Bringebærsyltetøy Skrevet 22. juni 2024 #181 Del Skrevet 22. juni 2024 Bombasi skrev (58 minutter siden): Jeg klarer ikke se på kamper som vises på NRK. Jeg synes det er absurd at kommentator Christian Nilssen enda kommenterer fotball. Som Liverpool-fan klarer jeg ikke overse hva han står for rundt Hillsborough og Liverpool. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/K3La8G/en-journalist-i-england-ville-ha-faatt-sparken-umiddelbart Hyggelig med flere Liverpool fans 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 22. juni 2024 #182 Del Skrevet 22. juni 2024 Ok, nå begynner jeg å stresse pga. Skottland. Hvis de slår Ungarn i morgen, er det mulig at de ikke går videre likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #183 Del Skrevet 23. juni 2024 Bringebærsyltetøy skrev (10 timer siden): Ok, nå begynner jeg å stresse pga. Skottland. Hvis de slår Ungarn i morgen, er det mulig at de ikke går videre likevel? Ikke helt sikkert , men sjansen er over 50% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #184 Del Skrevet 23. juni 2024 Bombasi skrev (11 timer siden): Jeg klarer ikke se på kamper som vises på NRK. Jeg synes det er absurd at kommentator Christian Nilssen enda kommenterer fotball. Som Liverpool-fan klarer jeg ikke overse hva han står for rundt Hillsborough og Liverpool. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/K3La8G/en-journalist-i-england-ville-ha-faatt-sparken-umiddelbart Jeg pleier å skru av lyden, kommentering er irriterende uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #185 Del Skrevet 23. juni 2024 Skottland var usedvanlig svake nå. De har jo en god sjans til å gå videre med seier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 23. juni 2024 #186 Del Skrevet 23. juni 2024 Tyskland og Sveits spiller 1-1 Ungarn slår Skottland 1-0 etter og ha skåret vinnermålet ni minutter på overtid Tyskland og Sveits videre Ungarn blir mest sannsynligvis ikke blant de fire beste treerne, jeg tror de har for dårlig målforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 23. juni 2024 #187 Del Skrevet 23. juni 2024 Heiet på Skottland, men de fortjente ikke å gå videre. De var helt elendige i dag. Når jeg ser hvor mye målet betydde for Ungarn, håper jeg virkelig at de får mulighet til å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni 2024 #188 Del Skrevet 25. juni 2024 Imponerende av Østerrike som vinner sin gruppe foran Frankrike og Nederland. Synes egentlig Frankrike har vært skuffende, de er videre men har ikke vært imponerende Uflaks for Kroatia i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. juni 2024 #189 Del Skrevet 25. juni 2024 I dag må England vise at de har noe i EM å gjøre, og da må Slovenia slås. De store stjernene må ta ansvar og begynne å score mål. 🦁🦁🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juni 2024 #190 Del Skrevet 25. juni 2024 Heia Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. juni 2024 #191 Del Skrevet 25. juni 2024 Kan Østerrike og Sveits overaske i år? Kanskje går en av de til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2024 Forfatter #192 Del Skrevet 25. juni 2024 England 🥱 Fytti for en kjedelig forestilling, nok engang. 3 avslutninger på 75 minutter. Og denne gang mot Slovenia, et lag de bør overkjøre ganske greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juni 2024 #193 Del Skrevet 25. juni 2024 Spennende mellom Danmark og Serbia. Men står fortsatt 0-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juni 2024 #194 Del Skrevet 25. juni 2024 Danmark er videre i EM og skal møte Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 25. juni 2024 #195 Del Skrevet 25. juni 2024 Fy faen så mye dårlige kamper. Og det mest tragiske oppi det hele er at Norge ikke er i nærheten av å være gode nok for å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 25. juni 2024 #196 Del Skrevet 25. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (23 minutter siden): Spennende mellom Danmark og Serbia. Men står fortsatt 0-0 Kanskje spennende, men du verden då dårlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni 2024 #197 Del Skrevet 25. juni 2024 England har vært ekstremt skuffende Danmark og Slovenia videre uten og vinne en eneste kamp. Det i seg selv er imponerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni 2024 #198 Del Skrevet 25. juni 2024 (endret) Jeg tror den kommende åttendels finalen mellom Tyskland og Danmark, er første møte mellom landene i EM siden EM finalen i 1992. Endret 25. juni 2024 av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni 2024 #199 Del Skrevet 26. juni 2024 Odhrán Ó Máille skrev (14 timer siden): England har vært ekstremt skuffende Danmark og Slovenia videre uten og vinne en eneste kamp. Det i seg selv er imponerende. De har jo ikke tapt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni 2024 #200 Del Skrevet 26. juni 2024 Odhrán Ó Máille skrev (14 timer siden): Jeg tror den kommende åttendels finalen mellom Tyskland og Danmark, er første møte mellom landene i EM siden EM finalen i 1992. Nei , de møttes i Euro i 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå