Aeli Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Feks delt kalender, handlelister osv ? Hva bruker folk og er dere fornøyd?
Ny Bruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Spond for barnas aktiviteter, kalender for meg. Ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Spond til det meste av aktiviter (sånn sett ikke en frivillig app). Visma til skole (også ufrivillig). OurGroceries til handleliste (finnes nok mange lignende, bare tilfeldig at vi en gang begynte å bruke denne). Telefonens kalender til «alt». Her legges alt av avtaler, møter, reiser, jobbvakter, aktiviteter (kommer automatisk fra Spond) osv. Denne er et must for å få ting til å gå rundt for vår del, og ting hadde gått fort skeis uten. …og til slutt Facebook og/eller Messenger for klassegrupper, bursdager og den type ting. Anonymkode: f8362...87b 1
Granskudd Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Vi bruker felles google kalender som vi har delt i mellom oss og har en google home assistent med skjerm på kjøkkenet hvor oppgaver, planer for dagen og påminnelser står oppført. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 Glemte å svare om jeg er fornøyd. Jeg liker ikke Visma og jeg synes Spond kan være litt uoversiktlig til tider. I tillegg maser den om cashback-tullet deres. Resten er jeg sånn sett fornøyd med. Forsøkt andre «alt i ett»-apper tidligere, men det er rett og slett for mye styr å flytte alt til et nytt system. Anonymkode: f8362...87b 1
Rosa Dartle Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Jeg rett og slett eeelsker felles Google kalender + Google Keep. På sistnevnte legger vi inn alt som skal handles, så kan man krysse av underveis. Bruker den også til lister for felles passord (glemmer alltid hvem som har betalt for ulike strømmetjenester f.eks), vedlikeholdsplan for hus og ventilasjon, bursdagsgavelister osv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 Spond overfører alle aktiviteter til vår google kalender. Hvert familiemedlem har sine fargekoder. Legger inn bursdager og annet som må huskes. Alle potensielle kamper/datoer som ikke har kommet i Spond enda legges inn med en gang info om dato og slettes både om det kommer og ikke kommer i kalenderen. Deler med mann og unger. Info fra skolene legges også i kalenderen. Synes ikke det er mye jobb å oppdatere den, har vane med å sjekke den hver kveld og morgen for ungene må ofte ha med tøy/ting på skolen og har mange annerledesdager Anonymkode: 9c4ed...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå