AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Jeg har ikke vært singel mye av livet mitt. Jeg fant kjæresten min kort tid etter forrige forhold som varte i mange år. Jeg ville være singel en stund, men falt pladask og kunne ikke la vær å bli kjæreste med en flott fyr jeg var forelska i fordi det ikke passet inn i planen. Nå har vi vært sammen i noen år, og jeg tenker litt på det jeg har gått glipp av med å være singel, flørte, spennende sex med nye folk.. Når jeg var ut med venner i helga pratet jeg med en fyr, kjekk mann, og jeg tenkte at jeg hadde lyst å kysse han. Gjorde selvfølgelig ingenting, det ville jeg ikke gjort. Men det fikk meg til å tenke.. Er jeg sikker på at jeg vil slå meg til ro med kjæresten? Vi har et bra forhold, han er snill, vi har bra sex. Jeg synes ikke han er den mest sexy mannen, syntes han var mer sexy før, men han er veldig søt. Føler meg så slem når jeg tenker det, men det et vel også naturlig at det er svingninger? Om jeg kaster bort et bra forhold, for litt moro, for så å angre hadde jeg ikke tilgitt meg selv.. Hjelp? Anonymkode: 82ed2...90a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Nå er jeg i andre enden enn deg, og jeg ville ikke ha kastet bort det du har. Tilfeldig sex er i de aller, aller fleste tilfeller oppskrytt. Sex blir langt bedre med en partner man er glad i og kjenner godt, en som er glad i deg og som kjenner deg og din kropp godt også. Nå vet jeg ikke hvordan dine venners livssituasjon er, men er de fleste av dem i forhold og kanskje har barn også, så risikerer du å bli mye alene, måtte gå ut alene, treffe mange menn gjennom dating som du ser du ikke har nok tilfelles med og kanskje oppleve å bli utnyttet av. Når ferier og høytider kommer vil du ikke ha den som er der for å dele dem med deg, og mens andre drar på ferier må du kanskje dra alene eller føle at du er vedheng på andres ferie - om du ikke har andre single venner med felles ønsker for ferie. Det er naturlig at forhold går opp og ned, naturlig at det kan dukke opp noen du liker litt bedre enn andre selv når du er i et godt forhold. Men vær forsiktig så du ikke gjør noe du angrer. Ingen grunn til å avslutte noe som i utgangspunktet er så bra, bare for et tilfeldig ønske om å få kontakt med tilfeldige menn. Anonymkode: f8066...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Høres ut som du ønsker å bli singel, bedre å slå opp selv enn å være utro først. Anonymkode: d8c09...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som du ønsker å bli singel, bedre å slå opp selv enn å være utro først. Anonymkode: d8c09...3cf Det kommer ikke til å skje. Jeg er ikke utro. Ts Anonymkode: 82ed2...90a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Det er vel også en tanke om at jeg kanskje kan finne noe bedre.. Men jeg vet ikke hvorfor jeg tenker det, han er jo bra 😶 Ts Anonymkode: 82ed2...90a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #6 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel også en tanke om at jeg kanskje kan finne noe bedre.. Men jeg vet ikke hvorfor jeg tenker det, han er jo bra 😶 Ts Anonymkode: 82ed2...90a Du tenker vel det fordi du ikke er forelsket i ham mer. Anonymkode: d8c09...3cf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #7 Skrevet 11. juni 2024 Synes ikke noen fortjener å leve sammen med en som tenker "jeg kunne funnet noen bedre". Så lenge du har de tankene vil du gå deg litt fast i det og se hvor spennende de andre er, og tenke på hvilke "feil" han hjemme har. Best å gjøre det slutt før du lar deg fascinere av postmannen eller en kjekk kollega, MEN gresset er ikke grønnere. Ingen er superforelsket hele livet, men man blir oppriktig så glade i personen at man ikke vil være uten dem, eller så går man. Tilfeldig sex er bare bra for svært få, og etter en stund har du bladd gjennom de samme karene på tinder så mange ganger at du føler verden er tom for bra menn. Da vil du kanskje angre, men det høres ut som du trenger å være alene en stund og leve ut noen av disse tankene. Anonymkode: cac14...243 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #8 Skrevet 11. juni 2024 Nyforelskelsen varer jo ikke hele livet, jeg har selv kommet til et punkt i mitt eget forhold, hvor jeg har begynt å legge merke til at andre menn er kjekke. Frem til nå, så har jeg vært blind for å legge merke til andre menn. Jeg får derimot ikke tanker om at jeg ønsker et liv som singel, med tilfeldig sex, flørt og "hot girl summer". Jeg tenker heller ikke at gresset er grønnere på den andre siden. Jeg vet at jeg elsker samboeren min, og jeg vet også at det vil være perioder for forelskelsen dabber av, og så kommer det perioder hvor jeg føler meg stormende nyforelsket igjen. Gjør dere noe for å pleie kjærligheten? Er det lenge siden dere hadde noen dager borte fra hverandre? Litt savn kan være sunt, om det bare er for et par dager. Anonymkode: 32aba...3a3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #9 Skrevet 11. juni 2024 I et godt forhold, så er man ikke utkikk etter noe bedre. Det er ikke en konkurranse hvor frierne blir rangert etter hvor bra de er, og så bytter du de ut fortløpende etter hvem som er på topp. Man er sammen med den man elsker. Punktum. Selv om andre er penere, rikere og morsommere Anonymkode: d767f...c68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå