AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Del Skrevet 10. juni 2024 Vi har i kveld smurt inn et bord i olje. Den heter Danish Oil care pack. Vi har brukt denne tidligere også og er usikker på om den inneholdt et skriv om sikkerhet. Utenpå pakken er det ingen varselsymboler (brann, giftig eller irriterende å puste inn/ta på). Jeg synes den lukter ganske voldsomt og lurer på om det er trygt å sove i samme hus? Vi har ventilasjonsanlegg og har nå luftet i ca 2 timer. Det er utrolig lite informasjon på esken og jeg vet ikke helt hvordan jeg finner informasjon. All hjelp settes stor pris på! Anonymkode: 03509...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Del Skrevet 10. juni 2024 https://www.google.com/search?q=danish+oil+safety&sca_esv=6ff7ee4f5c0b1e29&sca_upv=1&source=hp&ei=fWxnZsRm-6fA8A_pzKq5BA&iflsig=AL9hbdgAAAAAZmd6jSF1gLw7BKNM4fs4wEgx-ZYAayEx&udm=&ved=0ahUKEwiEmZr5-dGGAxX7ExAIHWmmKkcQ4dUDCAw&uact=5&oq=danish+oil+safety&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhFkYW5pc2ggb2lsIHNhZmV0eTIHEAAYgAQYEzIHEAAYgAQYEzIIEAAYExgWGB4yCBAAGBMYFhgeMggQABgTGBYYHjIIEAAYExgWGB4yCBAAGIAEGKIEMggQABiABBiiBDIIEAAYgAQYogQyCBAAGIAEGKIESJJDUABY9z5wAHgAkAEAmAGTAaAB4QyqAQQxMy41uAEDyAEA-AEBmAISoALND8ICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIOEAAYgAQYsQMYgwEYigXCAhEQLhiABBixAxjRAxiDARjHAcICBRAuGIAEwgILEC4YgAQYxwEYrwHCAgsQLhiABBixAxiDAcICFBAuGIAEGLEDGNEDGIMBGMcBGIoFwgIIEC4YgAQYsQPCAg4QLhiABBixAxiDARiKBcICCBAAGIAEGLEDwgIFEAAYgATCAgsQLhiABBjRAxjHAcICBhAAGBYYHsICCRAAGIAEGBMYDZgDAJIHBDguMTCgB7W1AQ&sclient=gws-wiz Finner en del linker her. Jeg ville latt ventilasjon og lufting stå på i natt, om jeg var deg. Og jeg ville ha sørget for å lufte godt ut soverom, slik at det ikke lukter noe der lenger. Anonymkode: ce236...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 Tusen takk. Jeg fant til slutt ut at det er rustin som produserer den og fikk lest på databladet. Er dessverre litt vanskelig med hard core lufting på natta når det er så kaldt. Men får gi det et forsøk. Har i tillegg astma, så det er litt utfordrende det her. Anonymkode: 03509...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå