AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Noen som har erfaringer? Min opplevelse av det jeg leser er at det er fortsatt en uberørt perle i følge norske nettsteder. Men når jeg begynner å lese litt fra utenlandske forum så er det ekstremt mye turister og overpriset. Jeg kjenner ingen med personlige erfaringer heller. I vårt tilfelle så vurderer vi ksamil, Saranda eller Vlore. Anonymkode: 5889f...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg har bare vært i Tirana og området rundt. Det er seks år siden. Dette var utenfor norsk og europeisk feriesesong, så ikke alt for mye turister. Mange perler, også i fjellene. Anonymkode: 00d95...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Del Skrevet 11. juni 2024 My fint og veldig billig. Var der tidligere i år. Anonymkode: 02275...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 Var i Saranda for to år siden, helt supert. Billig eller dyrt, begge alternativene finnes. Mye å se og gjøre også Anonymkode: b591d...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg har vært i Himare. Det er noen år siden, men da var det ihvertfall et hyggelig sted. Mens jeg fikk inntrykk av at Saranda var overturistifisert og charterifisert. Anonymkode: 79895...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Del Skrevet 11. juni 2024 Har vært i Durres og det kan virkelig anbefales! Var på et beach resort billig og bra, men maten der nede har generelt et mye lavere nivå enn feks Hellas, spania og Italia Anonymkode: 333d5...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Del Skrevet 12. juni 2024 Takk for svar alle. Ser ut som det blir Albania. Greit å få testet ut det landet også Anonymkode: 5889f...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå