AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni Hva synes dere om navnet Lia ? Anonymkode: 4ec61...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Nei! Lia er vel et etternavn? Anonymkode: 0ec8a...fb8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei! Lia er vel et etternavn? Anonymkode: 0ec8a...fb8 Er noen som heter det også. Anonymkode: 4ec61...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Del Skrevet 11. juni Syntes det er superfint! Anonymkode: 4aa5a...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni Etternavn på min mors side av familien, så jeg synes ikke det fungerer i Norge. Men fint i f.ex engelsktalende land. Anonymkode: d2db7...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni For meg høres det ut som et navn som mangler noe/et uferdig navn. Lia...-nne? .. Jeg vet ikke, jeg bare venter på noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 22.40): Hva synes dere om navnet Lia ? Anonymkode: 4ec61...68f Synes det er fint, det heter barnet til søskenbarnet mitt Anonymkode: f2e10...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Del Skrevet 17. juni Veldig fint men folk konmer til å tro det er leah med engelsk uttale. Potensielt mobbenavn sklia Anonymkode: ee7b4...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Del Skrevet 17. juni Jeg synes det var fint 😊, men er det til jente eller gutt eller begge? Ble på en måte en blanding av Elia og Lea Anonymkode: 1105c...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Del Skrevet 17. juni Har bare hørt Lia i forbindelse med etternavn.. Er tungt og kronglete å si "lia" som fornavn (kan være lettere å si på en annen dialekt enn min kanskjekanskje). Navnet flyter liksom ikke noe godt Anonymkode: 4b812...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Del Skrevet 17. juni I Hellas er det et vanlig forkortelse for Evangelia, det går jo an? Anonymkode: 0d6fb...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Del Skrevet 17. juni Transenavn, svømmeren Lia Thomas. Anonymkode: dfb5b...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. juni #13 Del Skrevet 17. juni Det høres ut som et uferdig navn, eller et sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #14 Del Skrevet 18. juni Som fornavn? Det er ikke sikkert det blir godkjent i Norge, siden Lia er etternavn her. Som hovedregel er det ikke lov å ta etternavn som fornavn i Norge. Anonymkode: fb7a3...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #15 Del Skrevet 18. juni Jeg kjenner en som heter det. Hun er gresk. Det uttales ikke helt som etternavnet Lia, men omtrent som Lea, bare med I. Anonymkode: 0399b...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Del Skrevet 24. juni Lia er et kallenavn på det belastede stedet Blystadlia. Liagjengen var fryktet i sin tid. Anonymkode: 4dc56...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #17 Del Skrevet 24. juni Oppi Lia... Anonymkode: 3a3e4...0d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #18 Del Skrevet 24. juni Ikke hørt og synes det ble rart. Ville heller gått for Leah. Anonymkode: efa20...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Del Skrevet 25. juni Liker det ikke. Blir usikker på hvor trykket skal ligge. Og for mange myke lyder, litt sånn svagt/svekling-navn. Anonymkode: 18ec3...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 25. juni #20 Del Skrevet 25. juni Du kan ta Julia, også kaller du henne Lia privat..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå