AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg ble veldig våt sist jeg hadde sex (mere en normalt), opplevde dette noen ganger da jeg var yngre også. Men er det sånn at man kan bli for våt? Eller syns du det er veldig deilig? Anonymkode: 13385...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Del Skrevet 11. juni 2024 Dette lurer jeg også på 😅 Kjæresten gjør meg kåt 24/7. Om han tar meg surprise bakfra på badet når vi pusser tennene for eksempel så kan det renne nedover lårene mine. Når jeg rir han renner det fittesaft nedover ballene hans og i rompesprekka 😅🙈 Han bedyrer at han elsker det og at det er sexy. Jeg er mer i tvil og har tilbydd meg å tørke og styre underveis. Anonymkode: 3c0ee...31b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Del Skrevet 11. juni 2024 Ja og nei. Kvinner har høyst forskjellig nivå av glid i fittesaften. Noen er plaskvåte, men det glir dårlig. Andre er mye mindre våte, men glideevnen er formidabel. Anonymkode: 32b11...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 Heller veldig våt enn veldig tørr, tenker jeg. Teknisk sett betyr det ikke noe om man blir veldig våt, og jeg vil tro de fleste menn synes det er flott, fordi det er et tydelig tegn på kåthet og lyst, men om man synes det er ekkelt slik at det tar bort fokuset på nytelsen, kan det jo bli en utfordring. Anonymkode: 7c83e...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Del Skrevet 11. juni 2024 For mannen min kan jeg aldri bli våt nok, han elsker at jeg blir våt! Anonymkode: 1c2f2...0da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Del Skrevet 11. juni 2024 Tror ikke det er helt uvanlig, derimot ble jeg veldig overrasket over at ei kvinne på 60 blir klissvåt. Her er det vel heller tørkesommer som gjelder.. Anonymkode: 2db2f...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #7 Del Skrevet 11. juni 2024 For min egen del så ja, jeg kan bli for våt. Opplever at jeg får mindre nytelse hvis det er veldig vått derinne Anonymkode: b4773...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #8 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke det er helt uvanlig, derimot ble jeg veldig overrasket over at ei kvinne på 60 blir klissvåt. Her er det vel heller tørkesommer som gjelder.. Anonymkode: 2db2f...5a3 Jeg lurer på når min kvinne på 55, skal slutte å bli plaskvåt. Forbauser meg ikke om hun er det som 60 også. Ts; det kan bli for vått, men det er null stress å tørke av oss innimellom. For oralsex og fingring er det bare herlig. Anonymkode: 13def...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #9 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg synes som kvinne at det blir for lite friksjon om jeg er veldig våt. Jeg har ekstremt god glid generelt, men under eggløsning er det så utrolig MYE saft (kanskje er det utflod man er kjent for å ha under eggløsning pga enklere glid for sædceller, men jeg har aldri merka noe til utflod), så jeg føler han bare seiler av sted inni der. Jeg bruker bekkenbunn aktivt under sex, og vanligvis er det deilig og stramt når vi har sex. Min mann synes derimot det er deilig og stramt når jeg er på mitt våteste også, og han liker lyden av av hvor våt jeg blir, og han liker følelsen av å få det på seg f.eks når jeg rir. Anonymkode: 4263e...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #10 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): så jeg føler han bare seiler av sted inni der. Jeg bruker bekkenbunn aktivt under sex, og vanligvis er det deilig og stramt når vi har sex. Seile avsted, var gjenkjennelig. Jeg har i tillegg lav følsomhet i penis, så med mindre jeg har tatt en pille, så kan jeg miste ereksjonen når det blir for mye seiling. Heldigvis har vi et større spekter enn bare piv å spille på. Anonymkode: 13def...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #11 Del Skrevet 11. juni 2024 Utelukkende positivt. Opphissende syn og veldig deilig følelse! Anonymkode: 5181a...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #12 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg er kvinne som blir veldig våt veldig fort. Stort sett er det positivt! Mange menn elsker det. Blir det for lite friksjon så er det bare å tørke litt. De gangene det har vært et problem har skyldtes dårlig kommunikasjon, rett og slett. Har opplevd å ikke være mentalt kåt, men allikevel veldig våt, så partner har dundret på i tro om at orgasme er like rundt hjørnet. Lærte fort å gi beskjed om hvordan min kropp fungerer, for å si det sånn 😂 Anonymkode: edf60...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. juni 2024 #13 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ble veldig våt sist jeg hadde sex (mere en normalt), opplevde dette noen ganger da jeg var yngre også. Men er det sånn at man kan bli for våt? Eller syns du det er veldig deilig? Anonymkode: 13385...b32 Supert😉Jeg elsker konturene, lyden, smaken og lukten av varmt vått underliv❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 12. juni 2024 #14 Del Skrevet 12. juni 2024 Bare positivt i min bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. juni 2024 #15 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg sleiket en venninne og ble klissvåt i ansiktet, det var ganske digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Del Skrevet 12. juni 2024 Det er bare å tørke litt, så det er et ikke-problem. Anonymkode: b0505...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Del Skrevet 12. juni 2024 Blir sinnsykt våt å de mennene jeg har vært med har ELSKET det Anonymkode: a67bc...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. juni 2024 #18 Del Skrevet 12. juni 2024 Elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Blir sinnsykt våt å de mennene jeg har vært med har ELSKET det Anonymkode: a67bc...03e Klart,liker han å slikke så kan det ikke bli bedre. Anonymkode: 15fd1...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 14. juni 2024 #20 Del Skrevet 14. juni 2024 Vått er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå