AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Noen som skal ut å reise i helga å er stresset på om det blir stengte flyplasser? Anonymkode: d29c2...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg kan aldri tenke meg at de stenger en flyplass som Flesland Bergen mer enn tre timer. Det vil fort bli samfunnskritisk. Men med så mange som er varslet i uttak der, er stengt flyplass konsekvensen. Skal også fly i helga, men det er min «trøst». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Del Skrevet 11. juni 2024 Skal reise til uka og bekymrer meg ikke i det hele tatt. Regner med streiken stoppes ganske raskt om det skulle gå så langt. Anonymkode: c0964...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 Får besøk fra USA på torsdag og skal videre til Lofoten søndag, så litt nervøs er jeg, men regner med det går greit Anonymkode: 922c4...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Del Skrevet 11. juni 2024 reiseglad skrev (2 timer siden): Jeg kan aldri tenke meg at de stenger en flyplass som Flesland Bergen mer enn tre timer. Det vil fort bli samfunnskritisk. Men med så mange som er varslet i uttak der, er stengt flyplass konsekvensen. Skal også fly i helga, men det er min «trøst». Enig Anonymkode: faa07...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå