Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid etter festeblødning har stoppet begynner kroppen å lage hCG?🤔🤔🤔

Anonymkode: 5744f...3ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (18 timer siden):

Det var ingen tvil om at jeg opplevde festeblødning da jeg fikk det. På 9 dpo fikk jeg plutselig et tørk med helt knall rødt blod etter jeg hadde tisset. Tørket meg febrilsk videre, men da kom det ikke noe mer. To dager senere fikk jeg svak positiv g-test.

Skal nevnes at jeg har blitt gravid tilsammen 8 ganger, og bare denne ene gangen har jeg fått noe blod som lignet på festeblødning. Så det er nok ikke veldig vanlig å få.

Jeg hadde festeblødning rundt 9-10 dpo med førstemann og den lignet veldig på bildene til ts, så det må ikke være knallrødt blod heller 😊 Husker det så godt fordi jeg var såå stressa, håpte det var festeblødning, hvis ikke hadde jeg dratt til lege og sjekket om noe var galt 😅

Anonymkode: e35e5...c7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kroppen starter hcg produksjon så snart egget er festet.  Hvor mange dager det tar før man får utslag på test kan varierer litt. 

Anonymkode: 16ecc...ce1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg hadde festeblødning rundt 9-10 dpo med førstemann og den lignet veldig på bildene til ts, så det må ikke være knallrødt blod heller 😊 Husker det så godt fordi jeg var såå stressa, håpte det var festeblødning, hvis ikke hadde jeg dratt til lege og sjekket om noe var galt 😅

Anonymkode: e35e5...c7f

Husker du hvor mange dager etter du sluttet å blø, som du fikk positiv test? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ofte 2-5 dager

AnonymBruker
Skrevet

Idag er jeg ca 7-8 dpo og negativ test (noe jeg forventet) har fått positiv 9 og 19 dpo med de 3 andre barna mine. Jeg har minimalt med symptomer, litt murringer å noe små kvalme av og på, vondt i hode, men ikke noe store greier. Vet ikke helt om jeg har troa på at dette er mnd, men vi får se☺️ fortsatt null spotting og tappen er høyt oppe, avflatet, hard utenpå myk inne, lukket. Og forstøver vendt. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå 9 og 10 dpo... Hehe. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok en lh eggløsning test idag for å sjekke om det i det hele tatt var en strek der. Fra eggløsning til IKM så pleier jeg aldri å ha en sterkere strek enn en skygge. Så dette var noe nytt. 

IMG_3395.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tok en lh eggløsning test idag for å sjekke om det i det hele tatt var en strek der. Fra eggløsning til IKM så pleier jeg aldri å ha en sterkere strek enn en skygge. Så dette var noe nytt. 

IMG_3395.jpeg

Trenger dessverre ikke bety noe - man har ulik mengde lh i kroppen hele syklusen og det kan variere fra syklus til syklus.   Dersom en LH test slår ut pga hcg, vil en hcg test slå ut også. 

Anonymkode: 16ecc...ce1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering!

10 dpo, fortsatt negativ test. Føler ingen symptomer heller bortsett bra litt murringer. Så regner med at jeg ikke er gravid. :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 19.04):

Oppdatering til dere som følger eller som kanskje er i samme situasjon som meg. 

Jeg har nå sluttet å spotte. Så får vi se hva som skjer imorgen. ☺️

Var du gravid? Hvor mange dager spottet du og hvor mange dager etter første dag med blødning testet du? 

Anonymkode: 7a386...bf3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var du gravid? Hvor mange dager spottet du og hvor mange dager etter første dag med blødning testet du? 

Anonymkode: 7a386...bf3

Jeg var ikke det🥹 mensen kom 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...