Ludovica- Skrevet 2. juli 2024 #321 Del Skrevet 2. juli 2024 Er så lei Portugal og Ronaldo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. juli 2024 #322 Del Skrevet 2. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Det kommer han aldri til å innse, han kommer til å springe rundt på banen med rullator som 80 åring, i den tro at han fortsatt er best. Manageren må jo innse det og ikke ta han ut på landslaget lengre. Men han tør vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. juli 2024 #323 Del Skrevet 2. juli 2024 Ludovica- skrev (39 minutter siden): Er så lei Portugal og Ronaldo. Satser på at Frankrike får de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #324 Del Skrevet 2. juli 2024 9 hours ago, DelvisPresley said: Jeg har alltid vært en stor Ronaldo-fan. Fulgt med på han hele karrieren, selv etter at han forlot mitt Manchester Utd (både i 09 og 22). Men nå må han innse at han ikke lenger er best. Han kan ikke ta alle frisparkene og alle straffene. Kan ikke spille alle kampene bare fordi han skal ha målet sitt og få scoret i 6 forskjellige EM. Han er 39 år og kaptein. Da kan man ikke strigråte og få trøst fordi man bommet på straffe. Det er noe som kan aksepteres fra unge, talentfulle spillere. Ikke kapteinen og lederen. Fyren er ferdig på toppnivå, men nekter å innse det. Han utviser dårlig lederskap ved å sette seg selv først hele tiden. Nå lever han på gamle meritter og navnet, mens bedre spisser sitter på benken. På tide å slutte på landslaget nå. Allerede da han startet i Real Madrid år for 15 år siden var han den dårligste frisparktakeren av alle som tok frispark. Men han krevde å få ta frispark likevel og trenerne godtok det. Og de som ikke så på kampene kunne lett bli lurt til å tro han var en god frisparktaker siden det kun er målene han scorer som blir postet på Instagram og på høydepunkter i sportssendingene. Alle gangene han bommer blir jo ikke postet på Instagram. Synes det hadde vært legitimt å gråte om han faktisk ga alt for laget, men ikke klarte å få mål. Men når han krever å få ta frispark fordi prioriterer klikk på Instagram over at landslaget han spiller på går videre i EM så blir det for dumt å gråte. Da gråter han ikke fordi han bryr seg om laget, men fordi han bryr seg om klikkene på Instagram. Anonymkode: ea1fd...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #325 Del Skrevet 2. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Allerede da han startet i Real Madrid år for 15 år siden var han den dårligste frisparktakeren av alle som tok frispark. Men han krevde å få ta frispark likevel og trenerne godtok det. Og de som ikke så på kampene kunne lett bli lurt til å tro han var en god frisparktaker siden det kun er målene han scorer som blir postet på Instagram og på høydepunkter i sportssendingene. Alle gangene han bommer blir jo ikke postet på Instagram. Synes det hadde vært legitimt å gråte om han faktisk ga alt for laget, men ikke klarte å få mål. Men når han krever å få ta frispark fordi prioriterer klikk på Instagram over at landslaget han spiller på går videre i EM så blir det for dumt å gråte. Da gråter han ikke fordi han bryr seg om laget, men fordi han bryr seg om klikkene på Instagram. Anonymkode: ea1fd...cb7 Edit: Av alle som tok frispark i de store ligaene i Europa. Han var den dårligste frisparktakeren av alle som tok regelmessig frispark i de store ligaene i Europa. Ronaldo var en volumskytter som kun fikk mål på frispark fordi han skjøt enormt høyt antall frispark. Men prosenten som gikk i mål var lavest av alle frisparktakerne i de store ligaene. Anonymkode: ea1fd...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. juli 2024 #326 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Allerede da han startet i Real Madrid år for 15 år siden var han den dårligste frisparktakeren av alle som tok frispark. Men han krevde å få ta frispark likevel og trenerne godtok det. Og de som ikke så på kampene kunne lett bli lurt til å tro han var en god frisparktaker siden det kun er målene han scorer som blir postet på Instagram og på høydepunkter i sportssendingene. Alle gangene han bommer blir jo ikke postet på Instagram. Synes det hadde vært legitimt å gråte om han faktisk ga alt for laget, men ikke klarte å få mål. Men når han krever å få ta frispark fordi prioriterer klikk på Instagram over at landslaget han spiller på går videre i EM så blir det for dumt å gråte. Da gråter han ikke fordi han bryr seg om laget, men fordi han bryr seg om klikkene på Instagram. Anonymkode: ea1fd...cb7 Han har alltid vært ekstremt oppskrytt på frispark. Men den første tiden i Manchester United var han nokså god. Sikkert ikke veldig effektiv, men hadde en god del flotte frisparkmål. Husker at jeg selv var med på hypen om at han var en god frisparkskytter. Jeg leste at han har scoret 1 frisparkmål i EM og VM-sammenheng. Og han har hatt ca 60 forsøk. Det sier veldig mye. Kun 1 mål mer enn jeg ville hatt på 60 forsøk😆 Gråtinga i går er jeg sikker på kom av personlige grunner, og ikke fordi han svek laget. De hadde tross alt 15 minutter igjen å spille. Det var ikke slik at bommen hans sendte Portugal ut av EM. Han ville så gjerne bli den eneste spilleren som har scoret i 6 EM (selv om han allerede er den eneste som har scoret i 5), og han innså at dette var siste sjansen. Regner med at dette er hans siste dans på landslaget. Det burde det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #327 Del Skrevet 2. juli 2024 Forferdelig at TV skal plage oss andre med så mye dritt. Hater fotball Anonymkode: e74e9...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. juli 2024 #328 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forferdelig at TV skal plage oss andre med så mye dritt. Hater fotball Anonymkode: e74e9...75c Må du se på? Og attpåtil kommentere i en tråd på KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 2. juli 2024 #329 Del Skrevet 2. juli 2024 Slik blir det: 1/4 nr 1 (kjent): SPA v TYS. Spania vinner 1/4 nr 2 (kjent): POR v FRA: Frankrike vinner 1/4 nr 3: NED v ØST: Østerrike vinner 1/4 nr 4: ENG v SVE: England vinner Semi nr 1: Spania V Frankrike. Spania vinner Semi nr 2: England V Østerrike. England vinner. Og Spania vinner finalen. Case closed. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. juli 2024 #330 Del Skrevet 2. juli 2024 BlackSunshine skrev (9 timer siden): Slik blir det: 1/4 nr 1 (kjent): SPA v TYS. Spania vinner 1/4 nr 2 (kjent): POR v FRA: Frankrike vinner 1/4 nr 3: NED v ØST: Østerrike vinner 1/4 nr 4: ENG v SVE: England vinner Semi nr 1: Spania V Frankrike. Spania vinner Semi nr 2: England V Østerrike. England vinner. Og Spania vinner finalen. Case closed. haha! Østerrike har vært overhypet og det så vi i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 3. juli 2024 #331 Del Skrevet 3. juli 2024 12 hours ago, DelvisPresley said: Østerrike har vært overhypet og det så vi i dag. Mulig. Har bare vurdert det jeg har sett på TV. De har vært disiplinerte og aggressive. I går var det bare flaut. Sabitzer burde vært byttet ut etter 1. omgang. Maken til dårlig prestasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 3. juli 2024 #332 Del Skrevet 3. juli 2024 Demirol bør være ferdig i EM. Som om en spiller fra Østerrike hadde gjort nazi-hilsen. Tyrkiske Merih Demiral med kontroversiell «ulvehilsen» etter to scoringer mot Østerrike (vg.no) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #333 Del Skrevet 3. juli 2024 On 7/2/2024 at 1:10 PM, DelvisPresley said: Han har alltid vært ekstremt oppskrytt på frispark. Men den første tiden i Manchester United var han nokså god. Sikkert ikke veldig effektiv, men hadde en god del flotte frisparkmål. Husker at jeg selv var med på hypen om at han var en god frisparkskytter. Jeg leste at han har scoret 1 frisparkmål i EM og VM-sammenheng. Og han har hatt ca 60 forsøk. Det sier veldig mye. Kun 1 mål mer enn jeg ville hatt på 60 forsøk😆 Gråtinga i går er jeg sikker på kom av personlige grunner, og ikke fordi han svek laget. De hadde tross alt 15 minutter igjen å spille. Det var ikke slik at bommen hans sendte Portugal ut av EM. Han ville så gjerne bli den eneste spilleren som har scoret i 6 EM (selv om han allerede er den eneste som har scoret i 5), og han innså at dette var siste sjansen. Regner med at dette er hans siste dans på landslaget. Det burde det være. Meg du siterte. Trodde selv lenge at Ronaldo var en god frisparkskytter nettopp fordi han har flotte frisparkmål. Lett å la seg lure, man husker som oftest målene som scores og ikke alle bommene. I tillegg er det mange inkludert meg som liker å se på høydepunkter og der har Ronaldo mange nettopp fordi han har skutt så enormt mange frispark mot mål. Men bommene kommer jo ikke på høydepunktene. Har gått på samme fellen med andre spillere også som har svært gode høydepunkter, men som sløser enormt med sjanser for å få til disse høydepunktene. Anonymkode: ea1fd...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 3. juli 2024 #334 Del Skrevet 3. juli 2024 Kjedelig uten fotball 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #335 Del Skrevet 3. juli 2024 DelvisPresley skrev (På 2.7.2024 den 13.10): Han har alltid vært ekstremt oppskrytt på frispark. Men den første tiden i Manchester United var han nokså god. I United fikk han øve seg på bekostning av alle de andre, det var kalkulert. Den beste perioden hadde han i Real Madrid, det var et par sesonger hvor han hadde et helt spesielt skudd, muligens skyldtes det den ballen de brukte den gangen. Nå er han middelmådig. Men det at han framstod bedre enn han var, er det samme for Kevin DeBruyne. Alle tror han er genial på bakromspasninger, men tell alle forsøkene så er han ikke lenger like genial. Han er best, derfor er han den som skal slå disse pasningene. Da blir det nødvendigvis noen geniale treff innimellom. Men genial er han ikke, bare bedre enn de andre. Anonymkode: e0f76...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. juli 2024 #336 Del Skrevet 3. juli 2024 Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): Kjedelig uten fotball 😕 Hehe, jeg syntes derimot det var godt med en pausedag. 😅 Rekker å glede meg til fredagens kamper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. juli 2024 Forfatter #337 Del Skrevet 5. juli 2024 To gode kamper i dag. På papiret visstnok. Spania - Tyskland Portugal - Frankrike I en ideell verden burde dette blitt fyrverkeri. Men i typisk EM-2024 blir det vel sjansefattig og 1-0 etter et selvmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 5. juli 2024 #338 Del Skrevet 5. juli 2024 Hvem heier dere på i kveld? Jeg heier på Tyskland, men tror at Spania tar det. Heier på Frankrike fordi jeg er lei av drama queen Ronaldo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RealistiskDot Skrevet 5. juli 2024 #339 Del Skrevet 5. juli 2024 Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): Hvem heier dere på i kveld? Jeg heier på Tyskland, men tror at Spania tar det. Heier på Frankrike fordi jeg er lei av drama queen Ronaldo. Heier på Spania og Portugal. Håper Ronaldo blir benka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. juli 2024 #340 Del Skrevet 5. juli 2024 Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): Hvem heier dere på i kveld? Jeg heier på Tyskland, men tror at Spania tar det. Heier på Frankrike fordi jeg er lei av drama queen Ronaldo. Jeg heier på Spania og Frankrike, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå