Gå til innhold

Hvor sakte ville dere akseptert at forholdet deres skulle gått fremover i starten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ett nytt forhold, vi er 24 år gamle, bor alene hver for oss og har vært sammen i en mend og datet i ca 2 mnd før det. Jeg føler at ting går veldig sakte fremover.. jeg spurte henne idag om hva hun syntes om at jeg kunne overnatte for første gang en dag til helgen, men hun sier at hun ikke vil være klar for det steget før om minst tre måneder.

Jeg sa også at å sove på sofaen ville vært null problem om hun ikke var klar for at jeg skulle sove i senga hennes! Men det var heller ikke ett alternativ.

Jeg liker å tro at jeg er en ganske tålmodig type, er mulig jeg tar feil, men jeg føler at jeg ventet ganske lenge før jeg tok til meg å spørre i første omgang. Så jeg ble litt paff når hun sa minst 3 måneder.

Overreagerer jeg litt her?

Hvor langt ut i forholdet ville evt dere følt dere klare til å ha partner på overnattingsbesøk?

Anonymkode: 718c1...af2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Hæ? Er hun veldig religiøs eller noe?

Anonymkode: 59aae...98d

AnonymBruker
Skrevet

(Til info, jeg ville aldri kalt meg kjæreste med noen før jeg hadde både overnattet og hatt sex ganske mange ganger)

Anonymkode: 59aae...98d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...