg over til dupe fra L'oreal, voluminous carbon black. Nå, nesten ti år etter det igjen, enten har de også byttet formelen, eller har jeg utviklet allergi på den, men kan ikke bruke den lengre, får røde øyne. Og er på letting etter en ny favoritt, dessverre foreløpig uten spesielle gode resultater. Anonymkode: a8126...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 12. juni 2024 #15 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg haaater å måtte bruke sminkefjerner, derfor er det kun en mascara som funker for meg: SENSAI 38ºC Separating & Lengthening Mascara Den ramler av i flak når du vasker med vann over 38 grader, drysser veldig lite men tåler fremdeles at du griner. Bare ikke for mye 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Del Skrevet 12. juni 2024 Isadora eller makeup mekka sine de tester ikke på dyr heller Anonymkode: b34dc...b27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Del Skrevet 12. juni 2024 L'Oréal Paris Air Volume Mega Mascara Waterproof! Koster under 189,-. Svir ikke på mine sensitive øyne. Jeg får fine buede vipper. Og de kan fjernes med varmt vann eller sminkefjerner om du foretrekker det. Anonymkode: 6778c...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 14.01): https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/maybelline-lash-sensational-sky-high-mascara Har lett etter den perfekte mascara i flere år, en som har god pris, bygger og sitter godt. Jeg har øyne som renner lett så det utelukker de fleste. Maybelline Sky High mascara fyller alle krav. Den er lett å legge og sitter godt. Den vannfaste sitter så godt at du kan dykke under vann med den. Jeg har stått i dusjen og gnidd meg i øynene og den satt fremdeles. Så testet den som ikke er vannfast, den sitter som andre vannfaste er sovefast, men lett å fjerne. Anonymkode: f2fa4...1c4 Er enig i at den er fantastisk utseendemessig, men den drysser noe grusomt.... Latterlig dårlig kvalitet sånn sett. Anonymkode: 90ab3...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Del Skrevet 13. juni 2024 L'oreal telescopia false lash er min favoritt. Før var det den røde (tror det var den røde?) fra L'Oréal men den slutta de å selge så da måtte jeg finne ny og denne er den som er mest lik den gamle. Anonymkode: dce6a...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #20 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er enig i at den er fantastisk utseendemessig, men den drysser noe grusomt.... Latterlig dårlig kvalitet sånn sett. Anonymkode: 90ab3...7ef Aldri opplevd ett eneste dryss fra denne, den sitter som støpt. Anonymkode: f2fa4...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå