Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Det er meldt 23 grader på fredag, jeg skal møte noen veninner for lunsj på en litt fin lunsjplass før jeg skal til lege å få tatt celleprøve, til lunsjen tenkte jeg å ha på meg en veldig fin men ganske tildekket(i brystpartiet) kjole.. den går meg til knærne og er ikke noe trang.. til denne tenkte jeg egentlig å kjøre noe flotte kilhæler.

. så det jeg tenker på er, er det drøy å dra opp kjolen for celleprøven samt å ligge der i stolen med hælene på? Det det lett å få tatt av trusa med skoene på.. synes det er bare så pes å styre med å ta de skoene av og på 

Anonymkode: 31e3d...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke hvorfor det skulle være et problem. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det bare kunne se litt voldsomt ut som om at jeg skulle ha pyntet meg til den hersens celleprøven 🤯

• Nyttig 1
Skrevet

Ser ikke problemet, men hos min gynekolog tar vi av skoene i gangen på kontoret. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres tacky ut, men you do you. (Å ligge i stolen med kjole å høye sko, altså.) 

Anonymkode: 271a3...7b7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenkte det bare kunne se litt voldsomt ut som om at jeg skulle ha pyntet meg til den hersens celleprøven 🤯

Da er det vel bare å si at du kommer rett fra koselig lunsj med venninner, tror ikke de tenker over det like mye som du gjør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hei!

Det er meldt 23 grader på fredag, jeg skal møte noen veninner for lunsj på en litt fin lunsjplass før jeg skal til lege å få tatt celleprøve, til lunsjen tenkte jeg å ha på meg en veldig fin men ganske tildekket(i brystpartiet) kjole.. den går meg til knærne og er ikke noe trang.. til denne tenkte jeg egentlig å kjøre noe flotte kilhæler.

. så det jeg tenker på er, er det drøy å dra opp kjolen for celleprøven samt å ligge der i stolen med hælene på? Det det lett å få tatt av trusa med skoene på.. synes det er bare så pes å styre med å ta de skoene av og på 

Veldig sært å ville dra trusa over sko som man har gått ute på den møkkete gata med... Det i seg selv får meg til å mistenke trolletråd.

Anonymkode: c9ff0...ec6

• Liker 2
Skrevet

Men... tar du ikke av skoene først?

AnonymBruker
Skrevet

Er vel normalt å ta av seg skoene før en tar av seg trusa uansett om en bruker kjole, skjørt eller bukse? 

Anonymkode: f04cb...296

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en veninne som hadde dusjet på morningen og brukt en såpe hun hadde fått til jul, men glemt at den var full av glitter. Hun sa selv at det var umulig å få ut av håret nedentil. Og hun var så flau, så hun følte hun måtte sa ifra til gynekologen at hun ikke hadde pynta seg med vilje😂

jeg tror de ser veldig mye, og vil forstå a du først og fremst har pynta deg for noen andre:)

Anonymkode: c81a1...c6c

Skrevet (endret)

Ugresset skrev (6 timer siden):

Ser ikke problemet, men hos min gynekolog tar vi av skoene i gangen på kontoret. basket random

Dette viser en høflig holdning, jeg forstår ikke hvorfor dette spørsmålet stilles :)))

Endret av Vistoad
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Perelandra, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...