Gå til innhold

Trenger menns perspektiv her.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du,som mann, skal ha et friends with benefits opplegg med en dame. Hvordan forholder du deg til det? Hva er do’s and don’ts? 

Jeg spør fordi jeg lurer på hvor streken går ang følelser. Jeg tror han jeg driver med har følelser for meg. 

Anonymkode: 660e2...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du,som mann, skal ha et friends with benefits opplegg med en dame. Hvordan forholder du deg til det? Hva er do’s and don’ts? 

Jeg spør fordi jeg lurer på hvor streken går ang følelser. Jeg tror han jeg driver med har følelser for meg. 

Friends with benefits funker helt til en har fått følelser for den andre og følelsene ikke gjengjeldes. Da er det over, egentlig. 

Du må jo bare snakke med han og spørre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke så opptatt av do's and dont's, det hemmer for min del ofte relasjonen mer enn det bidrar. Men andre ville jo føle mer frihet og trygghet grunnet rammer. Det eneste jeg kan tenke meg er å ikke være hverandres +1 i typiske settinger hvor man kan få eksterne impulser om at man sees som et par. 

Det viktigste for meg er at vi er åpne og kommuniserer med hverandre, og er ærlige hvis noe endrer seg. Om jeg hadde samme mistanker som deg så hadde jeg tatt det opp direkte. 

Anonymkode: 5840a...737

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er mer en pretty boy eller alphas som burde svare på det og ikke den alminnelig mannen…

friends with benefits er nok for luksus for oss vanlige menn så tror neppe Det gjelder oss og derfor ikke har svaret 

Anonymkode: 511f1...5d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror dette er mer en pretty boy eller alphas som burde svare på det og ikke den alminnelig mannen…

friends with benefits er nok for luksus for oss vanlige menn så tror neppe Det gjelder oss og derfor ikke har svaret 

Jeg er i 40åra, delt samvær, vgs som høyeste fullførte utdanning, middels til lav inntekt. Vil si jeg er ganske alminnelig, jeg har hatt to friends with benefits siste fire år. Og jeg skilte meg ikke spesielt ut fra damenes generelle smak i menn. Ikke er jeg spesielt bedre utstyrt heller 😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I hvert fall ikke en dame som legger mer i det en hva det er. Jeg er ikke interessert i snaper, meldinger, følge deg på insta osv.

Ren «booty call». Kort, konkret og uten masse kontakt utenom.

Anonymkode: d4b32...cdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I hvert fall ikke en dame som legger mer i det en hva det er. Jeg er ikke interessert i snaper, meldinger, følge deg på insta osv.

Så en fuck friend, eller elskerinne som det het i gamle dager. Det skiller seg fra fwb som ts spør om.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fwb tolker jeg som at dere allerede var venner, og har gitt hverandre fordeler? Alle vet jo at mannlige venner, allerede har følelser. Han vil godta smuler, og alt som ligner på et forhold. Vil du ikke dette, så er det din oppgave å avslutte det. 

Anonymkode: ab57a...192

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fwb tolker jeg som at dere allerede var venner, og har gitt hverandre fordeler? Alle vet jo at mannlige venner, allerede har følelser. Han vil godta smuler, og alt som ligner på et forhold. Vil du ikke dette, så er det din oppgave å avslutte det. 

Anonymkode: ab57a...192

Det er så interessant hvordan anekdotiske bevis fra ens egne erfaringer, annenhånds opplevelser etc. ender som vedtatte sannheter. At en av partene allerede har følelser kan vel så gjerne gjelde motsatt vei. Hva som utvikler seg underveis har man ikke garantier for, men det er et av områdene man må kreve full åpenhet og ærlighet fra hverandre på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Trist at det blir sett på som en luksus å ligge rundt i dagens samfunn, den sanne luksusen er når man har en snill og god dame som ser på deg med kjærlighet i øynene på en helt vanlig torsdag ettermiddag.  

Anonymkode: 30fb0...fce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

For meg henger sex og følelser så tett sammen, at et slik opplegg bare blir vanskelig. Umulig for meg å ha sex uten å være i et forhold.

Ser også mange andre sliter med det. Intensjonene er gode, de vil bare være venner og ha sex sammen for moro skyld. Men så skjer det noe når man "bare" er venner og begir seg ut på aktiviteter som er det aller mest intime og nære man kan komme et annet menneske. Da har man krysset en grense, og man er ikke lenger bare venner. Det er noe mer.

Mitt råd til deg som vurderer å drive med FWB. Ikke gjør det. Det blir så lett bare et rot av følelser og kanskje et havarert vennskap.

Anonymkode: 0bc61...8fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Håper du blir far snart og må betale myyye i bidrag!

Anonymkode: 8c494...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...