AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Eller barnemor og hennes familie, for så vidt. Da dere som ikke er sammen (lenger). Jeg og samboer skal gå fra hverandre etter mange år, og jeg tar meg selv i å lure på hvordan relasjon til barnefar og det som har vært min svigerfamilie vil være. Ingen stygt brudd, vi bare fikk det ikke til å fungere. Derfor lurer jeg litt på hva slags relasjon dere som har gått fra hverandre i dag har til barnefar/-mor og hans/hennes familie. Har dere mye kontakt? Lite? Feirer dere høytider sammen? Gir dere hverandre gaver (evt gaver fra barna)? Har dere noe kontakt med deres eks, utover det som angår barna? Greier dere ha en god tone? Anonymkode: 99c66...e9e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Har helt normal kontakt med far pga barna og samvær. Ikke noe særlig kontakt utover ting som gjelder dem, men vi er på godfot og ingen problemer sånn sett. Vi går sammen på skoleavsluttninger, tilstellninger etc. Vi samarbeider om oppfølging av aktiviteter etc. Jeg har god kontakt med ex svigers - hovedsaklig om barna så klart. Vi er innom der når vi er i området eller er forbi, henter eller leverer barn hos dem etc. Vi snakker sammen og har en god tone. Vi gir hverandre gaver til jul, sørger for at barna ordner til hverandre på morsdag/farsdag/bursdager. Får og gir gave til svigers til jul/bursdag. Vi feirer barnas bursdag og 17.Mai sammen. Her deltar også begge sett med besteforeldre når det passer seg slik. Vi feirer ikke jul/nyttår etc sammen - gjorde det når barna var mindre, men ble naturlig å stoppe det når begge fikk nye partnere og barn. Hvordan deres relasjon blir ligger mye i deres hender og hvordan dere gjør det. Det krever en del arbeid innimellom og ha en sivilisert og god tone - enklere for noen enn andre så klart. Men man har gjerne opp og nedturer. Anonymkode: bb006...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå