Gå til innhold

Hvorfor holder en ff kontakt over flere år når jeg hele tiden følelsen av at jeg ikke er bra nok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Hvis de uansett ikke liker meg? Eller er det noe pga min dårlige selvtillit jeg har dratt frem eget hode? 

Etter mer enn 3 år med kontakt litt sex innimellom har jeg aldri hørt ett kompliment. Men tar alltid kontakt hvis det går mer enn to uker. Veldig på når han er kåt noe som jeg forstår men hvorfor meg når det fins så mange andre flotte slanke kvinner der ute? Jeg er type 18 år eldre og lubben😂. Men er impulsiv og leken da. Blid og sprudlende er jeg. Fnisete barnslig noen ganger. Ung til sinns.

Kan det være det som drar han tilbake gang på gang? 

Anonymkode: 9d195...1a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær noens gratis hore, hvem bryr seg om hvorfor han kommer tilbake for å knulle, han kommer for å knulle uten krav og forpliktelser, du trenger ikke å åpne døra for ham der for å føle det bedre med deg selv 

Anonymkode: c74fa...6d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel ikke så veldig god tilgang på damer som er noe særlig mer attraktiv enn deg. Også er du jo tydeligvis villig til å stille opp når han er kåt og villig til å senke kravene sine til utseende for å få seg noe. 

Ut fra det du beskriver om deg selv så er vel dette det mest plausible.

Anonymkode: d9bcb...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig så kommer han tilbake fordi han vet han får seg noe.

Anonymkode: d49d2...40f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hen gjør det vel for å få ligge innimellom? Samtidig som hen ikke er hyggeligere enn nødvendig, så du ikke skal få falske forhåpninger om at det er noe mer. Dersom du liker liggingen og har utbytte av det, så er det bare å kjøre på 😊 Dersom du egentlig ønsker noe mer, tror jeg det er best for deg å avslutte dette og gå videre. 

Anonymkode: ae73c...e9a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Hvis de uansett ikke liker meg? Eller er det noe pga min dårlige selvtillit jeg har dratt frem eget hode? 

Etter mer enn 3 år med kontakt litt sex innimellom har jeg aldri hørt ett kompliment. Men tar alltid kontakt hvis det går mer enn to uker. Veldig på når han er kåt noe som jeg forstår men hvorfor meg når det fins så mange andre flotte slanke kvinner der ute? Jeg er type 18 år eldre og lubben😂. Men er impulsiv og leken da. Blid og sprudlende er jeg. Fnisete barnslig noen ganger. Ung til sinns.

Noen menn har problemer med å snakke om følelser, inkludert å gi komplimenter. Det er helt sikkert ikke deg, men han som har et problem her. Dersom du er interessert i å ha ham som FF, så fortsett med det og kos deg. Men er du ute etter en som klarer å sette pris på deg både fysisk og verbalt, kanskje noe mer enn enn FF, så dropp ham og finn deg en annen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (6 timer siden):

Noen menn har problemer med å snakke om følelser, inkludert å gi komplimenter. Det er helt sikkert ikke deg, men han som har et problem her. Dersom du er interessert i å ha ham som FF, så fortsett med det og kos deg. Men er du ute etter en som klarer å sette pris på deg både fysisk og verbalt, kanskje noe mer enn enn FF, så dropp ham og finn deg en annen.

Vet ikke om jeg vil ha noen annen FF da måtte det bli kjæreste i såfall og det har jeg ikke klart å finne så langt. 

Men han er alltid noe trygt for meg å komme tilbake til når det gjelder kroppskontakt da.Vi har hatt mye moro seksuelt. Nesten aldri hatt sex i en seng da for å gi ett stikk ord. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

han vil vel knulle?

Anonymkode: c15f6...239

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

han vil vel knulle?

Anonymkode: c15f6...239

Greit nok det men har de ingen standard å hva en knuller lissom? Jeg må jo like personen og føle meg tiltrukket av dem og syns det er kjekke og sexye. Gjelder det ikke menn det?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit nok det men har de ingen standard å hva en knuller lissom? Jeg må jo like personen og føle meg tiltrukket av dem og syns det er kjekke og sexye. Gjelder det ikke menn det?

ts

I mye mindre grad. Eller de tenker omvendt. Dersom de får knulle deg, så gjør det at de synes de at du er tiltrekkende og sexy. Alle som er villige til uforpliktende sex, er sexy i deres øyne.

Anonymkode: 15ed7...083

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ts

Det er ikke så nøye for endel menn, så lenge de får pult så spiller det lite rolle hvordan dama ser ut. 

Anonymkode: 25522...4d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ts

Nei.

Alle menn jeg kjenner har pult bare for å pule iblant.

Anonymkode: fde5f...765

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du må jo stille deg selv dette spørsmålet:

Hvorfor vil du  ha en mann som aldri gir deg kompliment og bruker deg som sikkerstikk? Når det finnes så mange andre kjekke normale menn der ute? 🙄

• Hjerte 1
Skrevet

Du er noe å stikke pikken i og du sier ja. Ingenting galt i det så lenge dere begge liker ordningen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis dere er FF, så er det jo avklart at dere synes hverandre er ok for knulling?

Anonymkode: 8e9ab...3f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

ts

Nei.Menn har ingen standard. De tar hva som helst. Patetiske som de er.

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (21 minutter siden):

Nei.Menn har ingen standard. De tar hva som helst. Patetiske som de er.

Det gjør de ikke. Det er forkjell på å Være tiltrukket og ha følelser. 

Anonymkode: 47996...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...